• Ik heb het al een tijdje niet meer gedaan, maar ik wil graag weer beginnen. Wie heeft interesse?
    Engels/Nederlandstalig boeit me niet zoveel. Heb in beide talen schrijfervaring.
    Ik schrijf liever langere stukken (gewoon met wat detail, het hoeven niet hele lappen te zijn, maar wat diepgang is nooit verkeerd)
    Onderwerp maakt me niet echt uit... Ik doe alles haha (zit in veel fandoms dus als je daar iets over wil doen is het ook prima, just ask/tell me)
    Als je wilt weten hoe ik schrijf vraag me dan gewoon om een stukjee (mijn verhalen hierop zijn al wat verouderd namelijk *awkward laugh*)

    Dus ja laat een bericht achter, mail me, doe wat....

    Mag ik vragen wat orpg is? Ik ben een tijdje terug begonnen met rpg, maar waar staat de o voor :$


    chaos makes the muse

    In welke fandoms zit je vooral?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    _AnneFleur_ schreef:
    Mag ik vragen wat orpg is? Ik ben een tijdje terug begonnen met rpg, maar waar staat de o voor :$

    Het is van maar 2 personen. Dus in plaats van met een grotere groep te schrijven is het wat meer privé

    SadTech schreef:
    In welke fandoms zit je vooral?

    Pftt echt te veel om op te noemen... (Alleen ben ik wat minder van tv-series) Waar zou je over willen schrijven?

    I'm still searching for someone