• Hé mensen van Q,

    Laatst bleek in een ander topic dat er wel wat users waren die interesse hadden in een tweede meeting in Groningen. Ik vond het zelf de vorige keer ook erg leuk, dus hier gaan we weer. :3

    Waar?
    De titel van dit topic is misschien een milde spoiler, want de meeting zal plaatsvinden in Groningen. We kunnen afspreken op het stadsbalkon (zie mijn prachtige kaart) bij het Peerd van Ome Loeks. Dat zou goed te vinden moeten zijn voor iedereen die met de trein, bus of fiets komt.

    Wat?
    Dat hangt af van de mensen die komen. Het zal bij deze meeting hopelijk wat warmer zijn dan in januari, dus dan kunnen we in ieder geval door de stad lopen. Er werd de vorige keer ook voorgesteld om eventueel (kleine) spelletjes mee te nemen. Ik heb nog steeds geen geniaal plan, maar we verzinnen vast wel wat.
    Update: Evi stelde voor naar het Noorderplantsoen te gaan en Margot kwam met het idee er een picknick van te maken! (:

    Wanneer?
    Zondag 16 augustus. Om 13:00 verzamelen we.

    Wie?
    Username - Naam - Leeftijd - Eten/drinken
    Een x'je betekent dat je hebt gereageerd op mijn gb.

    Zeker
    x Square - Inge - 18 - Koekjes! Ook bekertjes mocht dat nodig zijn, en eventueel een van de pakken frisdrank die niemand hier drinkt
    x Krull - Emma - 21 - Gezonde spiesjes
    x Portmanteau - Margot - 20 - Scones
    x Elan - Daniela - 23 - Appel-kaneel muffins
    x SonOfGondor - Marleen - 19 - Appeltaart
    x Wiarda - Jip - 16 - Wraps
    x Mylintis - Nina - 17 - Stroopwafels
    x Ethan - Sofie - 19 - Brood
    x Vause - Evi - 15 - Chips
    x Solemnly - Linde - 14 - [komt kort langs]
    x lluitador - Eefke - 17 - Suikerwafels
    x Virren - Yori - 23 - Blondies

    Misschien
    Westallen - Marjolien - 21 -
    Bluck - Julia - 14 -
    x Benzo - Jellanie - 18 -

    Voedsel om op te letten zodat we ongezellige moordpogingen kunnen voorkomen
    [list][*]Sesam (Jip)
    [*]Cashewnoten (Jip)[/list]

    Iedereen is welkom, natuurlijk, niet alleen mensen die er de vorige keer bij waren. Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in. ^^
    Naam:
    Leeftijd:
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode?
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen?



    Het is 16 augustus geworden.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 21:11 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    xidkmainiac - xRoxybos

    Als het goed is heeft iedereen op de lijst deze gb ontvangen. Ik zal in de beginpost bijhouden wat er wordt meegenomen. ^^

    Hoi,

    Je hebt aangegeven dat je (eventueel) naar de zomermeeting in Groningen zou willen komen. De datum is inmiddels geprikt en het lijkt mij en een hoop anderen nog steeds leuk om vanaf het station naar het Noorderplantsoen te lopen en er een picknick van te maken. Nou heb ik dus drie vragen. (:
    1) Zou je definitief kunnen laten weten of je op 16 augustus kunt of niet, als je dat nog niet hebt gedaan? Uiteraard mag je altijd nog besluiten je toch af te melden of op het laatste moment komen opdagen, maar het is fijn om een idee te hebben van hoeveel mensen er komen. Dan staat de groep niet onnodig op iemand te wachten die thuis in pyjama cornflakes zit te eten.
    2) Het plan is dus om een picknick te houden, waarbij iedereen iets te eten of drinken meeneemt. Dit hoeft niets groots te zijn en je mag gewoon een appeltaart bij de Albert Heijn halen als je het gemakkelijk wilt doen, al zijn zelfgemaakte dingen natuurlijk wel altijd erg leuk. Als je wilt komen, laat dan even weten wat je meeneemt. Ik zal hiervan een lijstje maken om te zorgen dat we niet met tien Albert Heijn appeltaarten eindigen.
    3) Ik zal weer een Whatsappgroep aanmaken, net als bij de vorige Groningen meeting. Mocht je hier in willen, laat het mij dan even weten en stuur me je nummer als ik dat nog niet heb (dat kan gewoon via pb, dus dan ziet verder niemand het, maar houd er rekening mee dat het wel gedeeld wordt met de andere mensen in de groep als ik je toevoeg).
    Nog een linkje naar het topic.

    Alvast bedankt! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat dingen betreft die je zou kunnen meenemen kun je overigens denken aan een pak of fles frisdrank (dingen als cola en ijsthee raken altijd wel op, geloof ik), een thermoskan met thee, cake, taart, sandwiches, pannenkoeken, wraps, donuts, quiche, een zak snoep, worstjes, stokbrood, koude mini-pizza, iets salade-achtigs, een bak druiven of aardbeien, enzovoort. Voor mijn part breng je een pak soepstengels en wat smeerkaas. Alles is goed, als het maar eetbaar is en in meerdere kleine stukjes gedeeld kan worden. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik geloof dat ik een belofte had gemaakt voor scones, dus ik ga scones bakken met mascarpone en jam


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Alpheratz schreef:
    Ik geloof dat ik een belofte had gemaakt voor scones, dus ik ga scones bakken met mascarpone en jam


    Scones klinken goed! :3
    Kan ik jou bij zeker zetten?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    jaa


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Alpheratz schreef:
    jaa


    Yeah. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zet mij maar op zeker! En is wat eten betreft couscoussalade een goed idee?


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Selmy schreef:
    Zet mij maar op zeker! En is wat eten betreft couscoussalade een goed idee?


    Ik heb het nog nooit gegeten, haha, maar ik vind het prima! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Selmy schreef:
    Zet mij maar op zeker! En is wat eten betreft couscoussalade een goed idee?

    ik vind het een goed idee


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    De Whatsappgroep is nu een ding dat bestaat. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    De Whatsappgroep is nu een ding dat bestaat. *O*


    Kun je mij ook toevoegen? Ik kom (hoogst)waarschijnlijk :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Square schreef:
    De Whatsappgroep is nu een ding dat bestaat. *O*


    mijn telefoon ziet geen groep? sadness (cat)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Anduin schreef:
    (...)

    Kun je mij ook toevoegen? Ik kom (hoogst)waarschijnlijk :)


    Yay, leuk! ^^
    Ik heb je overigens stiekem alvast onder zeker gezet.



    Alpheratz schreef:
    (...)

    mijn telefoon ziet geen groep? sadness (cat)


    Aww, arme telefoon. De groepsnaam heeft een heel stoere zonnebril, dus wie weet helpt dat met kijken.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2015 - 21:51 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    @Inge
    Ik ben al 23 trouwens ^_^ en geen probleem dat je me al onder zeker hebt gezet :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.