• Een perfecte wereld.
    Het bestaat.
    Maar ten gevolge van wat?
    En wat als je niet eens weet of je eigenlijk leeft in een stad, een land of een hele wereld?
    Het is het jaartal 3100 en onder leiding van President Kayne bestaat er een perfecte maatschappij.
    Maar het hele gebied waarover hij heerst is maar schijn.
    Eigenlijk bestaan er twee gebieden. Een perfect gebied, namelijk Euphoria en een kleiner gebied dat Dysphoria heet.
    Wat de mensen in Euphoria niet weten is dat zij gezond zijn ten koste van andere mensen. De ziektes die de mensen in Euphoria normaal gezien zouden moeten krijgen, worden overgegeven op mensen in Dysphoria.
    Zo zijn de mensen in Euphoria ook allemaal rijk omdat de mensen in Dysphoria arm zijn.



    *Kaart + indeling Euphoria en Dysphoria
    Euphoria en Dysphoria liggen ongeveer zo een 50 kilometer van elkaar verwijderd.
    Beide gebieden worden afgesloten door middel van een krachtveld zogezegd omdat er buiten slechte lucht is en door dit krachtveld kan deze dus niet binnenkomen.



    Euphoria
    Het gebied heeft de vorm van een vijfhoek en op elke hoek staat er een grote glazen toren.
    Via deze torens kan je kijken naar “buiten”. Er wordt constant een soort video afgespeeld van een verwoest, droog gebied.
    Ook worden de torens gebruikt als bewakingstorens.
    Euphoria is een mooie, groene stad. Er zijn appartementen, villa’s,…
    Iedereen heeft er een huis van even veel waarde aangezien er niemand arm is.
    Ook stroomt er een rivier doorheen het gebied en is er een meer.


    Dysphoria
    Ook dit gebied heeft de vorm van een vijfhoek.
    Dit gebied wordt nog eens ingedeeld in drie kleinere gebieden.
    Één voor zieken.
    Één voor arme mensen.
    Één voor krijgsgevangenen ofwel mensen die het systeem van Kayne dwars zaten.
    -Zieken: krijgen ziektes van mensen van Euphoria
    -Armen: hebben weinig of geen geld en zouden daardoor eventueel ziek kunnen worden (ze krijgen dus geen ziektes over van mensen van Euphoria maar kunnen wel ineens een deel van hun geld of meubelen verliezen)
    -Gevangenen: kwamen in opstand (komen dus uit Euphoria en zijn hierheen geplaatst. (Er wordt geen extra geld afgenomen en krijgen geen extra ziektes)
    Dysphoria is grijs. De gebouwen zijn grijs en vervallen. Het ziet er altijd uit alsof er net een oorlog geweest is.
    Er zijn geen geneesmiddelen, groeien bijna geen bomen,…


    *Praktische dingen om te weten
    Als er nog vragen zijn die je hebt mag je ze stellen en dan voeg ik ze waarschijnlijk hieronder toe.
    *Hoe kom je terecht in een gebied?
    Ooit zijn er honderd mensen uit Euphoria weggeroofd, die overgeplaatst werden in Dysphoria.
    Je komt in Dysphoria terecht doordat je beide ouders er wonen of wanneer je te opstandig doet in de stad, dan zal er een ongeval of zo verzonnen worden waardoor je overgeplaatst kan worden.
    Wanneer er weer te weinig mensen in Dysphoria zijn, kiest Kayne er weer een aantal uit die overgeplaatst moeten worden.
    Dit gebeurt altijd achter iedereens rug zodat het niet zou opvallen.
    In Euphoria word je gewoon geboren.

    *Technische en medische vooruitgaan
    We zitten natuurlijk in het jaar 3100 dus je kan er vanuit gaan dat er nieuwe uitvindingen zijn en zullen komen.
    Op medisch gebied is er jammer genoeg niet echt een vooruitgang geweest.



