• problems are like washing machines,
    they twist us,
    spin us
    and knock us around,
    but in the end we come out cleaner,
    brighter and better than before
    at least that's how it's supposed to go


    Een aantal jongeren die op het randje hangen van te ver gaan en naar de gevangenis moeten, wordt naar een militaire gevangenis gestuurd. Hun ouders zitten met hun handen in het haar en zien dit als laatste middel om hun kind te redden.
    De gevangenis wordt alleen nog gebruikt voor dit soort jongeren, de gevangenis wordt gecontroleerd door de studenten van de militaire opleiding, het is hun taak de probleem jongeren onder controle te houden.
    Het doel is dat de probleem jongeren zo snel mogelijk, op welke manier dan ook weer normaal zullen gaan functioneren.

    De gevangenis wordt geleid door 1 of 2 sergeanten, deze zijn super streng, agressief, onbezonnen en ga zo maar verder.

    De probleem jongeren worden getraind door de studenten van de militaire opleiding, hun doel is er zo snel mogelijk met welk middel dan ook er voor zorgen dat de jongeren hun problemen overwinnen en weer normaal zullen gaan functioneren.
    Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden op elkaar..?
    Of als de problemen van de jongeren juist erger worden?
    Of wanneer de militaire jongens zich tegen de sergeant keren?


    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon. Wil je een sergeant spelen mag je 3 rollen.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - liefst evenveel jongens als meisjes



    Probleem Meisjes:
    - Stephanie caroline Berry- Voldemortx - 8
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel - 2
    - Luna Marthe Swaen - AmericanPsycho - 11


    Probleem Jongens:
    - James George Malum - xBooBear - 1
    - Cameron Miller - lilangel - 2
    - Medwin Pyrrus Grace - Mette_Sprookjes - 5



    Meisjes:
    - Isabell 'Izzy' Collins - lilangel - 2
    -
    - Jamie Sciuto - tubbietoost - 3


    Jongens:
    - Aiden Grawford - Saffierblauw - 4
    - Jonah Reed - xBooBear
    -


    Sergeant:
    - Jae Henson - Voldemortx - 6
    - Thea Janssen - tubbietoost - 6


    Kamer indeling:
    Aiden & Jamie
    Isabell & Jonah
    Medwin & Stephanie
    James & Scarlett
    Cameron & Luna
    Thea & Jae

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 23 jaar, sergeant is 24+)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Indien probleem jongere: reden waarom hij/zij naar het kamp gestuurd is:
    Indien militair: reden voor de keus om de opleiding te volgen.
    Extra:


    Regels in de gevangenis:
    - Er is een avondklok, om 22:00 uur moet iedereen terug zijn in hun cel, de deuren sluiten dan automatisch. Om 22:30 uur is er een cel controle.
    - In elke cel kunnen 2 probleem jongeren, gemixt kan (ik maak de indeling, voorkeur doorgeven mag).
    - De studenten slapen in een apart deel van de gevangenis, per 2 studenten 1 kamer, gemixt kan (ik maak de indeling, voorkeur doorgeven mag).
    - Roken, drugs, alcohol en wapens zijn niet toegestaan.
    - Iedereen draagt het uniform dat bij binnenkomst wordt meegegeven.
    - Eigen spullen (bagage tas) mogen mee de gevangenis in.


    rollentopic http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=170089

    [ bericht aangepast op 8 mei 2015 - 14:57 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Mette_Sprookjes schreef:
    * Is het misschien een idee als we niet ingame dingen met een ster doen ofzo? *

    * Slim van Medwin hé op je eerste dag wegvluchten... *

    * OF in een spoiler*


    (Ja of tussen haakjes ofzo maar ik denk dat het handiger is dat in een ander topic te doen, het rollen topic of dat ik een klets topic open ofzo)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    - Jamie Sciuto, Cadet.

