• Omdat het max. aantal bericht is bereikt: Een nieuw topic. Ik heb al aan een mod gevraagt of hij de naam wil veranderen.
    Het nieuwe topic

    Hey, beste Sprookjeslanders, leuk dat jullie lid zijn dit is een topic om te kletsen en ideeën te opperen. Veel plezier

    Leden

    Wil jij ook lid worden kijk dan even bij deze story: Klik! Je kan je inschrijven onder het hoofdstuk: "Leden"

    Evenementen:
    Altijd lopende evenementen
    Korte evenementen



    Het RGP Start binnenkort. (dan komt er ook een Forum pagina met de story

    Sprookjeslandse gedichten


    Info over de evenementen:
    Gedichten bundel
    Gewoon gedichten meer niet
    http://www.quizlet.nl/stories/150897/sprookjeslandse-gedichten/

    Nieuw!

    RGP-Rollen



    Jou, rol! Wie ben jij?!

    Na een tijdje kennismaken met Sprookjesland is het tijd om jezelf te ontdekken!
    Als eerste moet je deze test doen: KLIK
    Daar kun je ontdekken welk wezen je bent, (als je niet blij bent met je uitkomst, of een wezen wilt die er niet bijstaat mag dat hoor =D, Why not)
    Er komen later nog extra dingen bij het invullijstje, maar dit is het tot nu toe.

    Naam
    Wezen dat je bent
    Uiterlijk
    Innerlijk
    Jou wapen!
    Hoe ziet jou woonplek er uit
    Als jou spullen
    Land van Herkomst
    Reputatie
    Extra



    Sprookjeslandse informatie bundel

    De Sprookjeslandse verhalen bundel
    Beste Sprookjeslanders!

    Er is weer wat nieuws. Namelijk "Het grote avonturen boek" Een story met veel verhalen door: JULLIE! Stuur een verhaal in over wat jij of een vriend in Sprookjesland heeft beleeft en ik stop het in een hoofdstukje!

    Zodra het eerste verhaal binnen is komt de story er pas.


    Naamsveranderingen graag doorgeven anders ontvang je mijn mails opeens niet meer,
    De huisregels van Q gelden hier ook.
    Niet schelden,
    Of andere onaardige dingen doen,
    Word niet boos als mensen de regels overtreden
    Stuur mij of een mod een pb'tje


    Vakanties
    Silverhorse 3 weken is van 11 juli tot 1 augustus
    DreamerN 30 juli tot 3 Augustus
    HUNGERFOX 20 tot 23 juli
    Fennec 28 juni-midden juli

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 9:15 ]


    .......

    Ergens spreek je over een missie. Wat voor missie precies? En de rol die je hebt gemaakt, gaat die mee op missie? Wat is hey doel van de missie?


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Is de missie alleen of reizen we allemaal samen?


    Credendo Vides

    daffie123 schreef:
    Ergens spreek je over een missie. Wat voor missie precies? En de rol die je hebt gemaakt, gaat die mee op missie? Wat is hey doel van de missie?


    Ja je rol gaat de missie doen en de missie zelf mogen jullie nog niet weten.

    DreamerN schreef:
    Is de missie alleen of reizen we allemaal samen?


    Samen.


    .......

    Mette_Sprookjes schreef:
    (...)

    Samen.


    Haha, ik weet niet of mijn personage dat wel zo leuk gaat vinden (;


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Haha, ik weet niet of mijn personage dat wel zo leuk gaat vinden (;


    De mijne denk ik in het begin ook niet ^ zo wantrouwig als ze is.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Fictionalworld schreef:
    (...)

    De mijne denk ik in het begin ook niet ^ zo wantrouwig als ze is.



    We gaan in het begin gewoon allemaal 20 meter van elkaar af lopen xD


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)


    We gaan in het begin gewoon allemaal 20 meter van elkaar af lopen xD


    en als iemand het moeilijk heeft achterloopt gewoon negeren en denken 'Die haalt het wel.' xD


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.


    Dit is Mearl. Ik heb hem even gauw getekend.

    In het begin kan niemand het met elkaar vinden. Dat weet ik wel zeker.
    Mearl gaat echt mensen wantrouwen en in de gaten houden. En zwijgen, heel veel zwijgen. Hij is een beetje heel erg op zichzelf.
    (zip)


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Hihi, de mijne staat er dan wel ergens bekend om, om te helpen maar echt persoonlijke banden vermijdt ze liever, dus dat gaat inderdaad ook nog leuk worden in het begin. Het wordt veel observeren en afstand houden, hoewel ze hoogstwaarschijnlijk beleefd en vriendelijk blijft dat ze als een goed gezegelde masker draagt.


    Verder weet ik niet of dit hier mag, maar ik zet het er toch even neer;
    Ik probeer één van mijn RPG's weer aan de praat te krijgen en ik vroeg me af of hier mensen waren die misschien mee zouden willen doen.
    RPG Utopia


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Hihi, de mijne staat er dan wel ergens bekend om, om te helpen maar echt persoonlijke banden vermijdt ze liever, dus dat gaat inderdaad ook nog leuk worden in het begin. Het wordt veel observeren en afstand houden, hoewel ze hoogstwaarschijnlijk beleefd en vriendelijk blijft dat ze als een goed gezegelde masker draagt.


    Verder weet ik niet of dit hier mag, maar ik zet het er toch even neer;
    Ik probeer één van mijn RPG's weer aan de praat te krijgen en ik vroeg me af of hier mensen waren die misschien mee zouden willen doen.
    RPG Utopia


    Als echt lid mag je best wel een reclame plaatsen


    .......

    daffie123 schreef:


    Dit is Mearl. Ik heb hem even gauw getekend.

    In het begin kan niemand het met elkaar vinden. Dat weet ik wel zeker.
    Mearl gaat echt mensen wantrouwen en in de gaten houden. En zwijgen, heel veel zwijgen. Hij is een beetje heel erg op zichzelf.
    (zip)


    Nice!


    .......

    Ik ga zo snel mogelijk de kaart inscennen ik denk dat hij dan wat beter te zien is. Maar ik heb het heel druk toetsweek en zo en de kaart ligt bij een vriendin


    .......

    Oke, ik wacht wel
    @DreamerN ik heb een rol gemaakt. Ik wacht alleen op antwoord


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Mette_Sprookjes schreef:
    Nouw, dit is het eigenlijk:

    Er was een een land. Sprookjesland, een normaal vredig land. Met ons er in. Tot je op een dag een brief krijgt. Van de koning van Sprookjesland...... En je leven in een keer helemaal veranderd.

    Oke, dus mijn personage moet er op uit. Ik had bij de quiz een bepaald fabeldier (Volf) maar ik vind het moeilijk om over een dierlijk persoon te schrijven. Zou ik er een soort van Weervolf/Kitsune kunnen maken? Dan is het ook makkelijker die brief te lezen. Ik ga hem vannacht/morgen uitwerken. Examens zitten er nu op, dus ik zou iets meer tijd moeten hebben.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    (volv met een ''v'' trouwens...)

    Nou, het staat niet bij de quiz maar Volven zijn familie van weerwolven ze kunnen ook in een mens veranderen. Maar ik dierlijke vorm niet rechtop lopen. Volven zijn soort broers van weerwolven behalve dat weerwolven met de maan en kwaadaardig en volven kunnen altijd veranderen en zijn lief. Wossen kunnen echter geen mens worden maar in de dierlijke vorm wel rechtop lopen en normaal praten.


    .......