    *Plot
    Er zijn mensen uit beide gebieden die vermoeden dat er iets niet klopt.
    Ze gaan op zoek naar antwoorden op al hun vragen.
    *Ze vinden de mensen van het andere gebied,...
    *Er komt een opstand
    *Het is een grote zoektocht
    *...
    (de kleine sterretjes hieronder zijn gewoon opties en moeten niet opgevolgd worden, we zullen zien (of afspreken) hoe de RPG verder loopt)



    *Rollen
    Euphoria
    Alva Louelle Fremont Hippogrief (Pagina 7)
    Edward Johnson GusWaters (Pagina 7)
    Aleatha Oaks Assassin (Pagina 3)
    Winter Oaks Uptown (Pagina 3)
    Jonah Nolan Phoenix Phxtasia Pagina 5
    Hélene Laure Anverd MeganKM (Pagina 5)

    Dysphoria
    Tiffany Sophia Wallace Balloo (Pagina 2)
    Savanna Willow Haymes GusWaters (Pagina 2)
    Wade Harvelle Assassin (Pagina 3)
    Bran Grace Beckendorf (Pagina 2)
    Hunter Grace Flashing (Pagina 3)
    Nova Elin Braiden Caelia (Pagina 3)
    Elles Devlin Uptown (Pagina 4)


    *Faceclaims
    Daria Sidorchuk
    Nikki Hahn
    Dianna Agron


    *Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd: (je mag eender welke leeftijd nemen)
    Uiterlijk: (Beschrijving + Faceclaim)
    Gebied:(ook wat je persoon vindt van het gebied, in welke eventuele onderverdeling hij zit en wat daar dan weer bij hoort)
    Karakter:
    Geschiedenis: (hoe kwam hij/zij hier terecht,...)
    Relaties:
    Extra:



    *Regels
    -Houdt je rollen realistisch
    -Aantal jongens en meisjes ongeveer gelijk houden
    -Dit geldt ook zo voor aantal mensen in Euphoria en Dysphoria
    -Geen perfecte personages
    -Max 3 personen (met als voorwaarde dat je geen van deze 3 gaat verwaarlozen)
    -Gelieve andermans rollen ook door te lezen om te vermijden dat we twee exact dezelfde personen hebben
    -Ik heb relaties bij het invullijstje gezet, maar niet iedereen kan elkaar kennen. De gebieden zijn best groot, dus je kent niet iedereen.
    Zorg er ook voor dat je niet met te veel mensen al een "relatie" hebt aangezien er zo automatisch mensen buitengesloten gaan worden etc.
    -Reservaties blijven een week staan, maar je kan uitstel vragen (voor je rol vervalt zal ik je wel eens verwittigen, bovendien zal de "vervaldatum" achter je reservatie staan)
    -Gelieve naamsveranderingen door te geven
    -Lange afwezigheden ook even doorgeven
    -Sluit niemand buiten
    -Ruzie is uiteraard ook niet welkom (tenzij het in de RPG zelf is natuurlijk)
    -Minimum 200 woorden per post
    -Misschien is het handig als iedereen bij elke post er ook even bij zet in welk gebied hij zit zodat er geen verwarring kan ontstaan
    -Algemeen Nederlands gebruiken natuurlijk
    -Alleen ik open nieuwe topics (tenzij ik iemand anders aanwijs natuurlijk), je mag me altijd een berichtje sturen als het topic gesloten is.
    -Voor vragen kan je altijd bij mij terecht (:



    [ bericht aangepast op 2 mei 2015 - 14:35 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Njaaa. Dan neem ik helemaal het omgekeerde van wat ik wilde. x) een jongen uit Euphoria aljeblieft.

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 9:08 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zou mijn rol naar Euphoria kunnen? Ik heb daarvoor toch een beter beeld in mijn hoofd.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Naam: Anna Cordelia Rydell
    Leeftijd: 11 jaar; geboren op een warme nazomer dag.
    Uiterlijk: [FC: Nikki Hahn]
    Gebied: Euphoria
    Karakter: De eigenschap die waarschijnlijk het eerst wordt benoemd bij Anna is nieuwsgierigheid. Het meisje barst van de vragen en slimme gedachten over de wereld om zich heen. Met geheimen zul je niet al te gemakkelijk langs haar komen zonder dat er ook maar iets van je wordt losgepeuterd. Meestal vinden mensen het vooral grappig dat het meisje zo geïnteresseerd is, maar heel soms kunnen mensen dit zeer irritant vinden. Ze heeft niet echt een stopknop en heeft dus niet door wanneer het wel genoeg is.
    Toch is Anna een zeer aardig meisje. Ze kan erg meelevend zijn met de mensen om zich heen, maar ook dan zal ze zich weer heel erg bemoeien met de problemen waar mensen haar juist voor zouden kunnen behoeden.
    Het zal bijzonder zijn als je dit meisje niet met een lach op haar gezicht zal zien rondlopen. Met echte problemen heeft ze haar hele leven nog geen last van gehad. Natuurlijk had ze soms wel kleine ruzietjes of is ze wel een keer gevallen, maar echte pijn heeft ze nog nooit gevoeld.
    Anna is een slim meisje. Door al haar vragen weet ze veel en deze kennis weet ze goed te behandelen en tot een eigen mening te vormen. Ze kan erg eigenwijs zijn; niemand zal haar van haar mening kunnen weerhouden.
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 14 april 2015 - 17:02 ]


    don't believe me, I'm a liar

    Sophia Chiara Lauren Beauregard
    ''If you're going trough hell, keep going.''





    Naam: Sophia • Oud-Grieks • Wijsheid.
    Chiara • Latijn • Heldere.
    Lauren • Engels • Gekroond met laurierblad.
    Beauregard • Frans • Beeldschoon.

    Leeftijd: Ze is negentien jaar oud.

    Uiterlijk: [FC: Dianna Agron]

    Gebied:(ook wat je persoon vindt van het gebied, in welke eventuele onderverdeling hij zit en wat daar dan weer bij hoort)

    Innerlijk:

    Geschiedenis: (hoe kwam hij/zij hier terecht,...)

    Relaties:

    Extra:

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 17:44 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik pas later deze avond alles aan, maar ik was vandaag heel de dag bij mijn grootouders vanwege persoonlijke redenen


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Little_Liars schreef:
    Zou mijn rol naar Euphoria kunnen? Ik heb daarvoor toch een beter beeld in mijn hoofd.


    Ja is goed ik zal het aanpassen


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Uptown schreef:
    Njaaa. Dan neem ik helemaal het omgekeerde van wat ik wilde. x) een jongen uit Euphoria aljeblieft.


    Ik kan je ook nog waarschuwen wanneer er een rol die je echt wil vrij is (:

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 18:26 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik wil graag Daria Sidorchuk als FC gebruiken.


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    ^staat er bij


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Tiffany Sophia Wallace

    "If you want the crown, take it."


    Naam: Tiffany Sophia Wallace


    Leeftijd: Vijftien, geboren op twee augustus.
    Uiterlijk: Tiffany is niet zo heel groot met haar 1.72m, toch is ze wel iets langer dan een gemiddeld meisje van haar leeftijd, dat is ook een van de redenen waarom ze het liefst geen hakken draagt. Omdat ze ook een tenger meisje is kan ze wat fragiel en breekbaar aandoen, haar ribben tekenen zich licht af onder haar huid en ze heeft een opvallend rank postuur met maar weinig vrouwelijke vormen. Toch is dit aanzicht meer dan bedrieglijk, Tiffany hecht heel veel waarde aan haar gezondheid en de conditie van haar lichaam, ze is dan ook iemand die veel sport niet alleen om slank te blijven maar ook om spieren te kweken. Ze is sterker dan ze eruit ziet, onder haar kleding laten arm- en beenspieren duidelijke contouren achter, ook haar buik is strak afgetraind en ze beschikt over een enorme spierbeheersing. Diezelfde spierbeheersing zie je ook terug in haar dynamiek, houding en de meest kleine bewegingen, dit komt ook omdat ze veel gedanst heeft vroeger. Tiffany heeft een roomblanke huid die vooral bij haar wangen wordt aangezet door een oase van sproetjes, maar ook de rest van haar lichaam rust in een deken van sproeten. Ondanks het feit dat ze een bleke huid heeft kan ze goed in de zon komen, ze wordt alleen helemaal niet snel bruin en moet in de buurt van water wel uitkijken om niet te verbranden. Misschien wel het meest opvallende in haar gelaat zijn de forse wenkbrauwen die het gezicht domineren met daaronder twee reebruine, onschuldige ogen. Verder heeft ze een spits neusje, vrij volle rode lippen en een smal gezicht waarvan de kin iets naar voren staat. Zodra ze lacht vormt zich een kuiltje in haar linkerwang. Haar haren zijn kastanjebruin met een rode gloed erdoorheen, vooral in de zon lijken neigt de kleur meer naar rood toe. Ze heeft van zichzelf veel volume en grove krullen, omdat haar haren vaak in haar nek kietelen bindt ze deze het liefst boven op haar hoofd, in een staart of een vlecht. Qua kleding heeft Tiffany een vrij simpele smaak, ze gaat vooral voor comfortabel maar is desondanks dat ze een echt meisje meisje is, zeker niet ontevreden met de kleding die ze heeft. Aan sieraden hecht ze niet erg, vroeger had ze gaatjes maar die zijn al enkele jaren geleden dicht gegroeid. Wel heeft ze twee in leer gevlochten bandjes die zo strak om haar pols gebonden zijn dat ze er enkel met een schaar afgeknipt kunnen worden, en een zilveren kettinkje dat ze altijd om haar hals heeft hangen. Omdat Tiffany vroeger veel op straat speelde en van alles uithaalde, heeft ze flink wat littekens opgelopen die zijn nu allemaal vervaagd maar nog vrij duidelijk zichtbaar.
    Gebied: Dysphoria || ziektes.


    Karakter: Voor Tiffany geldt eigenlijk een soort omgekeerde formule, ze is zacht van buiten en hard van binnen. Ze is niet iemand die meteen zal opvallen –zeker niet in de grote menigte- , ze is vrij sereen en voelt geen directe behoefte om in situaties op de voorgrond te treden of om ergens de leiding over te nemen. Wel ervaren mensen haar als prettig gezelschap, ze luistert graag naar andere mensen maar praat zelf ook heel makkelijk, ook weet ze mensen vaak op hun gemak te stellen. Ze beschikt over een gezonde dosis humor en levenslust, haalt graag grappen uit met mensen en kan overal wel de lol van inzien. Ook kan ze best serieus zijn op momenten dat het nodig is maar het liefst heeft ze gewoon een gezellige tijd. Verder is ze erg zachtaardig en zorgzaam, ze voelt zich snel verantwoordelijk voor iemands stemming en zal er moeite voor doen om de mensen om zich heen goed te laten voelen. Tiffany is echt een gezelschapsdier, ze is graag bij mensen in de buurt en onderneemt graag dingen. Het liefst heeft ze een paar vaste vrienden waar ze op kan bouwen, en met wie ze goed kan praten. Daarnaast houdt ze altijd wel van een feestje op z’n tijd. Toch kan Tiffany ontzettend hard zijn, dit is niet per sé op een geheel negatieve manier maar het verscherpt wel degelijk haar persoonlijkheid. Waar je haar harde kant als eerste terug zal zien is waarschijnlijk haar mentaliteit, ze is enorm gedreven en heeft een zeker overlevingsinstinct. Deze gedrevenheid zie je terug in alles, in sport is ze ontzettend hard voor zichzelf en ook voor anderen, ze wil altijd verbetering zien en als er niet genoeg ontwikkeling in zit moet er harder gewerkt worden. Ook met schoolzaken en andere prestatiegerichte bezigheden is dit idem dito. Verder staat ze ook heel nuchter in veel situaties, ze is in staat heel oplossingsgericht naar een probleem te zoeken. Wat betreft haar emoties heeft ze geleerd dat die alleen voor zichzelf zijn. Natuurlijk is ze niet gevoelloos, ze is heel snel geraakt door het leed van ander alleen ze heeft geleerd dat het vaak niet ten goede komt om dit te uiten. Dat anderen beïnvloed worden door haar emoties wil ze niet hebben, sterker nog het liefst zou ze zelf niet eens beïnvloed willen worden door haar emoties,