    Trots pakte ik de rugzak uit de auto. Hoewel ik twijfelde of dit de meest leuke manier was om punten te verdienen, wist ik zeker dat het de meest gewaardeerde manier was. Snel controleerde ik de veiligheidsband van mijn Heckler & Koch USP. Het was het wapen dat mijn vader ook droeg, en ik droeg hem met trots. "Weet je zeker dat je dit wil doen?" vroeg mijn moeder nog eens. Ik draaide met mijn ogen. "Des te eerder ze weg is, des te eerder we naar de film kunnen." Ik trok een scheve glimlach naar haar. "Pas goed op jezelf!" hoor ik voor ik de deur dichtsla. Zonder om te kijken loop ik richting de poort. "Cadet Sciuto meld zich." groet ik mijn nieuwe bevelhebbers.


    The thing you do mean something to people -Ncis


    James George Malum


    Terwijl ik richting de ingang loop, zie ik een meisje die naar binnen gedragen wordt. Ze is niet slim bezig, ze trekt teveel aandacht en dat is gevaarlijk. Aandacht trekken kan je je leven kosten, zo heb ik op de harde manier geleerd. Hoewel de kans hier me niet heel groot lijkt, weet ik dat het onveilig is en dat je beter eerst kan toekijken.
    Observeren. Plannen. Toeslaan. Dat is hoe het werkt.
    Iets voor mij hoor ik geschreeuw en een jongen rent langs mij heen. Alsof hij zou kunnen ontkomen, met alle bewaking hier. Langzaam, alsof ik me niet bewust ben van de onrust die zijn vlucht veroorzaakt, slenter ik naar de kar toe en dump mijn tas erin. Ze mogen hem best controleren, er zit toch niks in. Mijn wapens zijn op het politiebureau al afgenomen en meer bezit ik niet, afgezien de kleren die ik nu draag.
    "There is no reason for me to trust people"

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 18:34 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Het openen van een praattopic is het handigst, of hier gepraat onder een spoiler zetten of gewoon onder je post houden en niet in een apart bericht plaatsen. Uit ervaring ben ik erachter gekomen dat als je OOC gewoon zo in een apart bericht in het speeltopic gooit het heel erg vervelend leest als je terug moet lezen of überhaupt aan het rp'en bent.


    Stephanie 'Steph' Caroline Berry
    De grote hummer van mijn vader stopt tussen de hekken in, er is een dubbele poort zodat ontsnappen onmogelijk is. Dit lijkt gewoon een echte gevangenis.. gelukkig is dat het niet maar toch, het ziet er beangstigend uit.
    "Eruit." klinkt het van mijn vaders kant. Mijn moeder kijkt hem vanaf de bijrijders stoel aan maar zegt niets. Mijn deur gaat van het slot en gebroken kijk ik naar mijn vader.
    "Geloof me, dit is de laatste keer dat jullie mij zullen zien" zeg ik boos waarna ik de auto uit stap en mijn sporttas over mijn schouder gooi. De deur sla ik zo hard mogelijk achter me dicht en ze rijden weer weg.
    De rit hierheen was vreselijk, het enige geluid dat te horen was - was het geluid van de motor en de geluiden van het verkeer buiten de auto. Niemand sprak een woord. Sinds ik opgepakt ben hebben mijn ouders me niet meer gesproken, mijn moeder wil wel maar mijn vader verbied het haar. De zwakkeling huppelt gewoon achter mijn vader z'n reet aan. Ik ben echt blij dat ik van die twee af ben. Een man in uniform kijkt me aan, volgens mij was hij één van de sergeanten hier ofzo, ik had foto's gezien..
    "Naam?" hij kijkt me koel aan.
    "Stephanie Berry" probeer ik zo zelfverzekerd mogelijk te zeggen. Ik hoor geroep achter mij en wanneer ik me nieuwsgierig omdraai zie ik een jongen wegrennen en vallen. De arme stakker zal wel nerveus zijn, of hij heeft iets te verbergen.
    "Aandacht graag" hoor ik de geïrriteerde Sergeant zeggen. Ik schrik een beetje van het plotselinge geluid en draai me snel weer om. Hij reikt zijn hand naar me en ik geef hem mijn tas, ik zou niet weten wat ik anders zou moeten geven. Hij pakt mijn tas aan en legt deze op een kar waar meerdere tassen liggen.
    "Omdraaien en armen opzij" beveelt hij me dan. Zonder tegen te stribbelen doe ik wat hij vraagt. Zijn houding en gezichtsuitdrukking verteld me wel dat ik niet met deze man moet gaan dollen ofzo.. ik hoop dat de andere jongeren hier wat aardig zijn...


