• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 23:41 ]


    Your make-up is terrible

    Hahhaha, gurl, you just fucked yourself.

    Furiosa schreef:
    Ik voel me nu al eenzaam terwijl ik nog niet eens thuis ben. (cat) Wat ga ik de hele avond doen?


    Ik wil wel film kijken met je! Ben toch tot niks anders instaat momenteel ;x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik snap het niet. Jij zegt dat je mijn mail zal beantwoorden en dan vind jij dat ik moet mailen? Dat gaat ook deze hele tijd al zo met dat bellen. Echt, ik ben er zo klaar mee. En dat mens mailt niet en ik wil gewoon plannen: ik ben dinsdag op pad, woensdag misschien die sollicitatie, misschien volgende week een afspraak maar in dit slakkentempo ontvang in eind volgende week pas een mail en ik heb niet meer data en dan nog die kassa-afspraak. Jongens, ik word gek!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    In the end, I walk away happy. You don't.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Soms zou mijn vriend wel weer eens willen zoenen. Maar ik steek liever niet mijn tong in een asbak..

    Waarom ben ik nooit eens gewoon genoeg voor iemand en moet ik altijd doen alsof ik ontzettend interessant en speciaal ben?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Okkkk alle hoop die ik nog had, is nu wel zo'n beetje verdwenen. Waarom moest je per se die opmerking maken ):

    "If you love something, set it free. If it doesn't come back, it probably died of sadness because it thought you loved it." Gahhh, ik houd van Night Vale. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Boom. Loneliness.


    Oké, ik ga niet het sollicitatiegesprek doen. Ik voel mij er niet goed bij en ik denk dat de kassa nu eindelijk gaat lukken. Ik ga gewoon een afspraak inplannen en als het samenvalt met het intakegesprek, verplaats ik dat intakegesprek wel. Ik heb al zo vaak kassa moeten verplaatsen en gedonder gehad met inlpannen van de cursus dat het mij niets zou verbazen dat ze ermee willen stoppen als ik nu weer afzeg. Afgelopen woensdag was echt een afgang, mijn God. Focus, kassa is belangrijk en de intake komt wel goed, dan gaat A. niet mee maar mam of pap, of ik ga in mijn uppie. Komt goed. Haal adem.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Celaena schreef:
    (...)

    Ik wil wel film kijken met je! Ben toch tot niks anders instaat momenteel ;x


    Neee, jij ging slapen. ;o


    Your make-up is terrible

    'Grey' slaat nergens op, omfg.


    kindness is never a burden.

    Kilmer schreef:
    'Grey' slaat nergens op, omfg.

    Ik vind 'm wel leuk, haha. Maar misschien is dat ook omdat hij geen inner goddess heeft. :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Arianne schreef:
    (...)
    Ik vind 'm wel leuk, haha. Maar misschien is dat ook omdat hij geen inner goddess heeft. :'D


    Ik vind 'm voornamelijk hilarisch. (':


    kindness is never a burden.

    You were special to me. And at a certain point you truly were my everything. But things changed and I am my own hero now.


    Feel the fire, but do not succumb to it.