• Een perfecte wereld.
    Het bestaat.
    Maar ten gevolge van wat?
    En wat als je niet eens weet of je eigenlijk leeft in een stad, een land of een hele wereld?
    Het is het jaartal 3100 en onder leiding van President Kayne bestaat er een perfecte maatschappij.
    Maar het hele gebied waarover hij heerst is maar schijn.
    Eigenlijk bestaan er twee gebieden. Een perfect gebied, namelijk Euphoria en een kleiner gebied dat Dysphoria heet.
    Wat de mensen in Euphoria niet weten is dat zij gezond zijn ten koste van andere mensen. De ziektes die de mensen in Euphoria normaal gezien zouden moeten krijgen, worden overgegeven op mensen in Dysphoria.
    Zo zijn de mensen in Euphoria ook allemaal rijk omdat de mensen in Dysphoria arm zijn.



    *Kaart + indeling Euphoria en Dysphoria
    Euphoria en Dysphoria liggen ongeveer zo een 50 kilometer van elkaar verwijderd.
    Beide gebieden worden afgesloten door middel van een krachtveld zogezegd omdat er buiten slechte lucht is en door dit krachtveld kan deze dus niet binnenkomen.



    Euphoria
    Het gebied heeft de vorm van een vijfhoek en op elke hoek staat er een grote glazen toren.
    Via deze torens kan je kijken naar “buiten”. Er wordt constant een soort video afgespeeld van een verwoest, droog gebied.
    Ook worden de torens gebruikt als bewakingstorens.
    Euphoria is een mooie, groene stad. Er zijn appartementen, villa’s,…
    Iedereen heeft er een huis van even veel waarde aangezien er niemand arm is.
    Ook stroomt er een rivier doorheen het gebied en is er een meer.


    Dysphoria
    Ook dit gebied heeft de vorm van een vijfhoek.
    Dit gebied wordt nog eens ingedeeld in drie kleinere gebieden.
    Één voor zieken.
    Één voor arme mensen.
    Één voor krijgsgevangenen ofwel mensen die het systeem van Kayne dwars zaten.
    -Zieken: krijgen ziektes van mensen van Euphoria
    -Armen: hebben weinig of geen geld en zouden daardoor eventueel ziek kunnen worden (ze krijgen dus geen ziektes over van mensen van Euphoria maar kunnen wel ineens een deel van hun geld of meubelen verliezen)
    -Gevangenen: kwamen in opstand (komen dus uit Euphoria en zijn hierheen geplaatst. (Er wordt geen extra geld afgenomen en krijgen geen extra ziektes)
    Dysphoria is grijs. De gebouwen zijn grijs en vervallen. Het ziet er altijd uit alsof er net een oorlog geweest is.
    Er zijn geen geneesmiddelen, groeien bijna geen bomen,…


    *Praktische dingen om te weten
    Als er nog vragen zijn die je hebt mag je ze stellen en dan voeg ik ze waarschijnlijk hieronder toe.
    *Hoe kom je terecht in een gebied?
    Ooit zijn er honderd mensen uit Euphoria weggeroofd, die overgeplaatst werden in Dysphoria.
    Je komt in Dysphoria terecht doordat je beide ouders er wonen of wanneer je te opstandig doet in de stad, dan zal er een ongeval of zo verzonnen worden waardoor je overgeplaatst kan worden.
    Wanneer er weer te weinig mensen in Dysphoria zijn, kiest Kayne er weer een aantal uit die overgeplaatst moeten worden.
    Dit gebeurt altijd achter iedereens rug zodat het niet zou opvallen.
    In Euphoria word je gewoon geboren.

    *Technische en medische vooruitgaan
    We zitten natuurlijk in het jaar 3100 dus je kan er vanuit gaan dat er nieuwe uitvindingen zijn en zullen komen.
    Op medisch gebied is er jammer genoeg niet echt een vooruitgang geweest.



    *Plot
    Er zijn mensen uit beide gebieden die vermoeden dat er iets niet klopt.
    Ze gaan op zoek naar antwoorden op al hun vragen.
    *Ze vinden de mensen van het andere gebied,...
    *Er komt een opstand
    *Het is een grote zoektocht
    *...
    (de kleine sterretjes hieronder zijn gewoon opties en moeten niet opgevolgd worden, we zullen zien (of afspreken) hoe de RPG verder loopt)



    *Rollen
    Euphoria
    Alva Louelle Fremont Hippogrief (Pagina 7)
    Edward Johnson GusWaters (Pagina 7)
    Aleatha Oaks Assassin (Pagina 3)
    Winter Oaks Uptown (Pagina 3)
    Jonah Nolan Phoenix Phxtasia Pagina 5
    Hélene Laure Anverd MeganKM (Pagina 5)

    Dysphoria
    Tiffany Sophia Wallace Balloo (Pagina 2)
    Savanna Willow Haymes GusWaters (Pagina 2)
    Wade Harvelle Assassin (Pagina 3)
    Bran Grace Beckendorf (Pagina 2)
    Hunter Grace Flashing (Pagina 3)
    Nova Elin Braiden Caelia (Pagina 3)
    Elles Devlin Uptown (Pagina 4)


    *Faceclaims
    Daria Sidorchuk
    Nikki Hahn
    Dianna Agron


    *Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd: (je mag eender welke leeftijd nemen)
    Uiterlijk: (Beschrijving + Faceclaim)
    Gebied:(ook wat je persoon vindt van het gebied, in welke eventuele onderverdeling hij zit en wat daar dan weer bij hoort)
    Karakter:
    Geschiedenis: (hoe kwam hij/zij hier terecht,...)
    Relaties:
    Extra:



    *Regels
    -Houdt je rollen realistisch
    -Aantal jongens en meisjes ongeveer gelijk houden
    -Dit geldt ook zo voor aantal mensen in Euphoria en Dysphoria
    -Geen perfecte personages
    -Max 3 personen (met als voorwaarde dat je geen van deze 3 gaat verwaarlozen)
    -Gelieve andermans rollen ook door te lezen om te vermijden dat we twee exact dezelfde personen hebben
    -Ik heb relaties bij het invullijstje gezet, maar niet iedereen kan elkaar kennen. De gebieden zijn best groot, dus je kent niet iedereen.
    Zorg er ook voor dat je niet met te veel mensen al een "relatie" hebt aangezien er zo automatisch mensen buitengesloten gaan worden etc.
    -Reservaties blijven een week staan, maar je kan uitstel vragen (voor je rol vervalt zal ik je wel eens verwittigen, bovendien zal de "vervaldatum" achter je reservatie staan)
    -Gelieve naamsveranderingen door te geven
    -Lange afwezigheden ook even doorgeven
    -Sluit niemand buiten
    -Ruzie is uiteraard ook niet welkom (tenzij het in de RPG zelf is natuurlijk)
    -Minimum 200 woorden per post
    -Misschien is het handig als iedereen bij elke post er ook even bij zet in welk gebied hij zit zodat er geen verwarring kan ontstaan
    -Algemeen Nederlands gebruiken natuurlijk
    -Alleen ik open nieuwe topics (tenzij ik iemand anders aanwijs natuurlijk), je mag me altijd een berichtje sturen als het topic gesloten is.
    -Voor vragen kan je altijd bij mij terecht (:



    [ bericht aangepast op 2 mei 2015 - 14:35 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik schrijf me toch maar uit, sorry.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik zal proberen vandaag mijn rol te schrijven ^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mag ik dan nog een vrouwelijke rol uit Dysphoria? :3


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Man uit Euphora?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Uptown schreef:
    Mag ik dan nog een vrouwelijke rol uit Dysphoria? :3

    Is goed


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Dionysia schreef:
    Man uit Euphora?

    Staat er bij


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Little_Liars schreef:
    Ik schrijf me toch maar uit, sorry.

    Jammer


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Mag ik een meisje uit Euphoria?

    MeganKM schreef:
    Mag ik een meisje uit Euphoria?


    Is goed ik zet je er straks bij


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Nova is - op relaties na - klaar. Misschien pas ik hier en daar nog wat aan, maar mocht dat het geval zijn dan geef ik dat nog door (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dankjewel!


    “Her mind is a bird that's trapped inside her skull, flapping and thrashing, never breaking free.”

    Elles Devlin







    Naam:
          Elles Devlin
    Leeftijd:
          Zeventien jaar, geboren op 3 april, dat maakt haar het sterrenbeeld ram.
    Gebied:
          Dysphoria -- Krijgsgevangene
    Uiterlijk:
          [F.C.: Dakota Fanning]
          Elles heeft een middelmatige grootte van één meter tweeënzeventig. Ze is niet tenger gebouwd, eerder heeft ze een sterk gebouwd lichaam. Omdat ze al enkele jaren in de harde wereld van Dysphoria leeft, heeft haar lichaam veel spieren kunnen ontwikkelen. Ze trainde zichzelf vaak om goed te kunnen vechten en omdat ze al vaak in schermutselingen terecht kwam, zijn haar vechttechnieken aanzienlijk. Ze is vooral snel, heeft een goede uithouding en een stoere uitstraling. Je kan niet stellen dat ze zwak of sterk is, tegen een mannelijke tegenstander zou ze een gevecht nooit winnen. Maar met enkele rake klappen uitgedeeld te hebben, is ze ook tevreden en zal ze daarna snel de benen nemen. Tegen een vrouwelijke tegenstander, is ze zeker een gevaarlijke aanvaller.
          Lichamelijk is Elles prima in orde, op enkele littekens en blauwe plekken na. Zelf is ze tevreden over haar lichaam, zeker over haar lange benen. Zo kan ze snel ergens opklimmen of wegrennen. Ze is minder tevreden over haar zwakke knie, dagen heeft ze last van een drukkend gevoel en ze moet daardoor frequenter pauzes nemen. Hiervan heeft ze last gekregen nadat ze in een gevecht verwikkeld raakte en ongelukkig op haar linkerknie neerkwam.
          Elles heeft een rond gezicht met relatief grote ogen. Haar lippen zijn niet bijzonder dik, enkel haar neus is wat langs de grote kant. Daar stoort ze zich ook helemaal niet aan. Haar witblonde lokken reiken tot net onder haar borsten en zitten dikwijls genoeg vol knopen. Iets wat niet uniek is met een goudachtige haarkleur, zijn twee paar helderblauwe ogen. Ogen die vaak verraderlijk zijn en anderen gemakkelijk kunnen verleiden. Ondanks haar verleidelijk ogen, is haar gezicht emotieloos. Haar gezichtsuitdrukking staat alsof ze zichzelf heel wat vindt en er een soort van air om haar heen zit dat zegt dat je niet te dicht moet komen.
          Elles' bewegingen zijn gracieus en ze heeft een trotse tred. De meeste van haar verplaatsingen zijn sierlijk, zelfs als ze loopt blijft er een parmantige uitdrukking achter. Hierbij heeft het leven in Euphoria een stempel gedrukt die altijd zal blijven. Haar stem klinkt melodieus, al kan ze totaal niet zingen.
    Innerlijk:
          Elles is allesbehalve naïef. Mensen vertrouwen doet ze nooit, enerzijds komt dit doordat ze geen vaste woonplaats heeft en zich niet met anderen hoeft te binden. Anderzijds is ze bang deze personen weer kwijt te raken. Zelf zou ze dan ook nooit de stap nemen contacten te leggen. Als ze dan eens in contact komt met anderen, komt ze schuw over. Ze is niet verlegen, ze weigert alleen anderen mensen in haar vertrouwenscirkel toe te laten.
          Angst is iets wat altijd in Elles speelt, bang om aangevallen te worden, bang om alleen achter te blijven. Het laatste is al van toepassing, alleen is ze ervan overtuigd dat haar familie nog in leven is. Deze angst zorgt ervoor dat ze volhard is. De harde wereld in Dysphoria is totaal het omgekeerde dan de wereld in Euphoria. Door deze snelle en bruuske verandering in haar leven, is ze van een vrolijk en opgewekt meisje verandert in een behoedzaam en emotieloos meisje. Diep in haar zitten de liefdevolle emoties, maar die kan ze goed verbergen. In een wereld waar anderen elkaar afslachten voor een stuk brood, is medelijden niet op zijn plaats.
          Haar volharde gedrag heeft zowel negatieve als positieve effecten. Ze zal nooit opgeven, hoe moe ze is, hoe bang ze is. Niets staat haar doel in de weg. Maar haar volharding brengt teweeg dat ze zelf voor haar doel wil gaan. Daarom weigert ze het medelijden van anderen. De bezorgde houding van anderen, meestal oudere medemensen, weigert ze ook. Elles wil niet aanzien worden als iemand zwak of een zielig persoon.
          Ondanks haar schuwe houding is ze helemaal niet verlegen. Als het moet kan ze erg assertief uit de hoek komen. Haar handelingen zijn daardoor meestal niet zo doordacht en vaak impulsief. Hulp bieden aan anderen doet ze nauwelijks, ze vindt dat iedereen zijn eigen boontjes hoort te doppen. Maar wanneer ze iemand jonger ziet, moet ze denken aan haar kleine, hulpeloze broertje en durft dan al wel eens te hulp te schieten.
          Het kan Elles weinig schelen hoe het met anderen gesteld is. Je kan zeggen dat ze nogal egocentrisch is, en dat is ze misschien ook wel. Daarom zal ze van zich afbijten wanneer ze zich bedreigt voelt en zich aanvallend opstellen, ze is zeker niet op haar mondje gevallen en durft haar grove vocabulaire zeker te gebruiken. Om het even wie haar tegenstander ook is. Wanneer ze zich niet bedreigd voelt en veilig gesteld is, zal ze eerder haar mond houden.
          Om haar eigen vel te redden, durft Elles vaak wel eens te liegen, ook al kan ze hier anderen flink mee in de problemen brengen. Het meisje vertrouwen is dus sterk afgeraden, al kan ze erg overtuigend werken en voert ze vaak toneeltjes op om dingen te bekomen en mensen te manipuleren. Elles is dus een vrij schijnheilig persoon, al komt dit nooit uit. De meesten verdenken niet dat zij daartoe in staat is.
          Tegen de medemensen waar zij bereid is om in haar vertrouwenskring te laten, zal zij losser reageren. Noch zal zij hen over haar gevoel praten of openhartig een gesprek voeren. Andersom telt dit ook, ze heeft geen tot weinig interesse in andere mensen en ergert zich dood aan babbelkousen. Vaak probeert ze zich dan zo snel mogelijk uit de voeten te maken.
    Relaties:
          -- Wade Harvelle -- Oppervlakkige relatie
          --
    Geschiedenis:
          Elles is oorspronkelijk geboren in Euphoria, ze leidde een geweldig leven. Haar moeder, Elisa, was psychologe in het hoofdziekenhuis en haar vader, Jannes, was een belangrijke en hoogstaande politicus. Samen leefden ze in een prachtig huis in hartje Euphoria. Elles kreeg alles wat haar kleine hartje begeerde; zo kreeg ze toen ze zes jaar oud was, er een broertje bij. Dit had ze haar ouders gevraagd, neen, gesmeekt. Echter was Tate niet een normale jongen, hij had een afwijking. Tate was autistisch, maar Elles' ouders deden er alles aan om hem zo gezond mogelijk te krijgen. Het autisme zorgde voor geen problemen binnen het huishouden, ze leerden ermee omgaan. Elles nam de verantwoordelijkheid op zich en zorgde zo goed als ze kon voor haar kleine broertje. Hij begreep niet alles wat er rondom hem gebeurde en wat het leven precies inhoudt. Enkel met simpele woorden zoals 'Jummiejum' en 'Knuffelslaap', kan hij simpele handelingen begrijpen.
          Op Elles dertiende verdween haar vader plots, de avond voordien had haar vader een wet afgekeurd dat in Kayne's voordeel zou werken. Naar zijn zin had Jannes te veel inspraak en werkte hij Kayne te veel tegen. Het gezin Devlin werd grondig ondervraagd en volgens Kayne was Elisa van te veel op de hoogte en verdween. Door Elles grote mond en opstandige houding, werd ze naar het krijgsgevangene afdeling gebracht. Haar broertje werd overgebracht naar de zieken.
          Sindsdien is Elles nooit opgehouden met een zoektocht naar haar ouders en broertje. Ze zwerft overal rond en weigert een vaste thuis te hebben. Her en der besluit ze te blijven overnachten om de volgende dag weer verder op pad te gaan.
    Extra:
          -- Elles heeft buitengewoon goede reflexen. Zodra iemand haar aanraakt, zal ze uithalen naar deze persoon, ongeacht wie dit is. Ze houdt er helemaal niet van om aangeraakt te worden.
          --

    “Because even if the lie is beautiful, the truth is what you face in the end.”

    [ bericht aangepast op 14 april 2015 - 12:03 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb denk ik iedereen die zei dat zijn rol af was er bij gezet (maar kijk het even na voor de zekerheid)
    Het zou kunnen dat ik er ook een aantal mensen bij heb gezet waarvan ik dacht dat de rol af was (:


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Is het goed als ik mijn rol vanavond of donderdag invul?

    Ik schrijf me uit. Ik heb jammer genoeg niet zoveel inspiratie.


    don't believe me, I'm a liar