• Hé mensen van Q,

    Laatst bleek in een ander topic dat er wel wat users waren die interesse hadden in een tweede meeting in Groningen. Ik vond het zelf de vorige keer ook erg leuk, dus hier gaan we weer. :3

    Waar?
    De titel van dit topic is misschien een milde spoiler, want de meeting zal plaatsvinden in Groningen. We kunnen afspreken op het stadsbalkon (zie mijn prachtige kaart) bij het Peerd van Ome Loeks. Dat zou goed te vinden moeten zijn voor iedereen die met de trein, bus of fiets komt.

    Wat?
    Dat hangt af van de mensen die komen. Het zal bij deze meeting hopelijk wat warmer zijn dan in januari, dus dan kunnen we in ieder geval door de stad lopen. Er werd de vorige keer ook voorgesteld om eventueel (kleine) spelletjes mee te nemen. Ik heb nog steeds geen geniaal plan, maar we verzinnen vast wel wat.
    Update: Evi stelde voor naar het Noorderplantsoen te gaan en Margot kwam met het idee er een picknick van te maken! (:

    Wanneer?
    Zondag 16 augustus. Om 13:00 verzamelen we.

    Wie?
    Username - Naam - Leeftijd - Eten/drinken
    Een x'je betekent dat je hebt gereageerd op mijn gb.

    Zeker
    x Square - Inge - 18 - Koekjes! Ook bekertjes mocht dat nodig zijn, en eventueel een van de pakken frisdrank die niemand hier drinkt
    x Krull - Emma - 21 - Gezonde spiesjes
    x Portmanteau - Margot - 20 - Scones
    x Elan - Daniela - 23 - Appel-kaneel muffins
    x SonOfGondor - Marleen - 19 - Appeltaart
    x Wiarda - Jip - 16 - Wraps
    x Mylintis - Nina - 17 - Stroopwafels
    x Ethan - Sofie - 19 - Brood
    x Vause - Evi - 15 - Chips
    x Solemnly - Linde - 14 - [komt kort langs]
    x lluitador - Eefke - 17 - Suikerwafels
    x Virren - Yori - 23 - Blondies

    Misschien
    Westallen - Marjolien - 21 -
    Bluck - Julia - 14 -
    x Benzo - Jellanie - 18 -

    Voedsel om op te letten zodat we ongezellige moordpogingen kunnen voorkomen
    [list][*]Sesam (Jip)
    [*]Cashewnoten (Jip)[/list]

    Iedereen is welkom, natuurlijk, niet alleen mensen die er de vorige keer bij waren. Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in. ^^
    Naam:
    Leeftijd:
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode?
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen?



    Het is 16 augustus geworden.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 21:11 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    De weg naar het Noorderplantsoen is niet zo moeilijk gelukkig en dan kunnen we aldaar heerlijk studentikoos niksen in het park (met veel eten, een soort mega picknick)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Quatrefoil schreef:
    De weg naar het Noorderplantsoen is niet zo moeilijk gelukkig en dan kunnen we aldaar heerlijk studentikoos niksen in het park (met veel eten, een soort mega picknick)


    OMG! JAAA PICKNICKEN! _O_
    Scheelt McDonalds kosten- hoewel we dat als avondeten kunnen doen en picknicken als middageten. MAAR IK STEM VOOR MITS HET NIET REGENT DIE DAG! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cwtch schreef:
    (...)

    OMG! JAAA PICKNICKEN! _O_
    Scheelt McDonalds kosten- hoewel we dat als avondeten kunnen doen en picknicken als middageten. MAAR IK STEM VOOR MITS HET NIET REGENT DIE DAG! _O_


    Jaaaa dan nemen we allemaal iets mee en dan hebben we een enorme picknick die we nooit op krijgen maar dat maakt niet uit.

    Homan schreef:
    (...)

    Jaaaa dan nemen we allemaal iets mee en dan hebben we een enorme picknick die we nooit op krijgen maar dat maakt niet uit.


    Yesh! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oeeh, picknick heb ik een keer in Nijmegen met Q'ers gedaan. We moeten dan écht duidelijk afspraken maken over wat wat iedereen meeneemt, want toen hadden we echt véél te veel over.


    Deep inside, I've never felt alive

    Khan schreef:
    Oeeh, picknick heb ik een keer in Nijmegen met Q'ers gedaan. We moeten dan écht duidelijk afspraken maken over wat wat iedereen meeneemt, want toen hadden we echt véél te veel over.


    We kunnen sowieso eend eten, want Inge neemt eenden mee. :Y) lolol


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh, een picknick is een leuk idee! ^^
    Ik ben voor. Dan bak ik koekjes. (bloos)

    En Yolanda, nee, foei. Geen onschuldige levende eenden eten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oh, een picknick is een leuk idee! ^^
    Ik ben voor. Dan bak ik koekjes. (bloos)

    En Yolanda, nee, foei. Geen onschuldige levende eenden eten.


    Jij bepaald of je levende of badeendjes meeneemt! Dus het is jouw keuze.
    En wanneer eenden dood zijn- zijn ze niet meer levend eh. c: ghehehe ik ben slecht bezig..

    Ik neem kniepertjes mee! c:

    Ohja: Ik heb 13 juni een concert in Apeldoorn dus daar moet ik natuurlijk optreden wat betekend dat als de meeting op die datum valt, ik niet kan komen. Evenals op 20 juni, want dan is het Questival en daar ga ik heen. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Haha ik denk dat we eerst moeten weten wie komt voordat we kunnen verdelen wie wat meeneemt (persoonlijk zit ik te twijfelen tussen aardbeien met slagroom en scones)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Quatrefoil schreef:
    Haha ik denk dat we eerst moeten weten wie komt voordat we kunnen verdelen wie wat meeneemt (persoonlijk zit ik te twijfelen tussen aardbeien met slagroom en scones)


    Wat zijn scones?

    Ik spam écht teveel hier. Sorry! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cwtch schreef:
    (...)

    Wat zijn scones?

    Ik spam écht teveel hier. Sorry! :'D


    Overheerlijke Britse dingen die je officieel bij je thee eet. Ze zijn niet heel zoet, maar je moet ze opeten met mascarpone en jam en het is heeeel heel heeel lekker.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Quatrefoil schreef:
    (...)

    Overheerlijke Britse dingen die je officieel bij je thee eet. Ze zijn niet heel zoet, maar je moet ze opeten met mascarpone en jam en het is heeeel heel heeel lekker.


    Ook geen flauw idee wat mascarpone is, maar het zal vast wel lekker zijn. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cwtch schreef:
    (...)

    Ook geen flauw idee wat mascarpone is, maar het zal vast wel lekker zijn. :Y)


    haha dan moet ik het je maar gewoon laten proeven vrees ik


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Een picknick is idd een tof idee!


    Queer zijn is gewoon alles

    Quatrefoil schreef:
    (...)

    haha dan moet ik het je maar gewoon laten proeven vrees ik


    Vrees niet, ik proef graag. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •