• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 23:41 ]


    Your make-up is terrible

    Blurryface schreef:
    (...)
    Daya is zo lovely. c: Ok, volgens mij hebben we een OITNB topic nodig. :")

    JA, iemand maak dat topic aan!


    Your make-up is terrible

    ^ Zal ik het doen?


    Caution first, always.

    Jaaaaaaaa.


    Your make-up is terrible

    Just let me sleep for one, whole night. No nightmares. No nightterrors. No screaming. No crying.


    Sloane schreef:
    Just let me sleep for one, whole night. No nightmares. No nightterrors. No screaming. No crying.


    Let me hug you!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blurryface schreef:
    ^ Zal ik het doen?


    Kut, sorrysorrysorry! D: Ik heb nu al een topic aangemaakt... ;x
    Desnoods kun jij anders het topic aanmaken en laat ik de mijne sluiten als jij 'm liever hebt?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    (...)

    Kut, sorrysorrysorry! D: Ik heb nu al een topic aangemaakt... ;x
    Desnoods kun jij anders het topic aanmaken en laat ik de mijne sluiten als jij 'm liever hebt?

    Nah, maakt niet uit. Ik open tegen die tijd topic 2 wel. B)


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Nah, maakt niet uit. Ik open tegen die tijd topic 2 wel. B)


    Afgesproken! :Y)
    *Gaat het speciaal in de beginpost neerzetten*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    (...)

    Afgesproken! :Y)
    *Gaat het speciaal in de beginpost neerzetten*

    Oeh, nu voel ik me speciaal. (A)


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Oeh, nu voel ik me speciaal. (A)


    Wil je nog wel even je voornaam in het topic droppen? Ik twijfel. :'D HAHA SORRY! Komt door die groepchat op whatsapp x) En ik ben te lui alle tig berichten door te scrollen om dr achter te komen. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    (...)

    Wil je nog wel even je voornaam in het topic droppen? Ik twijfel. :'D HAHA SORRY! Komt door die groepchat op whatsapp x) En ik ben te lui alle tig berichten door te scrollen om dr achter te komen. xd

    Of course. :")


    Caution first, always.

    I need new music, damn. D: Ik ben in zo'n metalbui, maar ik haat extreme screamo metal en de meeste shit die ik luister komt, like, uit de nillies of zo. :c


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Soms vraag ik me af waarom ik alleen maar leuk gevonden kan worden op de ' ja margot is supercool en hilarisch en je maakt altijd bijzondere dingen met haar mee en ze is zo anders dan alle anderen ' manier en nooit op een andere manier.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oh god, we gaan van die smerige jellybeans verkopen bij mijn werk. Ik hoop echt dat mensen goed de verpakking lezen voor ze het kopen, want anders hebben we straks honderd klagende mensen :^)

    I overthink way too much D:


    -