• waren, en toen vet Huppel/Kakker
    -blond haar, superhoge hakken, boobs hanging out, 8 dubbele laag make-up-

    En dan heb ik het idee

    ''Het was voor de aandacht''

    Kennen jullie van die mensen (:?

    joahh man!


    Olive

    Vast wel, maar ik denk niet dat het voor de aandacht was. Smaken veranderen nou eenmaal.


    your eyes are like stars in the night.

    Jacker schreef:
    joahh man!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Jacker schreef:
    joahh man!


    Life's too short to take too seriously

    Ze zeiden dat van mij ook. Vroeger droeg ik heel veel 'zwart' en was ik onopvallend, nu draag ik hakken ja en wat meer 'vrouwelijke' kledij. Nee, het was niet voor de aandacht van mij. Maar vroeger voelde ik me minder mooi en wou ik niet opvallen omdat ik beschaamd was voor anderen hun reactie. Nu ben ik opengebloeid (: (En nee ik ben geen huppelkut)

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 21:35 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ken zo iemand en dat is wél voor de aandacht.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Er zijn nooit zoveel emo's geweest bij ons.
    Degene die er waren zijn van school veranderd en de twee enige die er nog zijn, zijn nog steeds emo ;'D
    Dus nee, eigenlijk niet.


    effort never betrays you

    Ja hahaha, daar ken ik heel veel van... achja moeten ze zelf weten, mij hebben ze er niet mee hoor, ik blijf gewoon mezelf, I don't need a Label.


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    er vroeg een keertje een meisje aan me hoe word je emo want emo zijn is cool dat wil ik ook

    ik lag helemaal dubbel:')


    My heart is yours and so am I

    Kampen schreef:
    er vroeg een keertje een meisje aan me hoe word je emo want emo zijn is cool dat wil ik ook

    ik lag helemaal dubbel:')


    OMG x)


    Life's too short to take too seriously

    :]
    Yes.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tranquillity schreef:
    Ze zeiden dat van mij ook. Vroeger droeg ik heel veel 'zwart' en was ik onopvallend, nu draag ik hakken ja en wat meer 'vrouwelijke' kledij. Nee, het was niet voor de aandacht van mij. Maar vroeger voelde ik me minder mooi en wou ik niet opvallen omdat ik beschaamd was voor anderen hun reactie. Nu ben ik opengebloeid (: (En nee ik ben geen huppelkut)


    Your make-up is terrible

    Poseidon schreef:
    Vast wel, maar ik denk niet dat het voor de aandacht was. Smaken veranderen nou eenmaal.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    yes.


    I live for the applause, you will die for it.

    Poseidon schreef:
    Vast wel, maar ik denk niet dat het voor de aandacht was. Smaken veranderen nou eenmaal.


    Me so good.