• Omdat het max. aantal bericht is bereikt: Een nieuw topic. Ik heb al aan een mod gevraagt of hij de naam wil veranderen.
    Het nieuwe topic

    Hey, beste Sprookjeslanders, leuk dat jullie lid zijn dit is een topic om te kletsen en ideeën te opperen. Veel plezier

    Leden

    Wil jij ook lid worden kijk dan even bij deze story: Klik! Je kan je inschrijven onder het hoofdstuk: "Leden"

    Evenementen:
    Altijd lopende evenementen
    Korte evenementen



    Het RGP Start binnenkort. (dan komt er ook een Forum pagina met de story

    Sprookjeslandse gedichten


    Info over de evenementen:
    Gedichten bundel
    Gewoon gedichten meer niet
    http://www.quizlet.nl/stories/150897/sprookjeslandse-gedichten/

    Nieuw!

    RGP-Rollen



    Jou, rol! Wie ben jij?!

    Na een tijdje kennismaken met Sprookjesland is het tijd om jezelf te ontdekken!
    Als eerste moet je deze test doen: KLIK
    Daar kun je ontdekken welk wezen je bent, (als je niet blij bent met je uitkomst, of een wezen wilt die er niet bijstaat mag dat hoor =D, Why not)
    Er komen later nog extra dingen bij het invullijstje, maar dit is het tot nu toe.

    Naam
    Wezen dat je bent
    Uiterlijk
    Innerlijk
    Jou wapen!
    Hoe ziet jou woonplek er uit
    Als jou spullen
    Land van Herkomst
    Reputatie
    Extra



    Sprookjeslandse informatie bundel

    De Sprookjeslandse verhalen bundel
    Beste Sprookjeslanders!

    Er is weer wat nieuws. Namelijk "Het grote avonturen boek" Een story met veel verhalen door: JULLIE! Stuur een verhaal in over wat jij of een vriend in Sprookjesland heeft beleeft en ik stop het in een hoofdstukje!

    Zodra het eerste verhaal binnen is komt de story er pas.


    Naamsveranderingen graag doorgeven anders ontvang je mijn mails opeens niet meer,
    De huisregels van Q gelden hier ook.
    Niet schelden,
    Of andere onaardige dingen doen,
    Word niet boos als mensen de regels overtreden
    Stuur mij of een mod een pb'tje


    Vakanties
    Silverhorse 3 weken is van 11 juli tot 1 augustus
    DreamerN 30 juli tot 3 Augustus
    HUNGERFOX 20 tot 23 juli
    Fennec 28 juni-midden juli

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 9:15 ]


    .......

    Hey ik zit erbij. Sorry maar ik vind het een leuk idee. Normaal hou ik niet van dat toekomst gedoe, maar wel van het verleden.
    Man mijn handen doe echt pijn. Ik heb net twee uur lang booggeschoten en toen nog even met de buurjongen zwaard gevochten met plastic zwaarden.
    Dus dit was mijn middag
    En de ideeën, ja niet echt. Ik ben inspiratie loos. Helaas. Ik haat dat echt


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Niet erg maar wel vet dat je aan boogschieten doet! ik heb ook een zelfgemaakte boog, ik denk dat ik binnenkort ook een iets ga doen dat je je rol kan uitwerken.


    .......

    Is dit een RPG in de vorm van een story?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Rhaella schreef:
    Is dit een RPG in de vorm van een story?


    Nouw, nee dit is niet echt een RPG en ook geen stroy, het is een clubje, met verschillende evenementen vooronder een RPG en info staat in de story, ik welk subforum hoort dit?


    .......

    Ja ik doe het sinds kort. Misschien komt het omdat ik als sterrenbeeld boogschutter ben en daardoor interesse toon in middeleeuwse wapens. Maar ja ik zit op een verenging waar je 10 euro betaald per les en dat is dan voor een uur. Ook kan je zelf bepalen wanneer je komt. Ook zit ik op paardrijden en probeer dat te combineren met zwaardvechten, waar ik niet op zit want dat kost veel geld en ik moet het zelf betalen, en met boogschieten. Maar dat is echt moeilijk omdat je het paard wel moet vertrouwen en een goed evenwicht hebben. Maar ik rij al zes jaar paard en wel telkens op het zelfde paard. Net zoiets als de grijze jager, waar ik fan van ben


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Dat is echt cool het in namelijk een soort kinderdroom van me om met een boog en een battleaxe (strijdbijl) op Hionoor, een paard te zitten


    .......

    Haha die van mij ook. Zo zijn er nog een paar. Verder doe ik niet zo veel. Ik loop door bet bos en teken in mijn gids van dingen die ik tegen kom. Of ik ga stil langs het pad zitten en bespioneer mensen. Of ik ga naar het theater om te helpen of te acteren. Of te zingen. Of te schrijven. Maar als ik wat kan tekenen voor de story mag je het wel melden. Verder speel ik nog gitaar en lees ik veel. Of ja. Soms gooi ik potloden op een schietschijf om te oefen met meswerpen. Haha dat is mijn dagelijkse bezigheid.


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Lol ij ben wiskunde aan het maken op de sherlock holmes manier. Sorry dit moest ik even melden


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Ik denk dat ik wel een keer voor de club ga tekenen, een zelfbedacht dier natuurlijk!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik vind de middeleeuwen ook leuk om sprookjes in te schrijven
    Schrijven we samen een story dan?


    I am Loki, from Asgard and I am burdened with glorious purpose ~Loki~ }{ Mister Potter, our new celebrity ~Severus Snape

    Quizzmasterrr15 schreef:
    Ik vind de middeleeuwen ook leuk om sprookjes in te schrijven
    Schrijven we samen een story dan?


    Komt er nu aan


    .......

    Beste Sprookjeslanders!

    Er is weer wat nieuws. Namelijk "Het grote avonturen boek" Een story met veel verhalen door: JULLIE! Stuur een verhaal in over wat jij of een vriend in Sprookjesland heeft beleeft en ik stop het in een hoofdstukje!

    Zodra het eerste verhaal binnen is komt de story er pas.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 19:29 ]


    .......

    Mette_Sprookjes schreef:
    ....
    Stuur mij of een mod een pb'tje

    Maar de mods beheren je story toch niet? Dus waarom naar hen een pb? Of heb je "mods" binnen je club (die je niet hebt vermeld)?


    Ik wil een tuin vol egels

    Hallo mensjes


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Hallo
    Even een vraagje
    Dat verhalen aavonturen boek
    Mag je dan zelf een avontuur verzinnen
    Dit klinkt echt dom als ik het zo schrijf
    Natuurlijk moet je zelf een verhaal verzinnen
    Maardat kan ik wwél
    Jeey ik heb weer inspiratie
    Bedankt


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am