• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 23:41 ]


    Your make-up is terrible

    Rebirthing schreef:
    (...)

    Colress c;


    Haha, inderdaad x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Waarom reageert iedereen daar dan ook op? :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Pancaaaaakes. Yas.


    kindness is never a burden.

    "Wegens een overweldigend aantal reacties zijn wij niet in staat om iedereen een persoonlijke terugkoppeling te geven."
    BULLSHIT!

    Ugh Q moet een half jongen half meisje plaatje hebben :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Drones schreef:
    (...)
    Haha, inderdaad x'D


    En het ironische is dat hij alleen maar trage pokemon inzet :W


    26 - 02 - '16

    Lieve, lieve postbezorger van Post.nl pakketten. Je hebt welgeteld 20 minuten nog om mijn schoenen te bezorgen. Kom alsjeblieft op tijd? *puppy eyes*


    26 - 02 - '16

    Nou, woensdag wordt de dag. Hopelijk mag ik naar kassa. Anders maar bij DKW blijven tot ik een ander baantje heb gevonden. Misschien de Albert Heijn in de buurt? Je weet maar nooit. Maar ik wil liever bij mijn huidige werkgever blijven. Meh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife



    I think I'm in love <3


    26 - 02 - '16

    I don't want your friendship.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Rebirthing schreef:



    I think I'm in love <3


    He, die heeft een jongen in mijn klas ook. Die zijn best mooi, ja.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rebirthing schreef:



    I think I'm in love <3


    Mooooi!

    Was ik toch maar gegaan.


    Ik kan nu gewoon gillen van blijdschap! Eindelijk krijg ik een hond, na al die fucking excuses is het eindelijk zover!


    16 - 09 - '17

    I don't understand why you do the things you do.


    kindness is never a burden.