• Omdat het max. aantal bericht is bereikt: Een nieuw topic. Ik heb al aan een mod gevraagt of hij de naam wil veranderen.
    Het nieuwe topic

    Hey, beste Sprookjeslanders, leuk dat jullie lid zijn dit is een topic om te kletsen en ideeën te opperen. Veel plezier

    Leden

    Wil jij ook lid worden kijk dan even bij deze story: Klik! Je kan je inschrijven onder het hoofdstuk: "Leden"

    Evenementen:
    Altijd lopende evenementen
    Korte evenementen



    Het RGP Start binnenkort. (dan komt er ook een Forum pagina met de story

    Sprookjeslandse gedichten


    Info over de evenementen:
    Gedichten bundel
    Gewoon gedichten meer niet
    http://www.quizlet.nl/stories/150897/sprookjeslandse-gedichten/

    Nieuw!

    RGP-Rollen



    Jou, rol! Wie ben jij?!

    Na een tijdje kennismaken met Sprookjesland is het tijd om jezelf te ontdekken!
    Als eerste moet je deze test doen: KLIK
    Daar kun je ontdekken welk wezen je bent, (als je niet blij bent met je uitkomst, of een wezen wilt die er niet bijstaat mag dat hoor =D, Why not)
    Er komen later nog extra dingen bij het invullijstje, maar dit is het tot nu toe.

    Naam
    Wezen dat je bent
    Uiterlijk
    Innerlijk
    Jou wapen!
    Hoe ziet jou woonplek er uit
    Als jou spullen
    Land van Herkomst
    Reputatie
    Extra



    Sprookjeslandse informatie bundel

    De Sprookjeslandse verhalen bundel
    Beste Sprookjeslanders!

    Er is weer wat nieuws. Namelijk "Het grote avonturen boek" Een story met veel verhalen door: JULLIE! Stuur een verhaal in over wat jij of een vriend in Sprookjesland heeft beleeft en ik stop het in een hoofdstukje!

    Zodra het eerste verhaal binnen is komt de story er pas.


    Naamsveranderingen graag doorgeven anders ontvang je mijn mails opeens niet meer,
    De huisregels van Q gelden hier ook.
    Niet schelden,
    Of andere onaardige dingen doen,
    Word niet boos als mensen de regels overtreden
    Stuur mij of een mod een pb'tje


    Vakanties
    Silverhorse 3 weken is van 11 juli tot 1 augustus
    DreamerN 30 juli tot 3 Augustus
    HUNGERFOX 20 tot 23 juli
    Fennec 28 juni-midden juli

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 9:15 ]


    .......

    Kan je dat rollenformulier nog een keer plaatsen, please? Dan kan ik het invullen.


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    Mette_Sprookjes schreef:



    Jou, rol! Wie ben jij?!

    Na een tijdje kennismaken met Sprookjesland is het tijd om jezelf te ontdekken!
    Als eerste moet je deze test doen: KLIK
    Daar kun je ontdekken welk wezen je bent, (als je niet blij bent met je uitkomst, of een wezen wilt die er niet bijstaat mag dat hoor =D, Why not)
    Er komen later nog extra dingen bij het invullijstje, maar dit is het tot nu toe.

    Naam
    Wezen dat je bent
    Uiterlijk
    Innerlijk
    Jou wapen!
    Hoe ziet jou woonplek er uit
    Als jou spullen
    Land van Herkomst
    Reputatie
    Extra


    .......

    alstu


    .......

    Thankju. xD

    Ben een elf. Moet ik alles wat hieronder staat erin zetten of mag ik ook wat zelf bedenken?


    Jij bent een Elf. Je bent muzikaal en je kan praten met dieren. Je bent sterk, lenig en vecht het liefst met pijl en boog. Je bent niet erg wantrouwig en je lievelingsdier is waarschijnlijk een kat of een paard. Je hebt misschien magische krachten en je bent een van de oorspronkelijke bewoners van Sprookjesland.


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    silverhorse schreef:
    Thankju. xD

    Ben een elf. Moet ik alles wat hieronder staat erin zetten of mag ik ook wat zelf bedenken?


    Jij bent een Elf. Je bent muzikaal en je kan praten met dieren. Je bent sterk, lenig en vecht het liefst met pijl en boog. Je bent niet erg wantrouwig en je lievelingsdier is waarschijnlijk een kat of een paard. Je hebt misschien magische krachten en je bent een van de oorspronkelijke bewoners van Sprookjesland.


    Half half.


    .......

    Ik moet wel meedelen dat ik over een week op vakantie ga, en dan pas na 3 weken terug kom. Bij deze zeg ik het alvast, voor als ik het dan vergeet te melden.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    Ik moet wel meedelen dat ik over een week op vakantie ga, en dan pas na 3 weken terug kom. Bij deze zeg ik het alvast, voor als ik het dan vergeet te melden.


    Wat is de precieze data!? Van dan - dan

    Even voor iedereen meld plzz even wanneer je op vakantie gaat. Ik ga ook en ik ga niet veel doen met slechte camping wifi...


    .......

    Ik ga niet op vakantie...


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    daffie123 schreef:
    Ik ga niet op vakantie...


    Ok top


    .......

    Ik ga vanaf 11 juli en dan 3 weken is van 11 juli tot 1 augustus. Zoiets ben ik weg.


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    Ik ben vanaf 30 juli tot 3 Augustus helemaal in de ban van Castlefest. *O* << Kort impressiefilmpje


    Credendo Vides

    Ik ben van 20 tot 23 juli er niet, dan heb ik een wandelvakantie. Waarschijnlijk zou ik er daarna ook een paar weken niet zijn, maar van dei vakantie heb ik nog niks gehoord..


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    DreamerN schreef:
    Ik ben vanaf 30 juli tot 3 Augustus helemaal in de ban van Castlefest. *O* << Kort impressiefilmpje


    Opeens quote ik zomaar iets... :P

    [ bericht aangepast op 23 juni 2015 - 16:46 ]


    .......

    Mette_Sprookjes schreef:
    (...)

    Opeens quote ik zomaar iets... :P


    Hihi, dus je gaat ook? Wist je dat er ook al een Castlefest topic is op Q? >Click<


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Hihi, dus je gaat ook? Wist je dat er ook al een Castlefest topic is op Q? >Click<


    Ik weet niet het lijkt me wel cool alleen ik denk dat de gemiddelde bezoeker wat ouder is dan ik (12).......


    .......