• Hoi allemaal!
    Wij zijn nog op zoek naar één of twee enthousiastelingen die het leuk vinden om creaties van Quizlet op de facebookfanpage, Quizics te delen! De enige vereiste is dat je een beetje weet wat er hier op Quizlet gebeurt en je een beetje actief bent op Facebook. Eventuele ideeën zijn natuurlijk helemaal mooi.

    Edit 19-02-2016: wij zijn opnieuw op zoek naar twee mensen die ons team zouden willen versterken!

    [ bericht aangepast op 19 feb 2016 - 7:49 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lijkt me heel leuk ! (:


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Lijkt me heel leuk ! (:

    Ik zal je vanavond even een PBtje sturen dan. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh, lol ik ging hier nog op terugkomen.

    Ja, het lijkt me dus heel leuk om te doen omdat Q een beetje leegloopt, en ik vind dat ongelooflijk zonde. Dus helpen bij de fb pagina en mensen laten zien dat het wél leuk is en dat er nog genoeg gebeurt atm lijkt me een leuk doel. (:


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik wil ook wel :)


    What would Emma do?

    Hecuba schreef:
    Oh, lol ik ging hier nog op terugkomen.

    Ja, het lijkt me dus heel leuk om te doen omdat Q een beetje leegloopt, en ik vind dat ongelooflijk zonde. Dus helpen bij de fb pagina en mensen laten zien dat het wél leuk is en dat er nog genoeg gebeurt atm lijkt me een leuk doel. (:


    Super leuk dat je wilt helpen. c;
    Felicia, ik zal jouw ook een mailtje sturen.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh dat lijkt me best leuk ja (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het lijkt me vooral heel leuk, omdat ik graag met Quizlet bezig ben. Daarnaast ben ik ook vaak genoeg aanwezig op facebook, dus kan ik even goed eens iets nuttigs doen. Het zou leuk zijn als er nog wat nieuwe leden naar Quizlet komen.


    What would Emma do?

    Wij zijn opnieuw op zoek naar twee mensen die ons team zouden willen versterken! :)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mij lijkt het leuk om het team te versterken.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik wil ook wel ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ja hoor. Ik zit veel op FB dus kan actief meedoen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil gerust meehelpen want ik zit heel veel op facebook. Ik heb zelf een abonement voor onbeperkt op facebook te kunnen. :p


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Aserah schreef:
    Ik wil gerust meehelpen want ik zit heel veel op facebook. Ik heb zelf een abonement voor onbeperkt op facebook te kunnen. :p


    Je kunt altijd onbeperkt op FB xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Top! Dan heb ik voor nu genoeg mensen.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Top!


    Today's special moments are tomorrow's memories.