• Omdat het max. aantal bericht is bereikt: Een nieuw topic. Ik heb al aan een mod gevraagt of hij de naam wil veranderen.
    Het nieuwe topic

    Hey, beste Sprookjeslanders, leuk dat jullie lid zijn dit is een topic om te kletsen en ideeën te opperen. Veel plezier

    Leden

    Wil jij ook lid worden kijk dan even bij deze story: Klik! Je kan je inschrijven onder het hoofdstuk: "Leden"

    Evenementen:
    Altijd lopende evenementen
    Korte evenementen



    Het RGP Start binnenkort. (dan komt er ook een Forum pagina met de story

    Sprookjeslandse gedichten


    Info over de evenementen:
    Gedichten bundel
    Gewoon gedichten meer niet
    http://www.quizlet.nl/stories/150897/sprookjeslandse-gedichten/

    Nieuw!

    RGP-Rollen



    Jou, rol! Wie ben jij?!

    Na een tijdje kennismaken met Sprookjesland is het tijd om jezelf te ontdekken!
    Als eerste moet je deze test doen: KLIK
    Daar kun je ontdekken welk wezen je bent, (als je niet blij bent met je uitkomst, of een wezen wilt die er niet bijstaat mag dat hoor =D, Why not)
    Er komen later nog extra dingen bij het invullijstje, maar dit is het tot nu toe.

    Naam
    Wezen dat je bent
    Uiterlijk
    Innerlijk
    Jou wapen!
    Hoe ziet jou woonplek er uit
    Als jou spullen
    Land van Herkomst
    Reputatie
    Extra



    Sprookjeslandse informatie bundel

    De Sprookjeslandse verhalen bundel
    Beste Sprookjeslanders!

    Er is weer wat nieuws. Namelijk "Het grote avonturen boek" Een story met veel verhalen door: JULLIE! Stuur een verhaal in over wat jij of een vriend in Sprookjesland heeft beleeft en ik stop het in een hoofdstukje!

    Zodra het eerste verhaal binnen is komt de story er pas.


    Naamsveranderingen graag doorgeven anders ontvang je mijn mails opeens niet meer,
    De huisregels van Q gelden hier ook.
    Niet schelden,
    Of andere onaardige dingen doen,
    Word niet boos als mensen de regels overtreden
    Stuur mij of een mod een pb'tje


    Vakanties
    Silverhorse 3 weken is van 11 juli tot 1 augustus
    DreamerN 30 juli tot 3 Augustus
    HUNGERFOX 20 tot 23 juli
    Fennec 28 juni-midden juli

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 9:15 ]


    .......

    Mooi^

    Mijn naam andersom is Arev. betekend zuiver volgensmij..

    Vos:
    Rode vacht, lang snuit.
    Sluipend naar voedsel, eropuit.
    Zo sluw als de nacht, zo stil als de lucht.
    De vos die in de struiken schuilt.
    Er word geschoten, maar een vos is geen dier die vlucht.
    De vos zo stil als de nacht, zo mooi
    De vos is een roofdier, geen prooi
    Het leven is eruit.
    Daar lig ze op de grond.
    Ze is mooi, maar voor een mens een prooi.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    silverhorse schreef:
    Ja dat snap ik. Heb ik ook met mijn wereldje. Ik ben nog lang niet klaar en ik wil nog zoveel doen. En heb al meer dan 50 fantasiebeesten getekent. Daarvan zijn er nu een stuk of 10 met een beschrijving in mijn hoofd.


    Het zou leuk zijn als je ze instuurt!


    .......

    Ik dan Ettem.... Echt waar?! Mette, Ettem


    .......

    http://www.quizlet.nl/stories/150897/sprookjeslandse-gedichten/

    Nieuw!

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 19:37 ]


    .......

    Ogen

    Ze staren mij aan, zo diep in mijn gedachtes.
    Alsof ze mij doorboren met macht.
    Met iets wat ik niet wil.
    Ze zijn gevaar, ik ontwijk ze.
    Alsof ze iets willen laten zien.
    Het duister.
    Ik val in een gat, in een gat zonder hoop.
    Luisteren, machteloos.
    Alsof ze mij willen dwingen.
    Ik wil geen contact, laat me met rust.
    Ik wil niet vallen.
    Laat me gaan.
    Ze staren mij aan, zo diep in mijn gedachtes.
    Alsof ze mij doorboren met macht.


    ~ Earlyn


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Wraak
    Het gevoel van binnen
    Dat ik niet wil kennen
    Dat je even boven mensen wil staan
    Dat je wil zien lijden
    De strijd die je voelt met je demon van binnen
    Die je niet wil zien
    Het licht dat iemand even niet gunt
    In de ogen
    Het gevoel van machteloos zijn
    Wil je kwijt zijn
    Wil je niet kennen
    Wraak om wat mensen je hebben aangedaan
    Neemt het langzaam van me over
    En het wil iets
    En dat iets ben ik

    Omdat ik erge ruzie heb met mijn vriendin en echt gewoon wraak wil nemen


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Ik ga binnenkort beginnen aan een kort verhaal voor sprookjesland. Het wordt een legende; De legende van de Wolvenruiters.
    Uiteindelijk komt het erop neer hoe de legenden gingen over hoe de Volven ontstaan zijn.


    Credendo Vides

    Interessants
    *ondertussen in het hoofdkwartier van de boodschapper*
    'ik begrijp niet waarom mensen niet reageren. Mette_sprookjes heb je al wat van de Anderen leden iets gehoord? Ik weet het niet, maar mensen zijn vreemd.'
    Nu bij mij
    Ik heb echt het gevoel dat mijn vriendin me nu officieel haat


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Ik denk dat ik weet waarom mensen niet reageren. Ze weten nog niet echt dat hier een topic is. Ze hebben het wel gezien, maar weten niet dat er zoveel in gepraat word. Eerst dacht ik het is gewoon een topic, toen keek ik erin en er stonden opeens heel veel meer dieren en planten en etc.

    Mooie gedichtjes allemaal. Stom van de oorlog tussen jij en je vriendin.

    Ik moet nu gaan leren voor een toetsweek. :'( Doeg, doei


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    Doei, doei
    Iedereen weet het wel, maar willen denk ik geen rol maken of zoets


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Naam;
    Clarity (Cassie) Shingeham

    Wezen dat je bent; Volv;
    ze heeft het vermogen heeft de menselijke gedaante aan te nemen. Echter verkiezen de meeste van haar clan het om de volvgedaante aan te houden, gezien deze comfortabeler is gedurende langere tijden en staan op 2 poten als vermoeiend wordt ervaren. Daarbij moeten mensachtigen kleren aan.

    Uiterlijk; Rosbruin haar, dat in mensenvorm lang is en in een staart gedragen wordt. Ze heeft gele ogen, zowel als mensachtige als in dierlijke vorm, en pluizige oren, die ze nooit kan aanpassen aan haar gedaante, het lukt haar gewoonweg niet. In haar Volf vorm is zij redelijk groot, in haar mensvorm verschilt het nog wel eens door gebrek aan oefening.

    Innerlijk; Verlegen maar ondeugend. Heeft er net wat minder problemen mee dan anderen van haar clan om in een mens te veranderen voor een paar minuten. Past zich aan aan haar omgeving.
    Houdt er niet van om alleen te zijn.

    Jouw wapen;
    Klauwen. Daarnaast kent de soort ook nog een roep die Volven en soortgelijken doet verzamelen binnen een beperkte straal (overdag 5-10 kilometer, s nachts tot 25 kilometer hoorbaar voor soortgenoten).

    Hoe ziet jou woonplek er uit; Grotten en struiken voldoen maar het liefst toch tussen de soortgenoten. Ze houdt er van om knus bij het kampvuur of tegen iemand aan te slapen.

