• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 23:41 ]


    Your make-up is terrible

    GESLAAGD voor het examen van vandaag! (yeah)


    Ik wil een tuin vol egels

    Het voelt best goed om een vermiste kat aan iemand terug te geven (:


    26 - 02 - '16

    Ooooooh, mijn nieuwe kamer word echt pretty.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik wil me niet eens met dat soort gesprekken bemoeien. Er zijn meerdere manieren om gezonde kinderen te krijgen..


    Omg, niet te geloven dat ik echt LOL ga spelen. Ben benieuwd hoe dat is vergeleken Smite.

    Amirite schreef:
    Ik wil me niet eens met dat soort gesprekken bemoeien. Er zijn meerdere manieren om gezonde kinderen te krijgen..


    Omg, niet te geloven dat ik echt LOL ga spelen. Ben benieuwd hoe dat is vergeleken Smite.



    Als je 't wat vind mag je me wel toevoegen. Kunnen we een keer samen spelen ^^


    26 - 02 - '16

    Rebirthing schreef:
    (...)


    Als je 't wat vind mag je me wel toevoegen. Kunnen we een keer samen spelen ^^

    Hehe, lijkt me leuk. Ik laat het wel ff in het LOl topic weten als ik ook echt speel. Nu ben ik nog bezig met Smite (: En LOL moet nog updaten.

    Amirite schreef:
    (...)
    Hehe, lijkt me leuk. Ik laat het wel ff in het LOl topic weten als ik ook echt speel. Nu ben ik nog bezig met Smite (: En LOL moet nog updaten.


    Hahaha ja, LoL heeft veel updates c;


    26 - 02 - '16

    Rebirthing schreef:
    (...)

    Hahaha ja, LoL heeft veel updates c;

    Haaha, ja. Best veel nu ook om te patchen

    Ik wil morgen zo graag naar het Boekenfestijn. . . Maar dat kut verslag wat voor geen ene kut wil werken. . .

    FML.


    Yay naar Barcelona deze zomer! :3
    Voelt extra goed omdat ik voor het eerst alles in mijn uppie geregeld heb als een echte geëmancipeerde zelfstandige jongedame.


    i put the fun in funeral

    Weten we dat ook weer.


    Alles ingepakt. Eindelijk. So proud of myself.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    If only she didn't hate herself this much.


    Because I love him, do I need another reason?

    Kerel, je hebt zo'n geluk dat het verboden is om arrogante stumpers als jij van het balkon te flikkeren...


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Oh god, stelletje spammers dat we zijn x)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys