• Een perfecte wereld.
    Het bestaat.
    Maar ten gevolge van wat?
    En wat als je niet eens weet of je eigenlijk leeft in een stad, een land of een hele wereld?
    Het is het jaartal 3100 en onder leiding van President Kayne bestaat er een perfecte maatschappij.
    Maar het hele gebied waarover hij heerst is maar schijn.
    Eigenlijk bestaan er twee gebieden. Een perfect gebied, namelijk Euphoria en een kleiner gebied dat Dysphoria heet.
    Wat de mensen in Euphoria niet weten is dat zij gezond zijn ten koste van andere mensen. De ziektes die de mensen in Euphoria normaal gezien zouden moeten krijgen, worden overgegeven op mensen in Dysphoria.
    Zo zijn de mensen in Euphoria ook allemaal rijk omdat de mensen in Dysphoria arm zijn.



    *Kaart + indeling Euphoria en Dysphoria
    Euphoria en Dysphoria liggen ongeveer zo een 50 kilometer van elkaar verwijderd.
    Beide gebieden worden afgesloten door middel van een krachtveld zogezegd omdat er buiten slechte lucht is en door dit krachtveld kan deze dus niet binnenkomen.



    Euphoria
    Het gebied heeft de vorm van een vijfhoek en op elke hoek staat er een grote glazen toren.
    Via deze torens kan je kijken naar “buiten”. Er wordt constant een soort video afgespeeld van een verwoest, droog gebied.
    Ook worden de torens gebruikt als bewakingstorens.
    Euphoria is een mooie, groene stad. Er zijn appartementen, villa’s,…
    Iedereen heeft er een huis van even veel waarde aangezien er niemand arm is.
    Ook stroomt er een rivier doorheen het gebied en is er een meer.


    Dysphoria
    Ook dit gebied heeft de vorm van een vijfhoek.
    Dit gebied wordt nog eens ingedeeld in drie kleinere gebieden.
    Één voor zieken.
    Één voor arme mensen.
    Één voor krijgsgevangenen ofwel mensen die het systeem van Kayne dwars zaten.
    -Zieken: krijgen ziektes van mensen van Euphoria
    -Armen: hebben weinig of geen geld en zouden daardoor eventueel ziek kunnen worden (ze krijgen dus geen ziektes over van mensen van Euphoria maar kunnen wel ineens een deel van hun geld of meubelen verliezen)
    -Gevangenen: kwamen in opstand (komen dus uit Euphoria en zijn hierheen geplaatst. (Er wordt geen extra geld afgenomen en krijgen geen extra ziektes)
    Dysphoria is grijs. De gebouwen zijn grijs en vervallen. Het ziet er altijd uit alsof er net een oorlog geweest is.
    Er zijn geen geneesmiddelen, groeien bijna geen bomen,…


    *Praktische dingen om te weten
    Als er nog vragen zijn die je hebt mag je ze stellen en dan voeg ik ze waarschijnlijk hieronder toe.
    *Hoe kom je terecht in een gebied?
    Ooit zijn er honderd mensen uit Euphoria weggeroofd, die overgeplaatst werden in Dysphoria.
    Je komt in Dysphoria terecht doordat je beide ouders er wonen of wanneer je te opstandig doet in de stad, dan zal er een ongeval of zo verzonnen worden waardoor je overgeplaatst kan worden.
    Wanneer er weer te weinig mensen in Dysphoria zijn, kiest Kayne er weer een aantal uit die overgeplaatst moeten worden.
    Dit gebeurt altijd achter iedereens rug zodat het niet zou opvallen.
    In Euphoria word je gewoon geboren.

    *Technische en medische vooruitgaan
    We zitten natuurlijk in het jaar 3100 dus je kan er vanuit gaan dat er nieuwe uitvindingen zijn en zullen komen.
    Op medisch gebied is er jammer genoeg niet echt een vooruitgang geweest.



    *Plot
    Er zijn mensen uit beide gebieden die vermoeden dat er iets niet klopt.
    Ze gaan op zoek naar antwoorden op al hun vragen.
    *Ze vinden de mensen van het andere gebied,...
    *Er komt een opstand
    *Het is een grote zoektocht
    *...
    (de kleine sterretjes hieronder zijn gewoon opties en moeten niet opgevolgd worden, we zullen zien (of afspreken) hoe de RPG verder loopt)



    *Rollen
    Euphoria
    Alva Louelle Fremont Hippogrief (Pagina 7)
    Edward Johnson GusWaters (Pagina 7)
    Aleatha Oaks Assassin (Pagina 3)
    Winter Oaks Uptown (Pagina 3)
    Jonah Nolan Phoenix Phxtasia Pagina 5
    Hélene Laure Anverd MeganKM (Pagina 5)

    Dysphoria
    Tiffany Sophia Wallace Balloo (Pagina 2)
    Savanna Willow Haymes GusWaters (Pagina 2)
    Wade Harvelle Assassin (Pagina 3)
    Bran Grace Beckendorf (Pagina 2)
    Hunter Grace Flashing (Pagina 3)
    Nova Elin Braiden Caelia (Pagina 3)
    Elles Devlin Uptown (Pagina 4)


    *Faceclaims
    Daria Sidorchuk
    Nikki Hahn
    Dianna Agron


    *Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd: (je mag eender welke leeftijd nemen)
    Uiterlijk: (Beschrijving + Faceclaim)
    Gebied:(ook wat je persoon vindt van het gebied, in welke eventuele onderverdeling hij zit en wat daar dan weer bij hoort)
    Karakter:
    Geschiedenis: (hoe kwam hij/zij hier terecht,...)
    Relaties:
    Extra:



    *Regels
    -Houdt je rollen realistisch
    -Aantal jongens en meisjes ongeveer gelijk houden
    -Dit geldt ook zo voor aantal mensen in Euphoria en Dysphoria
    -Geen perfecte personages
    -Max 3 personen (met als voorwaarde dat je geen van deze 3 gaat verwaarlozen)
    -Gelieve andermans rollen ook door te lezen om te vermijden dat we twee exact dezelfde personen hebben
    -Ik heb relaties bij het invullijstje gezet, maar niet iedereen kan elkaar kennen. De gebieden zijn best groot, dus je kent niet iedereen.
    Zorg er ook voor dat je niet met te veel mensen al een "relatie" hebt aangezien er zo automatisch mensen buitengesloten gaan worden etc.
    -Reservaties blijven een week staan, maar je kan uitstel vragen (voor je rol vervalt zal ik je wel eens verwittigen, bovendien zal de "vervaldatum" achter je reservatie staan)
    -Gelieve naamsveranderingen door te geven
    -Lange afwezigheden ook even doorgeven
    -Sluit niemand buiten
    -Ruzie is uiteraard ook niet welkom (tenzij het in de RPG zelf is natuurlijk)
    -Minimum 200 woorden per post
    -Misschien is het handig als iedereen bij elke post er ook even bij zet in welk gebied hij zit zodat er geen verwarring kan ontstaan
    -Algemeen Nederlands gebruiken natuurlijk
    -Alleen ik open nieuwe topics (tenzij ik iemand anders aanwijs natuurlijk), je mag me altijd een berichtje sturen als het topic gesloten is.
    -Voor vragen kan je altijd bij mij terecht (:



    [ bericht aangepast op 2 mei 2015 - 14:35 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Melville schreef:
    Ik schrijf me uit. Ik heb jammer genoeg niet zoveel inspiratie.


    Jammer, weet je het zeker?
    Ik bedoel ik wil je gerust helpen een rol aan te maken of je uitstel geven,...


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    MeganKM schreef:
    Is het goed als ik mijn rol vanavond of donderdag invul?

    Is goed


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik heb donderdag pas weer een mijn laptop tot mijn beschikking, waar de rol in een word bestand staat :/ Is het goed als ik haar dan post. al is het een dag te laat?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mag ik een jongen reserveren uit Euphoria? Ik heb nu een tussenuur dus dan kan ik direct beginnen (:

    [ bericht aangepast op 16 april 2015 - 11:04 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Naam: Hélene Laure Anverd
    Leeftijd: (je mag eender welke leeftijd nemen) Hélene is 20 jaar oud geworden op 8 januari.
    Uiterlijk: (Beschrijving + Faceclaim)

    (Candice Swanepoel) Hélene is 1,78 m groot en dat vindt ze toch wel iets te groot. Ze heeft blonde haren die tot aan ongeveer haar borst komen en blauwe ogen. Een typisch blondje dus. Haar haren laat Hélene altijd los gangen. Ze haat het echt als ze ze moet vaststeken gewoon omdat ze dat lelijk vindt. Hélene heeft echt een kleine maat. Ze is wel heel mager. Ze eet amper, en blijft maar vermageren. Haar oouders maken zich hierdoor echt zorgen. Hélene trekt zich er niets van aan. Ze is heel onzeker over haar uiterlijk. Ze is jaren gepest geweest hierdoor. Daarom ze ook maar blijft vermageren. Ze is nooit mager genoeg. Haar haren liggen nooit goed genoeg. Haar uiterlijk op zich is volgens haar gewoon nooit goed genoeg. Ze draagt wel niet zoveel make-up. Haar lippenbalsem heeft ze overal bij haar! Ze zou nooit buitenkomen zonder haar lippenbalsem.
    Gebied:(ook wat je persoon vindt van het gebied, in welke eventuele onderverdeling hij zit en wat daar dan weer bij hoort) Euphoria, Hélene woont in een grote villa en is niets minder gewoon. Een normaal huis zou veel te min zijn voor haar.
    Karakter: Hélene is een levensgenieter. In de zomer staat ze redelijk vroeg op, om volledig van haar dag te kunnen genieten. In de winter geraakt ze wat moeilijker uit haar bed. Het is heel raar, want in de winter heeft ze een ochtend humeur en in de zomer heeft ze daar helemaal geen last van. Hélene is ook een hele emotionele meid. Ze zal snel haar gevoelens uiten. Dit is iets die positief en negatief kan zijn. Hélene is het sportieve type. Als ze de kans krijgt om ergens te surfen zal ze dat zeker doen. Ze kan het ook heel goed. Hélene is helemaal niet bang voor water. Ze is een echte waterrat. Hélene woont nu nog bij haar ouders maar ze zou graag verhuizen naar een 'Beach House'. Hélene heeft nu al een kinderwens. Ze zou het helemaal niet erg vinden moest er al een klein Hélentje rond lopen op deze wereld. Daardoor valt ze ook meestal op oudere mannen. Stiekem hoopt ze gewoon dat ze meer zelvertrouwen zou krijgen door een kindje. Maar ze beseft ook wel dat ze niet zo snel meer zelvertrouwen krijgt. Hélene is vooral heel onzeker over haar uiterlijk.
    Geschiedenis: (hoe kwam hij/zij hier terecht,...) Hélene woont al haar hele leven in Euphoria. Ze is al een paar keer verhuist maar nu woont ze al een paar jaar in deze villa. Ze weet van niet minder en vindt het doodnormaal om in zo'n groot huis te wonen. Iedereen daar woont in zo'n grote huizen. Ze beseft niet wat het probleem is. Ze vindt zichzelf ook totaal niet verwend. Haar jeugd verliep niet altijd zo goed. Ze is 5 jaar gepest geweest door haar uiterlijk. Toen ze begon te puberen heeft ze heel haar uiterlijk veranderd. Maar volgens haar is het nog steeds niet goed genoeg. Haar moeder heeft ook altijd veel druk op haar gezet! Ze is enig kind en krijg altijd haar zin. Zo is ze het gewend. Dat zal niet snel veranderen.
    Relaties: Goeie vriendin || Aleatha Oaks
    Ex || Winter Oaks

    Extra:

    [ bericht aangepast op 30 april 2015 - 17:41 ]

    Phxntasia schreef:
    Mag ik een jongen reserveren uit Euphoria? Ik heb nu een tussenuur dus dan kan ik direct beginnen (:

    Sorry te laat gezien maar het is goed hoor.
    Ik zet je er morgen bij maar je mag al eerder beginnen hoor (:


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Update
    Sorry dat het een tijdje duurde, maar vanwege het goede weer en mijn werk had ik de voorbije dagen niet echt tijd om alles hier goed bij te houden.
    Ik zal vandaag alles dus even bijwerken (en mijn eigen rol even afmaken)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    ______________________________________________________________________________________________________________________

    Jonah Nolan Phoenix

    “High-five for being a horrible miserable person!”

    ______________________________________________________________________________________________________________________




    Naam
    Jonah • Verwoester
    Nolan • Adel
    Phoenix • Vuurvogel uit de Griekse mythologie

    Leeftijd
    Jonah is 22 jaar oud en geboren op een warme zomerdag in Juni, de 6e om precies te zijn. Hierdoor heeft hij het sterrenbeeld Tweeling.

    Uiterlijk [FC: Joe Sugg]
    Het aller eerste wat zal opvallen aan Jonah zal zijn dat hij als een kabouter is in vergelijking met de meeste andere jongens. Hij is maar 1.72 meter groot en ook niet breed gebouwd waardoor hij vaak wordt onderschat. Het lijkt alsof hij niet bepaald sterk is, maar schijn bedriegt. Ook al ziet Jonah er niet uit als het stereotype van een krachtpatser, hij bezit wel de hoognodige spieren, waarvan vooral zijn armspieren goed getraind zijn. Dit traint hij meestal in de sportruimte die zich in zijn eigen villa bevindt. In zijn vrije tijd besteed hij hier dan ook veel tijd.
    Zijn blond/bruine haren zitten bijna altijd door de war, waarschijnlijk doordat het een tik van hem is geworden om zijn hand er tig keer per dag door heen te halen. Vaak doet hij een poging zijn haar aan het begin van de dag in een kuif te doen zodat hij er geen last van heeft, maar gedurende de dag valt het al te makkelijk weer naar beneden.
    Vlak onder zijn haren zitten zijn blauwgrijze of soms zelfs groene ogen die door deze kleur ook makkelijk opvallen. Zijn kijkers staan bijna nooit verdrietig en zijn dus praktisch altijd helder van kleur.
    Zodra Jonah glimlacht zie je zijn rechte tanden en de kuiltjes die daardoor in zijn wangen ontstaan wat hem naast zijn lengte ook wat schattigs mee geeft.
    Jonah is zeker geen lelijke jongen en ook al weet hij dit van zichzelf, hij is geen jongen die er graag over opschept. Natuurlijk komt het is sommige situaties wel goed uit dat hij een knappe kop heeft en zal dat zo nodig dan ook wel gebruiken om te krijgen wat hij wilt.

    Gebied
    Jonah is geboren en getogen in Euphoria, zoals iedereen woont hij in een van de gigantische villa's.

    Karakter

    Sarcastisch
    Er gaat echt geen enkele dag voorbij waarin Jonah geen sarcastische opmerkingen of grappen maakt, sarcasme is zowat zijn tweede taal geworden. De momenten waarop hij deze opmerkingen naar buiten gooit zijn echter niet altijd even gepast. Door de soms verkeerde timing kan zijn gevoel voor humor wel eens hard aankomen bij mensen omdat het zo ruw en bot is. In nieuwe groepen wordt hij wel vaak als gemeen, zelfingenomen of zelfs arrogant beschouwd, hoewel hij alles behalve dat is. Wat ook nog wel eens in de weg wil zitten zijn werkelijk gemeende complimenten die hij uitdeelt. Dit doet hij nauwelijks waardoor de meeste mensen het meestal sarcastisch opvatten. Ook dit is lang niet altijd Jonah's bedoeling.
    Enthousiast
    Over het algemeen is Jonah heel erg enthousiast en vrolijk aangelegd. negen van de tien keer dat je hem ziet zul je een grote glimlach op zijn lippen zien staan. Jonah is al snel geïnteresseerd in dingen, waardoor zijn enthousiasme dan meestal ook niet uitblijft. Door de standaard glimlach op zijn gezicht is hij ook de juiste persoon om naar toe te komen als je in een dip zit. Hij is behulpzaam aangelegd en zal er dan ook alles aan doen om je te helpen, of hij je nou goed kent of niet.
    Open
    Jonah is geen jongen met geheimen, die heeft hij voor niemand eigenlijk. Over het algemeen is hij een heel open boek, bijna alle vragen die je aan hem stelt zal hij met alle eerlijkheid beantwoorden. Hoewel hij een goeden luisteraar is, zijn andermans geheimen toch nog vaak dingen die er bij hem uitflappen ook al is dit vaak onbedoeld. Toch zijn -zijn emoties iets wat hij nog maar al te graag onder het tapijt schuift. Hij is een echte binnenvetter en heeft zichzelf al vroeg aangeleerd om alle emoties van verdriet en pijn weg te lachen, want als je het niet ziet bestaat het niet. Toch?
    Standvastig
    Jonah heeft een eigen wil en is ook niet iemand die daar makkelijk van af wijkt. Als hij iets in zijn hoofd heeft dan is het meestal bijna onmogelijk om het er nog uit te krijgen. Zijn doelen moeten en zullen bereikt worden, zo niet kan hij daar nog een hele tijd chagrijnig om blijven. Daarnaast is Jonah ook extreem eigenwijs. Hij is niet iemand die graag zijn fouten toegeeft en zal er dan ook heel erg veel aan doen om zijn gelijk te krijgen.
    Brutaal
    Ook heeft deze Jonah zijn mond niet op de verkeerde plaats zitten. Hij is redelijk makkelijk met woorden en weet zo nodig situaties vaak goed naar zijn hand te zetten. Hij heeft altijd wel een weerwoord klaar staan die hij er meestal zonder bij na te denken uit flapt. Over gevolgen nadenken doet hij dan meestal ook pas nadat hij het al gezegd heeft. Geluk is iets wat niet heel erg vaak aan Jonah's kant staat aangezien zijn brutaliteit vaak de druppel is die de emmer doet overlopen voor mensen. Hierdoor heeft hij misschien niet de aller beste reputatie opgebouwd bij sommige mensen.

    Geschiedenis
    Zoals al eerder vermeld heeft Jonah zijn hele leven in Euphoria gewoond. Hij is de eerst geborene in een gezin waar 10 jaar later nog 2 kinderen werden geboren, een tweeling bestaande uit een jongen en en meisje met de namen Ian en Scarlett. Zijn ouders hadden drukke maar goedbetaalde banen waardoor Jonah vaak werd aangesteld om op de tweeling te passen. Vaak gingen zijn ouders vroeg in de ochtend weg om daarna laat in de avond weer terug te komen en als ze niet werkte waren ze meestal te moe om ook maar uit bed te komen. Het was niet dat Jonah het niet begreep, hij snapte wel dat ze zo hard moesten werken om het geld te verdienen, maar het was een dagtaak voor hem om voor de twee jongere kinderen te zorgen waardoor hij maar weinig toe kwam aan zijn eigen dingen zoals school of vrije tijd. Het werd van hem verwacht dat hij ’s ochtends vroeg opstond om met de tweeling te ontbijten en ze naar school te brengen, ze daarna ’s middags weer van school te halen en ’s avonds het eten klaar hebben staan. De meeste mensen zouden zeggen dat Jonah als een slaaf was, maar zelf zag hij dat niet op die manier. Hij wist gewoon niet beter, ook al had Jonah soms we het gevoel dat het meer zijn eigen kinderen leken dan die van zijn ouders. Dit heeft er nu echter wel voor gezorgd dat Jonah over het algemeen heel erg goed met kinderen overweg kan.
    Ook al was zijn jeugd niet altijd even makkelijk, hij heeft er nooit echt problemen door gehad zegt hij. Maar diep van binnen weet hij wel welke schade dit heeft toegebracht.

    Relaties
    Wie wil?

    Extra
    Zoals al eerder gezegd is Jonah niet van zijn gevoelens uiten. Door zijn niet al te makkelijke jeugd en doordat zijn ouders nooit thuis waren, heeft hij nooit echt mensen gehad waar hij zijn emoties gemakkelijk bij kon uiten. Bovendien heeft hij altijd gedacht dat zijn ouders het te druk hadden voor zijn problemen.

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 12:10 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik heb alles even bijgewerkt, maar momenteel zijn er meer jongens dan meisjes in Euphoria.
    Niet dat mij dat echt stoort, maar ik vroeg me af of iemand van jullie daar nog een meisje wil reserveren.
    Het moet niet maar anders verander ik mijn jongen daar in een meisje;


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Sorry Nikki x)

    Maar je mag Winter laten vallen, als dat helpt. (:

    [ bericht aangepast op 18 april 2015 - 14:25 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Verander mijn jongen maar in een meisje — ik vind het niet erg. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Uptown schreef:
    Sorry Nikki x)

    Maar je mag Winter laten vallen, als dat helpt. (:


    Wil je die rol gewoon niet meer of bied je het enkel aan als oplossing.
    Want als oplossing is het niet noodzakelijk hoor (: maar als je je rol wil laten vallen gaat dat natuurlijk


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Dionysia schreef:
    Verander mijn jongen maar in een meisje — ik vind het niet erg. (:

    Oke zal ik doen (:


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Als oplossing, en aangezien ik al twee dagen over de deadline zit ;x
    Maar nu is het al oké, dus laat dan maar ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    Als oplossing, en aangezien ik al twee dagen over de deadline zit ;x
    Maar nu is het al oké, dus laat dan maar ^^

    Ja trek je van die deadline maar even niets aan, je mag je rol nog afmaken.
    Dit geldt trouwens voor iedereen even
    Aangezien ikzelf me ook niet aan de deadline heb gehouden en ik kan jullie er moeilijk voor straffen terwijl ik zelf de deadline niet heb gehaald.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind