• Omdat het max. aantal bericht is bereikt: Een nieuw topic. Ik heb al aan een mod gevraagt of hij de naam wil veranderen.
    Het nieuwe topic

    Hey, beste Sprookjeslanders, leuk dat jullie lid zijn dit is een topic om te kletsen en ideeën te opperen. Veel plezier

    Leden

    Wil jij ook lid worden kijk dan even bij deze story: Klik! Je kan je inschrijven onder het hoofdstuk: "Leden"

    Evenementen:
    Altijd lopende evenementen
    Korte evenementen



    Het RGP Start binnenkort. (dan komt er ook een Forum pagina met de story

    Sprookjeslandse gedichten


    Info over de evenementen:
    Gedichten bundel
    Gewoon gedichten meer niet
    http://www.quizlet.nl/stories/150897/sprookjeslandse-gedichten/

    Nieuw!

    RGP-Rollen



    Jou, rol! Wie ben jij?!

    Na een tijdje kennismaken met Sprookjesland is het tijd om jezelf te ontdekken!
    Als eerste moet je deze test doen: KLIK
    Daar kun je ontdekken welk wezen je bent, (als je niet blij bent met je uitkomst, of een wezen wilt die er niet bijstaat mag dat hoor =D, Why not)
    Er komen later nog extra dingen bij het invullijstje, maar dit is het tot nu toe.

    Naam
    Wezen dat je bent
    Uiterlijk
    Innerlijk
    Jou wapen!
    Hoe ziet jou woonplek er uit
    Als jou spullen
    Land van Herkomst
    Reputatie
    Extra



    Sprookjeslandse informatie bundel

    De Sprookjeslandse verhalen bundel
    Beste Sprookjeslanders!

    Er is weer wat nieuws. Namelijk "Het grote avonturen boek" Een story met veel verhalen door: JULLIE! Stuur een verhaal in over wat jij of een vriend in Sprookjesland heeft beleeft en ik stop het in een hoofdstukje!

    Zodra het eerste verhaal binnen is komt de story er pas.


    Naamsveranderingen graag doorgeven anders ontvang je mijn mails opeens niet meer,
    De huisregels van Q gelden hier ook.
    Niet schelden,
    Of andere onaardige dingen doen,
    Word niet boos als mensen de regels overtreden
    Stuur mij of een mod een pb'tje


    Vakanties
    Silverhorse 3 weken is van 11 juli tot 1 augustus
    DreamerN 30 juli tot 3 Augustus
    HUNGERFOX 20 tot 23 juli
    Fennec 28 juni-midden juli

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 9:15 ]


    .......

    Mette_Sprookjes schreef:
    (...)

    Ik weet niet het lijkt me wel cool alleen ik denk dat de gemiddelde bezoeker wat ouder is dan ik (12).......


    Er lopen ook wel mensen van die leeftijd rond, maar het gemiddelde ligt inderdaad een aantal jaren hoger. Hoe zou je er heen gaan? Met vrienden? Familie?
    Je kan ook altijd gewoon eerst een dagje komen.
    Ik zelf ga met een aantal vrienden alle festivaldagen op de eventcamping bivakkeren.


    Credendo Vides

    Dat is 28 juni-midden juli (weet niet precies hoe laat ik thuis kom en of ik dan gelijk terug internet heb)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik ben bezig met de Sprookjeslandse kaart :D


    .......

    Help, het bestand is 4,5MB en 2MB is de max! Wat moet ik nu doen!?


    .......

    Hoe bedoel je? Waarbij is het de max?


    Credendo Vides

    Maak een linkje. En maak hem om hem in des story te zetten wat kleiner met paint.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Zet hen gewoon op een externe opslagsite zoals google drive of zo xD


    Credendo Vides

    Hey! Ik ben nu ook lid! Ik ben bezig met er maken van een karakter/rol, maar die is nog niet helemaal af. Ik heb wel een dier bedacht, de Misos:
    Naam: Misos, meervoud Misosis.
    (de naam komt van het griekse miseo, wat haten betekend. Ik leg later uit waarom)
    Voedsel: alles
    Over misosis: Misosis leven in kleine kuddes, meestal 10 dieren, in het bos. Ze kunnen allemaal vliegen, en sommige kunnen ook vuurspuwen. Misosis groeien hun hele leven, maar de vleugels zijn altijd dezelfde grootte, ongeveer 3 meter breed.
    Verder zijn misosis heel erg goed in navigatie, ze vinden altijd de weg weer terug.
    Voortplanting: Als misosis hun maximale grootte hebben bereikt (ong. 4 meter) splitsen ze zich in 4 kleine misosis. Die groeien en splitsen zich weer enz.
    Grootte: hooguit 4 meter hoog, met aan beide kanten 3 meter vleugels
    Vijanden: Sprookjeslandse jagers, je kan ze vanaf een afstand neerschieten als je voorzichtig bent. Verder zijn ze de koningen van het bos, niemand durft ze iets aan te doen.
    Maximale leeftijd: onbekend, want ze splitsen steeds.
    Karakter: Misosis zijn heel erg aggresieve dieren. Ze haten alles en iedereen, vandaar de naam. In de kuddes worden ook heel vaak Misosis opgegeten door de andere. Ze zijn ook aggresief naar sprookjeslanders. Er worden elk jaar wel een paar vermoord. Misosis zijn ontembaar, het is nog niemand gelukt tenminste. Ze zijn totaal niet schuw, waardoor je erg voor ze moet uitkijken. Ze kunnen zomaar opeens achter je staan ofzo.


    (Doet het plaatje het zo? Ik ben niet zo handig hiermee)(anders is dit de link: https://www.dropbox.com/s/omya2ljb8cuo6yy/misos.jpg?dl=0 )

    [ bericht aangepast op 26 juni 2015 - 21:44 ]


    Mij avontuur!

    Sprooklantis schreef:
    Hey! Ik ben nu ook lid! Ik ben bezig met er maken van een karakter/rol, maar die is nog niet helemaal af. Ik heb wel een dier bedacht, de Misos:
    Naam: Misos, meervoud Misosis.
    (de naam komt van het griekse miseo, wat haten betekend. Ik leg later uit waarom)
    Voedsel: alles
    Over misosis: Misosis leven in kleine kuddes, meestal 10 dieren, in het bos. Ze kunnen allemaal vliegen, en sommige kunnen ook vuurspuwen. Misosis groeien hun hele leven, maar de vleugels zijn altijd dezelfde grootte, ongeveer 3 meter breed.
    Verder zijn misosis heel erg goed in navigatie, ze vinden altijd de weg weer terug.
    Voortplanting: Als misosis hun maximale grootte hebben bereikt (ong. 4 meter) splitsen ze zich in 4 kleine misosis. Die groeien en splitsen zich weer enz.
    Grootte: hooguit 4 meter hoog, met aan beide kanten 3 meter vleugels
    Vijanden: Sprookjeslandse jagers, je kan ze vanaf een afstand neerschieten als je voorzichtig bent. Verder zijn ze de koningen van het bos, niemand durft ze iets aan te doen.
    Maximale leeftijd: onbekend, want ze splitsen steeds.
    Karakter: Misosis zijn heel erg aggresieve dieren. Ze haten alles en iedereen, vandaar de naam. In de kuddes worden ook heel vaak Misosis opgegeten door de andere. Ze zijn ook aggresief naar sprookjeslanders. Er worden elk jaar wel een paar vermoord. Misosis zijn ontembaar, het is nog niemand gelukt tenminste. Ze zijn totaal niet schuw, waardoor je erg voor ze moet uitkijken. Ze kunnen zomaar opeens achter je staan ofzo.


    (Doet het plaatje het zo? Ik ben niet zo handig hiermee)(anders is dit de link: https://www.dropbox.com/s/omya2ljb8cuo6yy/misos.jpg?dl=0 )


    leuk dier!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 9:43 ]


    .......

    YaaaY de kaart!


    .......

    leuk, en erg uitgebreid. Je ziet alles heel duidelijk en dat is heel fijn
    Erg mooi gemaakt


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    daffie123 schreef:
    leuk, en erg uitgebreid. Je ziet alles heel duidelijk en dat is heel fijn
    Erg mooi gemaakt


    Ja ik had hem eerst ingescant en toen zag je niets, nu heb ik hem overgetrokken met paint en is hij cool alleen nog even een lagenda


    .......

    Nu nog mijn rol afmaken!


    .......

    Ik kan niet naar het nieuwe hoofdstuk, terwijl ik een bericht ontvangen heb dat er nieuw hoofdstuk is gemaakt. Is hij inactief gezet?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.