    Tiffany is in lastige situaties vaak degene die een gevoel heeft dat ze zich sterk moet houden en je hebt daarom ook veel aan haar. Momenten waarop ze dat overleven, sterk zijn en hard zijn laat varen zijn meestal de momenten dat ze alleen is. Tiffany houdt van logica, ze vindt het fijn om dingen te begrijpen en als het aan haar lag functioneerde de wereld volgens vaste regels. Ook in haar leven is vrij veel structuur af te leiden, zo is haar leefomgeving altijd opgeruimd en heeft ze een zekere dagindeling, ze denkt veel na over haar eetpatroon en sport ze regelmatig. Dit doet ze niet alleen vanwege de controle maar omdat ze gelooft dat ‘een gezonde geest in een gezond lichaam’ zeker wel van toepassing is, bovendien geniet ze ook intens van het sporten. Echter, wil dit niet zeggen dat er geen ruimte is voor spontaniteit in haar leven, sterker nog Tiffany is meestal degene die met de meest spontane ideeën komt. Tiffany houdt van het leven, ze vind ook dat het zo hoort, Tiffany heeft het leven dan ook echt geleefd. Als ze morgen zou sterven zou ze tevreden zijn met het leven dat ze heeft gehad. Ze heeft op straat geslapen omdat ze geen ander onderdak had, ze heeft gekust met een vriendelijke vreemde en een heftige maar serieuze relatie gehad. Ze heeft gehuild, mensen verloren en ze is intens gelukkig geweest. Dat zijn de momenten waar ze met een warm gevoel in haar hart op terugkijkt, ze deelt deze momenten ook graag met andere mensen en neemt zo bijvoorbeeld wel eens iemand die ze amper kent midden in de nacht mee om te gaan zwemmen. Wat veel mensen niet van haar zouden verwachten is dat ze best romantisch kan zijn, ze gelooft in echte liefde maar is niet van mening dat je geen plezier mag hebben met mensen die misschien niet de ware zijn. Tiffany is niet echt verlegen en als ze iemand leuk of aardig vindt dan zal ze diegene ook wel vragen of hij zin heeft om samen iets te gaan doen, ze vindt niet dat jongens daarmee als eerste moeten komen.
    Geschiedenis: (hoe kwam hij/zij hier terecht,...)
    Relaties:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 14 april 2015 - 17:42 ]


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    BRAN GRACE
    SHY VULNERABLE & FURIOUS





    Naam
    Bran Grace

    Leeftijd
    23

    Gebied
    Dysphoria • Arm


    Persoonlijkheid
    Alhoewel Bran honderden contacten heeft binnen zijn omgeving is hij binnen iedere vorm van communicatie nerveus en verlegen — zowel bij mannen als bij vrouwen. Hierdoor houdt hij zich vaak op de achtergrond binnen grotere groepen personen en is hij eerder een luisterend oor in plaats van een pratende mond binnen een een—op—een conversatie. Uiteindelijk kan dit leiden tot ongemakkelijke situaties waarbij Bran een poging doet tot beheersen "sociale" gedragsregels maar hier grandioos op uit zal vallen. Vaak zal dit eindigen in Bran welke flauwe en bekende grappen gaat herhalen of zinnen halverwege plotseling haast onhoorbaar fluisterend af gaat maken.
    Bran weet van zichzelf dat hij binnen conversaties niet het meeste heldere licht is — wat hem verschrikkelijk onzeker heeft gemaakt en hij eerder de eenzaamheid op zal zoeken in plaats van het gezelschap van andere personen. Meerdere malen zal hij zichzelf voornemen om meer na te gaan denken over zijn eigen woorden. Echter — wanneer het er uiteindelijk op aan zal komen glijdt Bran weer terug in zijn oude patroon en heeft hij de woorden al naar buiten laten glijden voordat hij er daadwerkelijk bewust van is: tot gigantische frustratie in zijn eigen gedachtegang.
          Als een gevolg van de meest kleine en onbenullige elementen kan Bran compleet ondersteboven zijn waarbij zijn emoties en gevoelens daadwerkelijk alle kanten op schieten. Hierbij zal zijn omgeving altijd weten wat hij precies aan het voelen is: aangezien zijn gehele persoonlijkheid mee schijnt te draaien met deze onbegrijpelijke moodswings. Bran is een ontzettend gevoelige jongeman en kan zich dan ook alles van iedereen aannemen ook al is het niet daadwerkelijk op hem bedoeld. Alhoewel er een zekere vorm van patronen te vinden zijn in Brans emoties en gevoelens zijn er momenten dat hij andere personen compleet kan verbazen: zo kan hij het ene moment ontzettend verdrietig zijn om het overlijden van een dier terwijl hij op een ander moment emotieloos kan helpen om een andere persoon te helpen begraven.
          Doordat Bran is opgegroeid binnen de muren van Dysphoria en geen flauw idee heeft hoe het er binnen de muren van Euphoria aan toe gaat heeft hij zijn beeld moeten vormen op de herinneringen van verbannen personen. Hierdoor heeft hij een grote haat en woede ontwikkeld jegens alle personen die uit Euphoria komen aangezien ze hem en "zijn" mede—lotgenoten op deze wijze behandelen en voor de dood achter laten. Deze woede weet zich af en toe te uiten in woede—aanvallen waarbij Bran zelfs een agressieve ondertoon laat zien. Voornamelijk de drang om zijn familie te beschermen is hierbij de brandstof om door te blijven gaan en alles te vernietigen wat met Euphoria te maken heeft.


    Uiterlijk
    Brans afkomst vanuit Dysphoria is vanaf het allereerste moment te zien: een ietwat ondervoed lichaam dat meer vuil is dan schoon. Alhoewel Bran enkele spieren heeft weten te trainen door het "overleven" binnen de muren van zijn stad heeft hij weinig echte kracht in zijn lichaam en is hij binnen de kortste keren uitgeput. Daarnaast heeft Bran tientallen littekens over zijn lichaam als gevolg van de vele ziektes die hij heeft gehad. Hierbij heeft hij de meeste littekens op zijn schouderbladen als gevolg van een heftige infectie welke plaatsnam binnen zijn jeugd.
          Alhoewel Bran een tengere lichaamsbouw heeft, heeft hij wel een bovengemiddelde lengte van zo'n een meter zevenentachtig waarmee hij meestal boven anderen uit weet te torenen. Echter — dit geeft hem eveneens een onhandigheid mee waar hij zich geen raad mee schijnt te weten en wat hem nog onzekerder maakt.
    Bran heeft een kwajongensachtig gezicht met grote donkerblauwe kijkers die altijd een fonkeling van plezier bevatten. Meestal hebben zijn wangen een wat ingevallen uitdrukking en hangen er donkere kringen rondom zijn kijkers als gevolg van het slaapgebrek. Voorgaande tracht hij meestal te verbergen door zijn ietwat lange, speelse en warrige lokken over zijn voorhoofd omlaag te laten vallen.
          Wanneer Bran een van zijn woede—aanvallen heeft zullen alle "schattige" kwajongens uitdrukkingen van zijn gezicht verdwenen en plaats maken voor een harde en moordende blik.


    Geschiedenis
    Bran is de eerste zoon binnen het gezin van Malachi en Elizabeth Grace — twee personen die door middel van hun liefde voor elkaar binnen de muren van Dysphoria zijn beland. Doordat Malachi zekere vormen van opstandig gedrag vertoonde binnen zijn jongere jaren werd hij door de instanties verbannen naar Dypshoria waardoor zijn toenmalige vriendin Elizabeth geen enkele keuze had dan met hem mee te gaan. Alhoewel de twee meerdere verschrikkingen hebben moeten doorstaan is Bran er van verzekerd dat er geen andere personen op de wereld zijn die meer van elkaar houden dan zijn ouders.
          Na de geboorte van Bran besloten de kersverse ouders dat de depressieve ondertoon van Dysphoria hen niet tegen zou gaan houden om een gelukkig gezin op te starten waardoor er uiteindelijk nog een jongen en drie meisjes bij zijn gekomen. Bran werd opgevolgd door Zandri (21), Annabeth (17), Hunter (13) en Sophia (5). De grootste verschrikking die de familie heeft dienen te verduren is de dood van de jonge Sophia drie jaren geleden als gevolg van een te heftige ziekte die was doorgegeven vanuit Euphoria.

    Extra
    • Zicht — door een van Brans vele ziektes welke hij gedurende een korte periode heeft gekregen vanuit een persoon uit Euphoria is zijn zicht verslechterd waardoor hij eigenlijk een bril benodigd heeft. Voornamelijk doordat zijn familie eigenlijk geen geld heeft om een bril te kopen neemt hij genoegen met het gegeven dat hij alles gewoon wat minder scherp kan zien en heeft hij zijn eigen wijzen gevonden om hier op een betere wijze mee om te gaan.
    • Mank — naast het gegeven dat Brans zicht achteruit is gegaan door een van de vele ziektes is ook te zien dat hij enigszins moeite heeft met lopen en dan voornamelijk met rennen. Hierbij is te merken dat hij een enigszins vreemde beweging maakt met zijn rechterbeen als gevolg van een kwaadaardige tumor die hij op zijn dertiende levensjaar in zijn knie heeft gekregen. Alhoewel de tumor inmiddels is verdwenen heeft Bran nog steeds moeite met rennen en kan hij bij lange na niet zo snel weg komen als andere personen.
    • Nacht — Bran houdt van de duisternis van de late uren en weet daarom vaak het huis uit te glippen om rond te dolen in de donkere buurten van Dysphoria zodat hij alles en iedereen in de gaten kan houden. Dit zijn eveneens vaak de momenten dat Bran een woede—aanval krijgt en besluit om zijn woede te uiten op een verlaten container of op de meubels van oude en verlaten huizen.

    Relaties


    Mirthe, mag ik misschien Hunter op me nemen? Alsjeblieeeeft.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    Mirthe, mag ik misschien Hunter op me nemen? Alsjeblieeeeft.


    Ja hoor (: Je kan zelfs zijn naam nog veranderen als je dat graag wil. Of zijn leeftijd. Wat dan ook (':


    Beckendorf schreef:
    (...)

    Ja hoor (: Je kan zelfs zijn naam nog veranderen als je dat graag wil. Of zijn leeftijd. Wat dan ook (':


    Haha het lijkt me echt leuk het jongeren broertje te zijn (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Paint with all the colors of the wind


    Naam:
    Savanna Willow Haymes




    Leeftijd: (je mag eender welke leeftijd nemen)
    6 jaar

    Uiterlijk: (Beschrijving + Faceclaim)
    FC: Amandla Sternberg (film Colombiana)
    Savanna heeft een bruine, donkere getinte huid. Haar haren zijn zwart en er zitten hele kleine krulletjes in waardoor het lijkt alsof ze enorm veel haar heeft. Haar haren komen ongeveer tot op haar schouders wanneer ze deze los laat hangen. Elke dag ziet haar haar er wel anders uit. De ene keer lijken de krulletjes opstandiger te zijn dan de andere keer waardoor er veel variatie zit in haar kapsels.
    Vaak draagt Savanna haar haren in een klein knotje op haar hoofd.
    Qua kledingstijl springt Savanna er niet meteen bovenuit maar tegelijk ook weer wel. Natuurlijk zijn er geen duizenden verschillende kleuren, stoffen,...waaruit ze kan kiezen en daarom ziet haar kledij er vaak hetzelfde uit. Meestal draagt ze een te groot T-shirt van haar moeder of vader waardoor het iets weg heeft van een jurkje. Ze heeft ook een shortje dat ze zelf gemaakt heeft.
    Savanna houdt van kleur maar dat is nogal moeilijk te vinden in Dysphoria. Ze maakt dus gebruik van alle kleurrijke dingen die ze kan vinden om er vrolijker uit te zien. Wanneer er een boom in bloei staat zal ze voorzichtig een van die bloemen afplukken om deze op haar kleren te hechten of in haar haren te steken. Natuurlijk moet ze hier zorgvuldig mee omgaan aangezien er weinig bomen staan.
    Savanna's ogen zijn donkerbruin waardoor je niet goed het verschil zal zien tussen haar pupil en haar iris. Haar ogen zien er dus altijd groot en donker uit waardoor ze iets schattig heeft.
    Ook draagt Savanna altijd haar kleine, zilveren, ronde oorbellen. Het is het enige paar dat ze heeft en ze zijn van haar moeder. Nooit doet ze de kleine juweeltjes uit haar oren.

    Gebied:(ook wat je persoon vindt van het gebied, in welke eventuele onderverdeling hij zit en wat daar dan weer bij hoort)
    Dysphoria - Ziektes


    Karakter:
    *Positief ingesteld
    Savanna is iemand die positief ingesteld is. Ze zal altijd proberen (met wel de nadruk op proberen) om ergens het beste van te maken. Ze heeft geleerd dat het niet helpt om te denken dat alles zal mislukken en daarom probeert ze toch telkens op een manier een klein positief kantje te zien van iets.
    Natuurlijk weet ze dat niet alles goed zal komen, ze heeft namelijk al een aantal keer mensen gekend die gestorven zijn omdat ze te ziek geworden waren,... maar toch probeert ze er het beste van te maken.
    Op zich is het een positieve eigenschap, maar het kan er ook voor zorgen dat ze mensen wat voorliegt.
    Ze wil anderen gelukkig maken en zal daarom regelmatig zeggen dat het wel goed komt of dat het niet zo erg is terwijl ze maar al te goed weet dat het niet zal goed komen.
    *Leiderfiguur
    Velen zouden het niet zeggen, maar ondanks haar misschien iets of wat schattige uiterlijk en haar jonge leeftijd is ze vaak de leider.
    Savanna weet er voor te zorgen dat er even orde komt in de zaak en dat zo alles toch een beetje gestructureerd zal verlopen.
    Wanneer er chaos is zie je haar gewoon veranderen. Ze is serieuzer en neemt de touwtjes in handen.
    Het kleine meisjes is dan ineens verdwenen.
    *Agressief
    Uit het leiderfiguur zijn volgt ook meteen een iets minder leuke eigenschap van Savanna. Ze kan soms best bazig zijn en kwaad worden. Misschien komt het ook wel omdat iemand nu eenmaal niet altijd vrolijk kan zijn.
    Wanneer iets niet volledig gaat zoals Savanna het voor ogen had kan ze soms echt enorm kwaad worden.
    *Fantasierijk
    Savanna heeft veel fantasie. Ze droomt vaak weg over een wereld vol kleuren met veel eten. Een wereld waar er vele bloemen groeien en dat zij daar dan leeft samen met haar familie. Ze fantaseert vaak om de dag door te komen en misschien is dit wel een van de hoofdredenen waarom ze altijd zo positief kan zijn. Ze leeft dan misschien niet in een perfecte wereld, maar ze fantaseert er over. Ze fantaseert over fris, helder water dat overal zomaar kan stromen en zal haar fantasieën ook delen met anderen.

    Geschiedenis: (hoe kwam hij/zij hier terecht,...)
    Voor zo ver Savanna weet heeft heel haar familie al in Dysphoria gewoond of tenminste dat is wat haar ouders altijd vertelden. Waarschijnlijk zijn haar grootouders of overgrootouders hier dus ooit geplaatst en daardoor zijn alle komende generaties ook hier gebleven (er is namelijk geen andere mogelijkheid).
    Savanna denkt dat haar familie gedoemd is om hier te blijven, voor eeuwig. Ze heeft geen nichtjes of neefjes hier aangezien haar moeder en haar vader enig kind waren. Op zich vindt ze het niet erg. Hoe minder familie ze hier heeft, hoe minder familie ze hier kan verliezen.
    Ze woont in het deel van de zieken en het gebeurt dus regelmatig dat mensen hier sterven.
    Savanna heeft haar hele leven al (en zal dat ook blijven doen) blijven hopen dat er toevallig een dokter vanuit Euphoria overgeplaatst zal worden. Dan zou er tenminste toch iemand zijn die de zieke mensen hier kan verzorgen.
    Savanna heeft altijd al geluk gehad met de ziektes die ze kreeg. Vaak genas ze vrij snel. Haar vader daarentegen lijkt elke keer de ergste ziektes over te krijgen. Op zo een momenten vindt Savanna het verschrikkelijk om hier te wonen.
    Soms vreest ze wel dat ze een erge ziekte zal krijgen die haar ogen zal aantasten waardoor ze niets meer zal kunnen zien of dat ze nooit meer zal kunnen lopen of zelfs zal sterven maar ze weet maar al te goed dat ze echt al geluk gehad heeft.
    Savanna gaat regelmatig naar de krijgsgevangen toe om te luisteren naar verhalen over Euphoria. Ze vindt het verschrikkelijk en tegelijk ook geweldig om naar die verhalen te luisteren. Ze zou er zo graag eens heen gaan, al vervloekt ze iedereen wel die daar woont.


    Relaties:
    Nova Elin Braiden.
    Savanna is al een tijdje zeer goed bevriend met Vayen (die een aantal jaren ouder is, maar dat heeft nooit voor problemen gezorgd). Vayen is het zusje van Nova en daarom was en is Savanna zeer vaak te zien bij Nova thuis. Vroeger kon ze uren spelen met Vayen en haar zorgen volledig vergeten. Op zo een momenten maakte het haar zelfs niet uit dat ze in Dysphoria woonde, want ze had Vayen.
    Jammer genoeg is Vayen ondertussen best ernstig ziek geworden en dat treft Savanna best hard. Ze vindt het verschrikkelijk om haar achteruit te zien gaan en ze vindt het jammer dat ze dus ook niet meer zo vaak samen kunnen rondlopen aangezien Vayen daarvoor niet meer sterk genoeg is.
    Toch blijft Savanna bij het meisje op bezoek komen om met haar een spelletje te spelen of te praten.
    Savanna ziet Nova als haar grote zus. Ze weet dat Nova het niet makkelijk heeft en zeker niet nu ook haar zusje nog eens ziek is en daarom probeert ze haar ook vaak op te vrolijken.

    Extra:
    Savanna houdt enorm veel van bloemen omdat die zeldzaam zijn in Dysphoria en kleurrijk.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2015 - 15:15 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind