• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 23:41 ]


    Your make-up is terrible

    Waarom op de dag dat ik naar mijn vriend ga? Kan ik me ook op een andere dag vreselijk voelen?

    Waarom heb ik niet gewoon meteen "ja" gezegd. Nu heb ik hoogstwaarschijnlijk niks.


    Ik ben zo nerveus ik ga dood

    Tering mensen die over mij praten. Alsof ik het niet door heb. Sterf


    "Ignite, my love. Ignite."

    My name's Blurryface and I care what you think.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik haat iedereen stuk voor stuk uit deze klote klas. Ik haat het hier.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wie goed doet • goed ontmoet.

    Maar niet heus.


    Zo. Dat was eem reuze gezellig vandaag, ondanks de regen. :Y) Morgen Questival. Mijn week kan niet meer stuk! :3
    Alleen beetje jammer dat mijn telefoon nu dus dood is... Maar och. Zo erg mis ik 'm eigenlijk toch niet. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nooit geweten dat ik zo'n godsgruwelijke hekel kon krijgen aan Explorer. En dan probeer je ook nog een snellere browser te downloaden, maar dat duurt schijnbaar ook een jaar...


    Deep inside, I've never felt alive

    Weer een dag stage overleefd. Pff.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    I feel so lonely... Gelukkig komt Mitchell eraan. Ik had nooit gedacht dat ik zo slecht in alleen zijn zou zijn.


    Your make-up is terrible

    Drones schreef:
    Nooit geweten dat ik zo'n godsgruwelijke hekel kon krijgen aan Explorer. En dan probeer je ook nog een snellere browser te downloaden, maar dat duurt schijnbaar ook een jaar...


    Hahaha, ik ken het. Een van de meest hatelijk poppetjes uit m'n favoriete spel, heeft een kapsel dat lijkt op het logo van Explorer :c


    26 - 02 - '16

    Rebirthing schreef:
    (...)

    Hahaha, ik ken het. Een van de meest hatelijk poppetjes uit m'n favoriete spel, heeft een kapsel dat lijkt op het logo van Explorer :c

    Dit is gewoon niet grappig meer. Dan probeer je een link te zoeken via Google wil het ene niet laden, dus dan druk je maar ergens anders op. Ik ben er nu zeker al twintig minuten mee bezig en het downloaden is nog niet gestart -.-"
    LOL? Welke is het? Mijn vriend heeft het namelijk ook gespeeld, dus ik ken wel wat personages ^^

    GRMBL, nu doet de downloadlink het verdomme niet. Ik ontplof zometeen, geloof ik.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2015 - 15:57 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Sloane schreef:
    Wie goed doet • goed ontmoet.

    Maar niet heus.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Drones schreef:
    (...)
    Dit is gewoon niet grappig meer. Dan probeer je een link te zoeken via Google wil het ene niet laden, dus dan druk je maar ergens anders op. Ik ben er nu zeker al twintig minuten mee bezig en het downloaden is nog niet gestart -.-"
    LOL? Welke is het? Mijn vriend heeft het namelijk ook gespeeld, dus ik ken wel wat personages ^^

    GRMBL, nu doet de downloadlink het verdomme niet. Ik ontplof zometeen, geloof ik.


    Colress c;


    26 - 02 - '16