    Al jouw spullen; Ze heeft een mediumschoudertas waar al haar nodige spullen in zitten. Als volv houdt zij die meestal om haar nek. Er zitten mesjes in en doosjes voor kruiden en fruit in te doen.

    Land van Herkomst
    Reputatie; Geen, redelijk gemiddeld qua populariteit en geen echte bekendheid. Ze is schuchter voor mensen
    Extra????


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    DreamerN schreef:
    Ik ga binnenkort beginnen aan een kort verhaal voor sprookjesland. Het wordt een legende; De legende van de Wolvenruiters.
    Uiteindelijk komt het erop neer hoe de legenden gingen over hoe de Volven ontstaan zijn.


    Nice


    .......

    Fennec schreef:
    Naam;
    Clarity (Cassie) Shingeham

    Wezen dat je bent; Volv;
    ze heeft het vermogen heeft de menselijke gedaante aan te nemen. Echter verkiezen de meeste van haar clan het om de volvgedaante aan te houden, gezien deze comfortabeler is gedurende langere tijden en staan op 2 poten als vermoeiend wordt ervaren. Daarbij moeten mensachtigen kleren aan.

    Uiterlijk; Rosbruin haar, dat in mensenvorm lang is en in een staart gedragen wordt. Ze heeft gele ogen, zowel als mensachtige als in dierlijke vorm, en pluizige oren, die ze nooit kan aanpassen aan haar gedaante, het lukt haar gewoonweg niet. In haar Volf vorm is zij redelijk groot, in haar mensvorm verschilt het nog wel eens door gebrek aan oefening.

    Innerlijk; Verlegen maar ondeugend. Heeft er net wat minder problemen mee dan anderen van haar clan om in een mens te veranderen voor een paar minuten. Past zich aan aan haar omgeving.
    Houdt er niet van om alleen te zijn.

    Jouw wapen;
    Klauwen. Daarnaast kent de soort ook nog een roep die Volven en soortgelijken doet verzamelen binnen een beperkte straal (overdag 5-10 kilometer, s nachts tot 25 kilometer hoorbaar voor soortgenoten).

    Hoe ziet jou woonplek er uit; Grotten en struiken voldoen maar het liefst toch tussen de soortgenoten. Ze houdt er van om knus bij het kampvuur of tegen iemand aan te slapen.

    Al jouw spullen; Ze heeft een mediumschoudertas waar al haar nodige spullen in zitten. Als volv houdt zij die meestal om haar nek. Er zitten mesjes in en doosjes voor kruiden en fruit in te doen.

    Land van Herkomst
    Reputatie; Geen, redelijk gemiddeld qua populariteit en geen echte bekendheid. Ze is schuchter voor mensen
    Extra????


    Zet hem er zo in


    .......

    Ik zou graag lid worden.

    Wezen:
    Jij bent een Elf. Je bent muzikaal en je kan praten met dieren. Je bent sterk, lenig en vecht het liefst met pijl en boog. Je bent niet erg wantrouwig en je lievelingsdier is waarschijnlijk een kat of een paard. Je hebt misschien magische krachten en je bent een van de oorspronkelijke bewoners van Sprookjesland.

    Land: sprookjesland

    Geslacht: vrouwelijk

    Naam: Liesbeth (familienaam is onbekend)


    You are my piece of paradise.

    SoSySaus schreef:
    Ik zou graag lid worden.

    Wezen:
    Jij bent een Elf. Je bent muzikaal en je kan praten met dieren. Je bent sterk, lenig en vecht het liefst met pijl en boog. Je bent niet erg wantrouwig en je lievelingsdier is waarschijnlijk een kat of een paard. Je hebt misschien magische krachten en je bent een van de oorspronkelijke bewoners van Sprookjesland.

    Land: sprookjesland

    Geslacht: vrouwelijk

    Naam: Liesbeth (familienaam is onbekend)


    Leuk dat je lid ben.


    .......