• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 23:41 ]


    Your make-up is terrible

    Bored... again!


    16 - 09 - '17

    hou op, asjeblieft, hou gewoon op


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Larkin schreef:
    (...)

    Net als een knipperlicht gebruiken (cat)


    Volgens mij worden die gewoon niet standaard op je voertuig geleverd tegenwoordig, zo weinig als mensen dat gebruiken.


    Your make-up is terrible

    Stom mondeling examen. :( Ik hoop echt dat ik geen moeilijke vragen krijg...


    Ik wil een tuin vol egels

    Furiosa schreef:
    (...)

    Volgens mij worden die gewoon niet standaard op je voertuig geleverd tegenwoordig, zo weinig als mensen dat gebruiken.


    Jup. Mijn moeder en ik hebben serieus vijf minuten staan wachten omdat mensen hun knipperlicht niet aan hadden staan en wij dachten dat ze rechtdoor gingen -.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Misschien moet ik dan toch maar echt gaan beslissen dat ik vmbo ga doen. Zo stom dat dit allemaal van één week afhangt, terwijl ik echt heel zeker weet dat ik mijn examens makkelijk zal halen volgend jaar. Maar ik moet "inzet tonen", wat dat in hemelsnaam ook mag inhouden. Gadverdamme, ik doe al het hele jaar mijn stinkende best, dat mogen ze ook wel eens gaan erkennen.

    Can't wait!


    16 - 09 - '17


    † Love? I want to sleep.

    Ik heb echt zo'n huge girl crush op Ellen Page, damn.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Ik heb echt zo'n huge girl crush op Ellen Page, damn.


    Who doesn't, though.


    kindness is never a burden.

    Mhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    I don't even know why I bother.


    Waarom krijg ik altijd de munchies 's avonds? Overdag kan ik gewoon met honger rondlopen maar 's avonds heb ik zelfs vol zin om te eten. :c


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Amper een dag en ze snapt me al beter dan de meesten, it makes me happy and kind of sad.


    Because I love him, do I need another reason?

    I feel weird D:


    -