• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 23:41 ]


    Your make-up is terrible

    Skyeward schreef:
    God wat ben jij vermoeiend zeg.


    26 - 02 - '16

    Mijn collage eindelijk af. Nu maar hopen dat mijn lerares er tevreden mee is, want het is wel echt een gek ding geworden.

    Nu heb ik eindelijk tijd om dingen te doen, en kan ik me tot helemaal niets zetten. Bleeh.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Watching anime during exams is never a good idea because an episode's only 22 something minutes and it's way too easy to say 'just one more episode'.


    kindness is never a burden.

    Voetpijn D:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Yonggook schreef:
    (...)
    Ruby Rose, oh my god. Inderdaad, ik moet haar eens voor een rol gebruiken. *-*


    Net wat ik dacht, haha.


    Your make-up is terrible

    Whut? Ik koop soesjes, en de reactie is "dus jullie hebben al gehad? is er nog iets voor mij overgebleven?" Pardon? :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    MOEEEEE.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik voel me nu al eenzaam terwijl ik nog niet eens thuis ben. (cat) Wat ga ik de hele avond doen?


    Your make-up is terrible

    Ik was vergeten hoe afschuwelijk moe je wordt van acteren... D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Leuk zo'n dagje drievliet met je vriendinnen. Omdat je een trauma heb aan attracties mag je maar wachten bij de tassen en het ijs betalen. Terwijl hun lol zitten te maken, mag jij al je geld uitgeven hoe bedoel je, we houden wel rekening met je? Merk het echt hoor


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Wilt serieus niemand een aanvraag doen in mijn topic? Zo slecht ben ik toch niet? D:


    † Love? I want to sleep.

    Ik had nooit verwacht dat na like twee en een halve maand mijn confession nog online zou komen. Hoewel er een gigantische spelfout in staat, meen ik nog steeds elk woord. En het mooie is dat ik deze keer mijn huge Stitch stuffed animal naast me heb liggen en wat Lilo & Stitch Hottopic merch rijker ben na Boston. Kan ik tenminste mijn ei kwijt voor de film.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Furiosa schreef:
    (...)
    Net wat ik dacht, haha.

    Alleen wel ORPG, denk ik. Er zijn niet zoveel leuke roleplay's meer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yonggook schreef:
    (...)
    Alleen wel ORPG, denk ik. Er zijn niet zoveel leuke roleplay's meer.


    Inderdaad.


    Your make-up is terrible