• Ik was op YouTube de trailer aan het kijken van Vampires Suck. En één van de top comments was echt te grappig:

    Dear twilight fans,
    Please realise because vampires are dead they have no blood pumping through them, therefore they can never get an erection. enjoy fantasizing about that.
    Sincerely,
    Logic.


    Hahaha, het is nog waar ook. Een erectie ontstaat o.a. doordat er meer bloed naar de penis stroomt. Hoe heeft Edward Bella dan ooit zwanger kunnen maken, zonder erectie.... ?
    Dit is trouwens één van de vele fouten in die rot film. Want als ze zo moeilijk tegen bloed kunnen, zouden ze Bella al lang hebben opgevreten telkens als ze ongesteld was (maar daar is geloof ik al een topic over geweest).

    Dus weet iemand misschien hoe ze het toch gedaan hebben? :Y)

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 19:25 ]


    Here & Now

    kunstmatige inseminatie met een naald (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    (joehoe) Isn't it obvious? Edward's a fake vampire. He just puts in fake fangs and some glitter powder on his skin.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Heel simpel, bella was al zwanger omdat ze het stiekem met Jacob heb gedaan. dus eigenlijk is ze zwanger van Jacob in plaats van Edward >.<


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    zal ik het je eens uitgebreid vertellenxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Weet ik. Maar daar moet je niet over denken anders is het niet leuk.


    Food.

    Van mij mogen ze doen met die films wat ze willen. Als je het haat, dan ga je er toch ook niks over opzoeken? x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    xLermaniac schreef:
    Heel simpel, bella was al zwanger omdat ze het stiekem met Jacob heb gedaan. dus eigenlijk is ze zwanger van Jacob in plaats van Edward >.<

    En jacob raakt imprinted op zijn eigen kind?

    INCEEEEST!


    quidquid excusatio prandium pro

    xLermaniac schreef:
    Heel simpel, bella was al zwanger omdat ze het stiekem met Jacob heb gedaan. dus eigenlijk is ze zwanger van Jacob in plaats van Edward >.<

    Wat een pedo is Jacob dan, verliefd worden op z'n eigen kind en ook nog verwachten dat ze trouwen!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    xLermaniac schreef:
    Heel simpel, bella was al zwanger omdat ze het stiekem met Jacob heb gedaan. dus eigenlijk is ze zwanger van Jacob in plaats van Edward >.<


    Das dus fucking incest als je het goed bekijkt. Dan zou Jacob dus inprenten met zijn eigen dochter >_<


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Das dus fucking incest als je het goed bekijkt. Dan zou Jacob dus inprenten met zijn eigen dochter >_<

    Hahaha ja inderdaad, dat is wel heel erg! Ik denk dat dat zelfs voor Twilight te ver gaat


    Here & Now

    Chemist schreef:
    (...)

    Das dus fucking incest als je het goed bekijkt. Dan zou Jacob dus inprenten met zijn eigen dochter >_<
    niks is onmogelijk


    Today will be Girl's Day party with you~

    OMG vieze pedo. ik vind het al vaag dat moeder en schoonzoon al iets hadden. stel je voor:S


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Discord schreef:
    (...)
    En jacob raakt imprinted op zijn eigen kind?

    INCEEEEST!


    I fully support twincest.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mij boeit dat eigenlijk niet, ik kijk alleen naar de film. Dus het interesseert me niet echt hoe ze het gedaan hebben. :3


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Avil schreef:
    Weet ik. Maar daar moet je niet over denken anders is het niet leuk.


    Was het ooit leuk dan?:W


    Have you ever been alone in a crowded room?