    Little do you know


    Sergeant Jae Warren Henson
    Henson moest moeite doen toen hij zag hoe een meisje naar binnen gedragen werd door een oudere jongen. Wat een drama. Het meisje was totaal niet slim bezig, ze haalt de aandacht naar zichzelf met dit soort acties. Een aantal jongeren kwamen naar hem toe, inclusief een meisje met paars haar. Henson fouilleerde ze één voor één en legde de tassen op de kar achter hem om later te doorzoeken. Als er dan geschreeuw klinkt dat slaakt de man een diepe zucht. Het volgende moment rent er een jongen langs. Henson moest moeite doen niet een hand tegen zijn voorhoofd te slaan. Deze jongeren weten niet waar ze beland zijn. Ze zullen vast denken dat ze op schoolkamp zijn ofzo, dacht Henson met een diepe, geirriteerde zucht. Hij zou ze wel op andere gedachten brengen. Zijn doel vanaf dat moment was om het zo moeilijk mogelijk te maken voor de jongeren, zo moeilijk dat ze uiteindelijk zelfs hun kleine teen niet meer op het verkeerde pad durven te plaatsen. Breken zou hij ze, stuk voor stuk. Of Thea het er nu mee eens was of niet.


    Little do you know

    Cameron.

    Na een paar uur lopen ben ik eindelijk op mijn bestemming aangekomen. Langzaam loop ik het terrein op, elk detail neem ik in me op. Ik slenter rustig naar de bak waar ik mijn tas in drop. Ik bekijk de mensen die hier rond lopen en probeer een inschatting te maken van iedereen. Een zucht onderdrukkend denk ik even aan mijn zusje, het is de eerste keer dat ze het zonder mij moet doen, dus ik hoop maar dat ze het red. Niet dat ze veel keus heeft.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Isabell

    Met een zenuwachtig gevoel sta ik in de schaduw van het gebouw. Moeizaam slik ik wat speeksel weg als ik de eerste probleem jongeren binnen zie komen. ik voel mijn hartslag versnellen en zenuwachtig begin ik wat met mijn armbandje te spelen. Dit was echt niks voor mij, ik zucht even zachtjes, misschien kan ik wel onzichtbaar blijven, gewoon niet bij die jongeren in de buurt komen. Ik bijt op mijn lip als ik zie hoe een jongen het op een rennen zet, ik zou het nooit durven achter hem aan te rennen. Ik hoop maar dat ik dit zal overleven.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Scarlett

    Geërgerd kijk ik de vrouw aan als ze me groet, ik trek een wenkbrauw op en besluit te doen alsof ik haar niet heb gehoord. Uit mijn tas haal ik een pakje sigaretten waarvan ik er 1 aansteek, na een diepe haal te hebben genomen kijk ik het terrein rond en zucht even diep, "Welkom in de hel" mompel ik. Vervolgens neem ik nog een trekje van mijn sigaret, mijn tas dicht bij me houdend, mijn tas, daar zit alles in, extra sigaretten, wat pilletjes en een flesje whisky, verstopt weliswaar maar wie weet wat ze wel weten te vinden als ze hem doorzoeken, zoiets zou ik echt niet kunnen gebruiken, zonder die spullen zou ik het hier niet overleven.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Thea Janssen, sergeant.

    Met een snelle beweging pak ik de sigaret af van het meisje tegenover me en trap hem uit. "Je bent nieuw hier dus zal ik het nog eens herhalen. Tas inleveren!" zeg ik duidelijk maar zonder stemverheffing.


    The thing you do mean something to people -Ncis


    James George Malum


    Een van de studenten speelt zenuwachtig met een armbandje. Ze maakt een nogal zenuwachtige indruk, perfect dus. Ze ziet eruit alsof ik haar wel gebruiken kan. Ik loop richting haar en blijf op een afstandje staan. Ik kijk naar haar en knipoog met een ontspannen glimlach op mijn gezicht, al bereikt het mijn ogen niet. Gevoel tonen is gevaarlijk want het maakt je zwak al is wat charme inzetten is nooit verkeerd
    "There is no reason for me to trust people"

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 20:37 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Scarlett

    Geamuseerd trek ik een wenkbrauw op. Ik pak een nieuwe sigaret uit het pakje en steek hem aan. Ik neem er een trekje van en blaas de rook langzaam uit in haar gezicht "Ik geef mijn tas niet af". Langzaam neem ik nog een trekje "Trouwens, volgende keer laat ik je er niet zo makkelijk vanaf komen als je mijn sigaret weggooit". Na nog een trekje te hebben genomen glimlach ik liefjes naar haar "Als je me nu wil excuseren" ik hang mijn tas stevig over mijn schouder en loop bij haar vandaan, wat een achterlijk gedoe, wie denkt ze wel niet dat ze is?! denk ik bij mezelf.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Isabell

    Plotseling loopt 1 van de jongeren op me af, ik voel mijn maag samentrekken en ineens heb ik het ijskoud. Moeizaam slikkend volg ik de jongen met mijn ogen, mij afvragend wat hij gaat doen. Ineens blijft hij op een afstandje staan, met een ontspannen glimlach knipoogt hij naar me, ik kan er niks aan doen maar ik voel ineens al het bloed naar mijn wangen stromen, knalrood draai ik ongemakkelijk mijn hoofd naar beneden. Al zenuwachtig spelend met mijn armbandje staar ik naar de punten van mijn schoenen, bang om naar de jongen te kijken en me geen andere houding weten te geven.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Thea Janssen, Sergeant.

    Ik grijp de tas aan haar schouder. "Je kan nu je tas nu vrijwillig inleveren, of je mag meteen een halte verder gaan verblijven!" Ik moest wel lachen dat het meisje een poging deed mij te bedreigen maar als een boer met kiespijn. Waar was ik aan begonnen?


    The thing you do mean something to people -Ncis


    Stephanie 'Steph' Caroline Berry
    Als ik gefouilleerd en wel ben loop ik weg bij de man, het plein op. Nieuwsgierig kijk ik om me heen, ik zie jongeren in zo'n beetje alle shapes and sizes, vooral de meiden zien er allemaal uit alsof ze hier niet zouden horen. Alsof ze hier voor de opleiding zijn die gepaard gaat met dit stomme programma.
    De jongens zien er ook redelijk 'normaal' uit, op één na. Een jongen met zwart haar en een sleeve op zijn arm. Hij is een opvallende verschijning, waarschijnlijk net zoals ik met mijn paarse haar.. het is dat ik nu toch al veroordeelt ben, anders had ik mijn haar waarschijnlijk geblondeerd nadat we gepakt zijn tijdens onze laatste inbraak. Dankzij mijn haar hebben ze me herkend en is de rest vrijuit gegaan omdat ze niet herkenbaar waren. Naaierstreek, zelf ervandoor gaan en mij overal voor op laten draaien. Die zwakkelingen zullen thuis wel lachen om wat ze me geflikt hebben.
    Geïrriteerd om het feit dat ik hier helemaal alleen ben ga ik ergens op een tafel zitten met mijn voeten op een stoel. Het word tijd dat ik snel vrienden maak, zonder vrienden ben je niks in een plek als deze... tenminste dat is wat altijd op die documentaires over gevangenissen werd gezegd...


    Little do you know


    James George Malum


    Ik zie het meisje - pardon, de student natuurlijk - rood worden en grijns een beetje. Dit gaat makkelijker worden dan ik dacht. Ze staart ondertussen verlegen naar haar schoenen en ik weeg mijn mogelijkheden af. Ik kan haar nu benaderen mer de kans dat ik haar afschrik of ik wacht nog even maar dan loop ik het risico dat ze harder wordt en dat het haar niks meer doet.
    Ik kies uiteindelijk voor de middenweg en laat overduidelijk mijn blik over haar heen glijden maar ik kom niet dichterbij.
    Ik ken zulke types wel. Onzeker en ongetwijfeld een hopeloze romanticus. Gewoon wat aandacht geven, vertellen hoe speciaal ze wel niet zijn en ze doen alles voor je. Laat dat nou net zijn wat ik kan gebruiken.
    "There is no reason for me to trust people"

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 21:30 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.