• Omdat het max. aantal bericht is bereikt: Een nieuw topic. Ik heb al aan een mod gevraagt of hij de naam wil veranderen.
    Het nieuwe topic

    Hey, beste Sprookjeslanders, leuk dat jullie lid zijn dit is een topic om te kletsen en ideeën te opperen. Veel plezier

    Leden

    Wil jij ook lid worden kijk dan even bij deze story: Klik! Je kan je inschrijven onder het hoofdstuk: "Leden"

    Evenementen:
    Altijd lopende evenementen
    Korte evenementen



    Het RGP Start binnenkort. (dan komt er ook een Forum pagina met de story

    Sprookjeslandse gedichten


    Info over de evenementen:
    Gedichten bundel
    Gewoon gedichten meer niet
    http://www.quizlet.nl/stories/150897/sprookjeslandse-gedichten/

    Nieuw!

    RGP-Rollen



    Jou, rol! Wie ben jij?!

    Na een tijdje kennismaken met Sprookjesland is het tijd om jezelf te ontdekken!
    Als eerste moet je deze test doen: KLIK
    Daar kun je ontdekken welk wezen je bent, (als je niet blij bent met je uitkomst, of een wezen wilt die er niet bijstaat mag dat hoor =D, Why not)
    Er komen later nog extra dingen bij het invullijstje, maar dit is het tot nu toe.

    Naam
    Wezen dat je bent
    Uiterlijk
    Innerlijk
    Jou wapen!
    Hoe ziet jou woonplek er uit
    Als jou spullen
    Land van Herkomst
    Reputatie
    Extra



    Sprookjeslandse informatie bundel

    De Sprookjeslandse verhalen bundel
    Beste Sprookjeslanders!

    Er is weer wat nieuws. Namelijk "Het grote avonturen boek" Een story met veel verhalen door: JULLIE! Stuur een verhaal in over wat jij of een vriend in Sprookjesland heeft beleeft en ik stop het in een hoofdstukje!

    Zodra het eerste verhaal binnen is komt de story er pas.


    Naamsveranderingen graag doorgeven anders ontvang je mijn mails opeens niet meer,
    De huisregels van Q gelden hier ook.
    Niet schelden,
    Of andere onaardige dingen doen,
    Word niet boos als mensen de regels overtreden
    Stuur mij of een mod een pb'tje


    Vakanties
    Silverhorse 3 weken is van 11 juli tot 1 augustus
    DreamerN 30 juli tot 3 Augustus
    HUNGERFOX 20 tot 23 juli
    Fennec 28 juni-midden juli

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 9:15 ]


    .......

    Ik zie de kaart niet :(


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    silverhorse schreef:
    Ik zie de kaart niet :(


    Me neither.


    Credendo Vides

    Fictionalworld schreef:
    Ik kan niet naar het nieuwe hoofdstuk, terwijl ik een bericht ontvangen heb dat er nieuw hoofdstuk is gemaakt. Is hij inactief gezet?


    Ja ik had de kaart er in gezet maar die deed het niet dus heb ik het hoofdstuk verwijderd


    .......

    silverhorse schreef:
    Ik zie de kaart niet :(


    Ohw?! Hmmm


    .......

    https://drive.google.com/open?id=0B9dmpTpQsrOTTjgtakJmUHFsUG8&authuser=0

    Klik hier eens op,

    En wil iemand dan de kaart als plaatje uploaden, misschien werkt dat wel.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 19:10 ]


    .......

    Ik blijf hopeloos proberen...


    .......

    DreamerN schreef:
    Het is niet echt een diersoort, meer een soort sub samenleving, ik hoor wel of het goed is of niet... xD Ik ben ook nog van plan om een tekening uit te werken.


    Cresnas

    Kenmerken en uiterlijk ~Meer komt nog~
    De Cresnas is in een oogopslag te vergissen met een mens, maar wie al een aantal seconden langer kijkt merkt de duidelijke verschillen.
    Ook al is de Cresnas een volk dat duidelijke overeenkomsten heeft met mensen zijn er de volgende verschillen;
    Het hoofd is spitser dan dat van mensen, de ogen zijn groter en de oren langer als dat van elfen, vaak zijn de ogen enkelkleurig zonder pupil.
    De huidskleur kan variëren, van menselijke pigment tot azuurblauw en ochtendgloren oranje.
    Ook kunnen ze dierachtige trekjes hebben.
    Daarnaast worden ze tussen de 1.80 tot 2.20 meter, qua postuur zijn ze vaak dun en sportief gespierd.

    Leefgebied
    Cresnas zijn te vinden in de bossen en in de buurt van meren, maar ze kunnen zich ook prima standhouden onder de mens en in huizen.
    Het is een soort dat zich makkelijk aan kan passen aan

    Menu
    Cresnas zijn alles eters, maar ze zijn allemaal allergies voor spinazie, chocolade en koffie en elke hoeveelheid van één van die drie kan fataal zijn. [
    Bessen zijn hun natuurlijke drugs, elke Cresnas die daar te veel van eet kan agressief worden, totaal van de wereld zijn of in een coma raken. Hou de bessenpopulatie dus goed in de gaten en plant er desnoods spinazie omheen.

    Leeftijd
    Cresnas worden ouder dan mensen, wat hierbij 100 tot 200 jaar inhoudt.

    Karakter ~Meer komt nog~
    Over het algemeen zijn Cresnas vriendelijke maar schichtige wezens en zullen ze een mens eerst beproeven op diens eerlijkheid voor ze vertrouwen opbouwen.

    Voortplanting
    Ze planten zich net zo voort als mensen, maar ze kunnen geen kinderen krijgen van mensen.

    Extra : Komt nog.


    Hey Dreamer ik zie deze op pagina 2 en volgensmij heb je hem nog nooit uitgewerkt wil je dat nog doen!?


    .......

    Oh ja :X Ik was nog niet echt aan het tekenen toe gekomen. Ik zal kijken of ik nog snel iets in elkaar kan flansen. Verder ga ik het ook nog iets meer uitbreiden van hoe ze in elkaar zitten.

    Mijn poging voor de kaart hierop krijgen (En dan ga ik daar ook mee aan de slag in GIMP)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 19:52 ]


    Credendo Vides

    Ik zie de kaart :D. Mooi geworden. Alleen ik dacht dat het een land was omringt door landen en geen water, maar ja.


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    silverhorse schreef:
    Ik zie de kaart :D. Mooi geworden. Alleen ik dacht dat het een land was omringt door landen en geen water, maar ja.


    Grottendeels water maar ook deels grenst het aan Vaste Land en Mekito


    .......

    DreamerN schreef:
    Oh ja :X Ik was nog niet echt aan het tekenen toe gekomen. Ik zal kijken of ik nog snel iets in elkaar kan flansen. Verder ga ik het ook nog iets meer uitbreiden van hoe ze in elkaar zitten.

    Mijn poging voor de kaart hierop krijgen (En dan ga ik daar ook mee aan de slag in GIMP)



    Haha nu zie ik hem niet.. Maarja als jullie hem maar zien! Leuk als je een GIMP gaat maken


    .......

    Ik ben begonnen met de landkaart: De outline staat er en alle waterwegen zijn ook al van de partij (: Natuurlijk krijgt het nog wel iets meer structuur waardoor je kan zien dat het water is. (; Maar de kleur geeft ook al een heleboel weg.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2015 - 17:36 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik ben begonnen met de landkaart: De outline staat er en alle waterwegen zijn ook al van de partij (:



    Wauw, die is echt mooi! Hoe heb je dat gemaakt?


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    Gewoon een oud perkament afbeelding zoeken of zelf maken voor de achtergrond. Dan de landkaart als een aparte laag erin zetten. Steeds nieuwe transparante lagen aanmaken voor het overtrekken van de grenzen en waterwegen en als je dan de kaart onzichtbaar maakt zie je op de achtergrond wat het tot nu toe is.
    Ik ga nu denk ik bezig met het invullen van het landschap, daarna komen de steden en kaart symbolen. (:


    Credendo Vides

    Ben benieuwd wat het eindresultaat is!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.