• Hé mensen van Q,

    Laatst bleek in een ander topic dat er wel wat users waren die interesse hadden in een tweede meeting in Groningen. Ik vond het zelf de vorige keer ook erg leuk, dus hier gaan we weer. :3

    Waar?
    De titel van dit topic is misschien een milde spoiler, want de meeting zal plaatsvinden in Groningen. We kunnen afspreken op het stadsbalkon (zie mijn prachtige kaart) bij het Peerd van Ome Loeks. Dat zou goed te vinden moeten zijn voor iedereen die met de trein, bus of fiets komt.

    Wat?
    Dat hangt af van de mensen die komen. Het zal bij deze meeting hopelijk wat warmer zijn dan in januari, dus dan kunnen we in ieder geval door de stad lopen. Er werd de vorige keer ook voorgesteld om eventueel (kleine) spelletjes mee te nemen. Ik heb nog steeds geen geniaal plan, maar we verzinnen vast wel wat.
    Update: Evi stelde voor naar het Noorderplantsoen te gaan en Margot kwam met het idee er een picknick van te maken! (:

    Wanneer?
    Zondag 16 augustus. Om 13:00 verzamelen we.

    Wie?
    Username - Naam - Leeftijd - Eten/drinken
    Een x'je betekent dat je hebt gereageerd op mijn gb.

    Zeker
    x Square - Inge - 18 - Koekjes! Ook bekertjes mocht dat nodig zijn, en eventueel een van de pakken frisdrank die niemand hier drinkt
    x Krull - Emma - 21 - Gezonde spiesjes
    x Portmanteau - Margot - 20 - Scones
    x Elan - Daniela - 23 - Appel-kaneel muffins
    x SonOfGondor - Marleen - 19 - Appeltaart
    x Wiarda - Jip - 16 - Wraps
    x Mylintis - Nina - 17 - Stroopwafels
    x Ethan - Sofie - 19 - Brood
    x Vause - Evi - 15 - Chips
    x Solemnly - Linde - 14 - [komt kort langs]
    x lluitador - Eefke - 17 - Suikerwafels
    x Virren - Yori - 23 - Blondies

    Misschien
    Westallen - Marjolien - 21 -
    Bluck - Julia - 14 -
    x Benzo - Jellanie - 18 -

    Voedsel om op te letten zodat we ongezellige moordpogingen kunnen voorkomen
    [list][*]Sesam (Jip)
    [*]Cashewnoten (Jip)[/list]

    Iedereen is welkom, natuurlijk, niet alleen mensen die er de vorige keer bij waren. Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in. ^^
    Naam:
    Leeftijd:
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode?
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen?



    Het is 16 augustus geworden.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 21:11 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nou dit lijkt me leuk :c maar Groningen is toch wel echt een afstand voor mij, zelfs waar in woon. Als het nou in Amsterdam was, had ik mijn ouders heel misschien nog kunnen overtuigen :').


    I just caught the wave in your eyes

    Poll ingevuld. Ik weet alleen de laatste vier data niet zeker, want dat valt voor mij buiten de zomervakantie cx
    En ik kan 5 t/m 9 augustus niet doordat ik twee dagkaarten heb die net buiten die dagen vallen :')

    [ bericht aangepast op 17 mei 2015 - 18:30 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Athelas --> Adaline


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Zo. Ik heb de poll ook toch maar eens ingevuld. :Y)

    Wanneer wordt besloten welke datum het worden zal? Of is er een einddatum wanneer iedereen de poll ingevuld moet hebben?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    Zo. Ik heb de poll ook toch maar eens ingevuld. :Y)

    Wanneer wordt besloten welke datum het worden zal? Of is er een einddatum wanneer iedereen de poll ingevuld moet hebben?


    Ik zei eind deze maand, dus ik zal zondag eens kijken wat de meest populaire datum is geworden. ^^
    Het lijkt erop dat het 10, 11, 12 of 16 augustus wordt, want dan kan eigenlijk iedereen tot nu toe.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik zei eind deze maand, dus ik zal zondag eens kijken wat de meest populaire datum is geworden. ^^
    Het lijkt erop dat het 10, 11, 12 of 16 augustus wordt, want dan kan eigenlijk iedereen tot nu toe.


    Ahw yeah, ik was dus nog op tijd! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ennn de winnaars zijn nog steeds 10, 11, 12 of 16 augustus. Dit zijn een maandag, dinsdag, woensdag en zondag waarop telkens twee mensen voor indien nodig gingen en de rest aangaf te kunnen.

    Wat willen jullie nu? Zal ik een Q-poll maken (wat democratischer voelt, maar waarschijnlijk weinig nut heeft als mensen geen specifieke voorkeur hebben) of gewoon een willekeurige datum kiezen? (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Voor mij is het allemaal goed!

    PS Debbaut --> Cordon.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik bedenk me net dat mijn kaart alleen in het weekend is, shit.
    Ik kan dus alleen op de 16e :')

    Thrandyball --> Seppia

    [ bericht aangepast op 31 mei 2015 - 16:21 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    GandalfTheSexy -> Palinoia
    Shit, ik moest checken wat mijn username ook alweer was. :'D

    En de datum maakt me niet zo veel uit. Ik kan ze allemaal wel denk ik. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Seppia schreef:
    Ik bedenk me net dat mijn kaart alleen in het weekend is, shit.
    Ik kan dus alleen op de 16e :')

    Thrandyball --> Seppia


    Dan wordt het de zestiende, aangezien dat dan automatisch de dag is waarop de meeste mensen kunnen. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Woohoo!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    JA GADVERDAMME.
    Sorry, die moest er even uit. De zestiende kan ik dus sowieso niet komen want dan is het mijn zus haar verjaardag. Veel plezier!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het is 16 augustus geworden!


    En dat is drie dagen na mijn verjaardag, wauw. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Grohl schreef:
    JA GADVERDAMME.
    Sorry, die moest er even uit. De zestiende kan ik dus sowieso niet komen want dan is het mijn zus haar verjaardag. Veel plezier!


    Oh. D: Maar heb je de datumprikker wel ingevuld, dan? Want daarop stond dat iedereen in principe de zestiende wel kon. Zou je op de andere drie dagen wel kunnen? Want dan zijn we weer terug bij af met dat het voor alle dagen gelijk staat.

    Mensen, dit is dus de reden dat het handig is om de datumprikker correct in te vullen. Nu blijkt opeens dat er mensen op bepaalde data niet kunnen, en dat is niet handig, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan