• Omdat het max. aantal bericht is bereikt: Een nieuw topic. Ik heb al aan een mod gevraagt of hij de naam wil veranderen.
    Het nieuwe topic

    Hey, beste Sprookjeslanders, leuk dat jullie lid zijn dit is een topic om te kletsen en ideeën te opperen. Veel plezier

    Leden

    Wil jij ook lid worden kijk dan even bij deze story: Klik! Je kan je inschrijven onder het hoofdstuk: "Leden"

    Evenementen:
    Altijd lopende evenementen
    Korte evenementen



    Het RGP Start binnenkort. (dan komt er ook een Forum pagina met de story

    Sprookjeslandse gedichten


    Info over de evenementen:
    Gedichten bundel
    Gewoon gedichten meer niet
    http://www.quizlet.nl/stories/150897/sprookjeslandse-gedichten/

    Nieuw!

    RGP-Rollen



    Jou, rol! Wie ben jij?!

    Na een tijdje kennismaken met Sprookjesland is het tijd om jezelf te ontdekken!
    Als eerste moet je deze test doen: KLIK
    Daar kun je ontdekken welk wezen je bent, (als je niet blij bent met je uitkomst, of een wezen wilt die er niet bijstaat mag dat hoor =D, Why not)
    Er komen later nog extra dingen bij het invullijstje, maar dit is het tot nu toe.

    Naam
    Wezen dat je bent
    Uiterlijk
    Innerlijk
    Jou wapen!
    Hoe ziet jou woonplek er uit
    Als jou spullen
    Land van Herkomst
    Reputatie
    Extra



    Sprookjeslandse informatie bundel

    De Sprookjeslandse verhalen bundel
    Beste Sprookjeslanders!

    Er is weer wat nieuws. Namelijk "Het grote avonturen boek" Een story met veel verhalen door: JULLIE! Stuur een verhaal in over wat jij of een vriend in Sprookjesland heeft beleeft en ik stop het in een hoofdstukje!

    Zodra het eerste verhaal binnen is komt de story er pas.


    Naamsveranderingen graag doorgeven anders ontvang je mijn mails opeens niet meer,
    De huisregels van Q gelden hier ook.
    Niet schelden,
    Of andere onaardige dingen doen,
    Word niet boos als mensen de regels overtreden
    Stuur mij of een mod een pb'tje


    Vakanties
    Silverhorse 3 weken is van 11 juli tot 1 augustus
    DreamerN 30 juli tot 3 Augustus
    HUNGERFOX 20 tot 23 juli
    Fennec 28 juni-midden juli

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 9:15 ]


    .......

    Slecht nieuws ik heb het heel druk dus ik kan dit weekend niet mijn rol maken...


    .......

    Mette_Sprookjes schreef:
    Slecht nieuws ik heb het heel druk dus ik kan dit weekend niet mijn rol maken...


    Neem gerust de tijd hoor (:
    Ik heb even die tijd genomen om de plant af te maken.

    lucerna saltine Onder de meesten in de volksmond ook wel 'Zoutlantaarntje' genoemd.

    Soort: Plantaardig
    Leefomgeving: De plant groeit het liefst op iets wat donkere plekken,in grotten of aan de oever van meren en zeeën.
    De grond moet in ieder geval genoeg water bevatten om de plant te kunnen onderhouden, neem het mee naar en droge omgeving en de plant zal het niet overleven. Verder leeft die graag alleen in de laaglanden, de plant is dus zelden in de hooglanden en bergen te vinden, tenzij de leefomgeving daar zo ideaal is, al kan de plant minder goed tegen de ijlen lucht die er hangt.

    Onderhoud: Ondanks de verplichte drassige leefomgeving is het niet al te moeilijk om de plant te stekken, zorg er enkel voor dat de wortels en de plant in diens geheel nat blijft. Daarna de plant gewoon goed water blijven geven en het zal goed moeten komen.

    Uiterlijk en bijzonderheden: De Lucerna Saltine kan overdag ook wel verward worden met een Varen, maar er zijn duidelijke verschillen met deze plant. De Lucerna Saltine bevat in diens kern waar alle bladeren bij elkaar komen een grote knop, die in meerdere kleuren kan bestaan, de meest bekende kleuren zijn oranje, rood of lichtblauw. Maar zodra de schemering valt en de plant in aanraking komt met zout water, begint de bloem van binnen uit te gloeien en kan de bloem dus gebruikt worden als lantaarn. De oranje varianten zijn de meest favorieten aangezien dit een feller licht geeft wat warm overkomt, hoewel de lichtblauwe het felst schijnt, maar dan met het kille licht.
    In diens wilde staat aan zee of zoute meren kan het dus tegen de schemer aan al voor een spectaculair tafereel zorgen.

    Familie & Voortplanting: De levensloop van de plant gaat verder net zoals de Varens en het kan dus eigenlijk ook gerekend worden onder de familie van de Varens, al staan Varens er niet om bekend om een bloem te hebben in het midden. De Varens maken dus gebruik van Sporen aangezien de bloem niet open bloeit en stuifmeel produceert.


    Credendo Vides

    Neem de tijd. Ik wacht geduldig


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Dankje, einde van het jaar toets week en zo... Wil een van jullie iets voor me doen!? Namelijk alle leden een heerindringsmail sturen over dat er iets bijzonders plaats gaat vinden en dat je snel op forum moet komen om je rol te maken uit naam van mij!? Plzzzz (als jullie beide willen spreek dan even af dat de een de helft doet ofzo anders krijgt ieder 2 mails.)


    .......

    Dat is goed


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    dankje Daffie


    .......

    Oké Daffie, jij gaat het doen? Anders zou ik ook wel willen helpen.


    Credendo Vides

    Ik doe het wel ff. Heb toch niks te doen


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Hoe moet je je inschrijven voor zo'n rol?


    I am Loki, from Asgard and I am burdened with glorious purpose ~Loki~ }{ Mister Potter, our new celebrity ~Severus Snape

    Ik heb ieder lid een pb gestuurd met de boodschap.
    Ik kroon mezelf tot boodschapper van Sprookjesland


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Je maakt gewoon een rol @quizzmasterrr15.
    Je hoeft je niet in te schrijven, gewoon een rol maken


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Nop:) sorry maar hoe maak je een rol
    Mijn echte naam is Femke en user Meride!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Je moet het volgende invullen.
    Naam
    Ras
    Leeftijd
    Woon plaats
    Geschiedenis
    Extra
    Uiterlijk
    Karakter.

    Dat is de invullijstje voor je rol


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Ooh en wapens moet je nog invullen, als die wapens bezit


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Zelf had ik ook nog wat extra kopjes toegevoegd zoals geslacht en verleden.
    Ik hou er nou eenmaal van om uitgebreide rollen te maken. (:


    Credendo Vides