• Ik ben dol op de martens die ik nu heb, maar heb twee nieuwe gezien waarvan een niet meer te verkrijgen is (le cry) en de andere hetzelfde model zijn alleen dan in een andere kleur (1460 bordeauxrood).
    Ze zijn alleen zo duur en ik moet eigenlijk sparen voor een macbook, but I want them. Ugh, sorry, het is misschien een luxeprobleem maar ik zit er al sinds gisteravond mee, vooral de 1461 floral print shoenen. ;c


    It's okay.

    Ah. Ik snap het dilemma, luxe probleem of niet. Heb je nog andere schoenen? Want dan is een laptop misschien praktischer. Al zijn de schoenen wel erg gaaf natuurlijk (:

    [ bericht aangepast op 8 april 2015 - 17:58 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    vonKrolock schreef:
    Ah. Ik snap het dilemma, luxe probleem of niet. Heb je nog andere schoenen? Want dan is een laptop misschien praktischer. Al zijn de schoenen wel erg gaaf natuurlijk (:


    Na ja, ik heb op zich wel schoenen haha, maar ik ben zo'n persoon die voor elk seizoen een paar wil hebben en ik heb geen leuke lage schoenen voor in de lente/zomer.
    Ja, een laptop is inderdaad praktischer, soms wilde ik dat ik gewoon rijk was haha, stuk makkelijker. :')


    It's okay.

    Misschien op Marktplaats of iets dergelijks kijken?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Misschien op Marktplaats of iets dergelijks kijken?


    Al druk bezig, maar het lijkt alsof ze nooit gemaakt zijn haha. Gelukkig heb ik ze op eBay gevonden, maar daar zijn ze uitverkocht D:


    It's okay.