• Hé mensen van Q,

    Laatst bleek in een ander topic dat er wel wat users waren die interesse hadden in een tweede meeting in Groningen. Ik vond het zelf de vorige keer ook erg leuk, dus hier gaan we weer. :3

    Waar?
    De titel van dit topic is misschien een milde spoiler, want de meeting zal plaatsvinden in Groningen. We kunnen afspreken op het stadsbalkon (zie mijn prachtige kaart) bij het Peerd van Ome Loeks. Dat zou goed te vinden moeten zijn voor iedereen die met de trein, bus of fiets komt.

    Wat?
    Dat hangt af van de mensen die komen. Het zal bij deze meeting hopelijk wat warmer zijn dan in januari, dus dan kunnen we in ieder geval door de stad lopen. Er werd de vorige keer ook voorgesteld om eventueel (kleine) spelletjes mee te nemen. Ik heb nog steeds geen geniaal plan, maar we verzinnen vast wel wat.
    Update: Evi stelde voor naar het Noorderplantsoen te gaan en Margot kwam met het idee er een picknick van te maken! (:

    Wanneer?
    Zondag 16 augustus. Om 13:00 verzamelen we.

    Wie?
    Username - Naam - Leeftijd - Eten/drinken
    Een x'je betekent dat je hebt gereageerd op mijn gb.

    Zeker
    x Square - Inge - 18 - Koekjes! Ook bekertjes mocht dat nodig zijn, en eventueel een van de pakken frisdrank die niemand hier drinkt
    x Krull - Emma - 21 - Gezonde spiesjes
    x Portmanteau - Margot - 20 - Scones
    x Elan - Daniela - 23 - Appel-kaneel muffins
    x SonOfGondor - Marleen - 19 - Appeltaart
    x Wiarda - Jip - 16 - Wraps
    x Mylintis - Nina - 17 - Stroopwafels
    x Ethan - Sofie - 19 - Brood
    x Vause - Evi - 15 - Chips
    x Solemnly - Linde - 14 - [komt kort langs]
    x lluitador - Eefke - 17 - Suikerwafels
    x Virren - Yori - 23 - Blondies

    Misschien
    Westallen - Marjolien - 21 -
    Bluck - Julia - 14 -
    x Benzo - Jellanie - 18 -

    Voedsel om op te letten zodat we ongezellige moordpogingen kunnen voorkomen
    [list][*]Sesam (Jip)
    [*]Cashewnoten (Jip)[/list]

    Iedereen is welkom, natuurlijk, niet alleen mensen die er de vorige keer bij waren. Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in. ^^
    Naam:
    Leeftijd:
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode?
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen?



    Het is 16 augustus geworden.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 21:11 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oh, dat is een goede opmerking, want daar had ik inderdaad niet bij stilgestaan. Hm. Ik denk dat ik die data er voorlopig gewoon in laat staan, en dan zien we wel verder?

    Of moet ik die dagen weghalen? Mensen, wat denken jullie?
    Keiweek is een soort introductieweek voor aankomende studenten. Het zal dan inderdaad heel druk zijn, maar ik heb er zelf nooit aan meegedaan, dus ik kan niet erg goed inschatten of dat een probleem is.


    De keiweek geeft vooral midden in het centrum tijdens de uitgaansuren een hoop gedoe en drukte, maar eigenlijk liggen alle studenten tot een uur of een in bed en de middagprogramma's zijn eigenlijk allemaal in de buitenwijken van Grunn.
    Wel moet ik die week een groep keikindjes te eten geven dus als het een van die dagen word ben ik vroeg weer weg.
    Maar helemaal als we naar het noorderplantsoen ofzo gaan heb je niet meer last van studenten dan normaal :Y)


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Aisslin schreef:
    (...)

    De keiweek geeft vooral midden in het centrum tijdens de uitgaansuren een hoop gedoe en drukte, maar eigenlijk liggen alle studenten tot een uur of een in bed en de middagprogramma's zijn eigenlijk allemaal in de buitenwijken van Grunn.
    Wel moet ik die week een groep keikindjes te eten geven dus als het een van die dagen word ben ik vroeg weer weg.
    Maar helemaal als we naar het noorderplantsoen ofzo gaan heb je niet meer last van studenten dan normaal :Y)


    Oh, dan lijkt me dat het geen struikelblok zou moeten zijn. Dat is mooi. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Homan is nu Basquiat!

    Basquiat schreef:
    Homan is nu Basquiat!


    Homan, I'm gonna miss you. _O_ <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Basquiat schreef:
    Homan is nu Basquiat!


    Haha, opgelucht dat je weer mocht wisselen? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Haha, opgelucht dat je weer mocht wisselen? :'D


    Moedig haar nou niet aan. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Homan, I'm gonna miss you. _O_ <3


    Homan will miss you too. I will not miss Homan.

    @ Inge, heeel opgelucht (;

    Basquiat schreef:
    (...)

    Homan will miss you too. I will not miss Homan.

    @ Inge, heeel opgelucht (;


    Pff x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Al die leuke mensen. En zó'n grote afstand. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Firth schreef:
    Al die leuke mensen. En zó'n grote afstand. :'D


    Aw. Waar kom je vandaan?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Belgische kust.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Oehh lijkt me leuk (:
    Ik kom misschien ook wel.
    Naam: Marit
    Leeftijd: 16 (dan 17)
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode?: Maakt niet uit (:
    Andere opmerkingen?: Nope (:

    [ bericht aangepast op 12 mei 2015 - 17:19 ]


    I aspire to inspire before I expire

    Firth schreef:
    Belgische kust.


    Oei, dat is inderdaad niet om de hoek. :c
    Jarne en Leah komen ook allebei uit België, dus je zou hun eens kunnen vragen of ze nog serieus overwegen om te komen. Als je hem niet in je eentje hoeft te maken is zo'n reis nog wel mogelijk, eventueel.



    Sapienza schreef:
    Oehh lijkt me leuk (:
    Ik kom misschien ook wel.
    Naam: Marit
    Leeftijd: 16 (dan 17)
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode?: Maakt niet uit (:
    Andere opmerkingen?: Nope (:


    Je staat erbij! (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Voor mij is Groningen te ver om naar toe te reizen, maar ik wens jullie allemaal heel veel plezier toe! c:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Naam: Roxy
    Leeftijd: 17 jaar
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode ? Maakt me echt niet uit
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen? nee sorry