• Hé mensen van Q,

    Laatst bleek in een ander topic dat er wel wat users waren die interesse hadden in een tweede meeting in Groningen. Ik vond het zelf de vorige keer ook erg leuk, dus hier gaan we weer. :3

    Waar?
    De titel van dit topic is misschien een milde spoiler, want de meeting zal plaatsvinden in Groningen. We kunnen afspreken op het stadsbalkon (zie mijn prachtige kaart) bij het Peerd van Ome Loeks. Dat zou goed te vinden moeten zijn voor iedereen die met de trein, bus of fiets komt.

    Wat?
    Dat hangt af van de mensen die komen. Het zal bij deze meeting hopelijk wat warmer zijn dan in januari, dus dan kunnen we in ieder geval door de stad lopen. Er werd de vorige keer ook voorgesteld om eventueel (kleine) spelletjes mee te nemen. Ik heb nog steeds geen geniaal plan, maar we verzinnen vast wel wat.
    Update: Evi stelde voor naar het Noorderplantsoen te gaan en Margot kwam met het idee er een picknick van te maken! (:

    Wanneer?
    Zondag 16 augustus. Om 13:00 verzamelen we.

    Wie?
    Username - Naam - Leeftijd - Eten/drinken
    Een x'je betekent dat je hebt gereageerd op mijn gb.

    Zeker
    x Square - Inge - 18 - Koekjes! Ook bekertjes mocht dat nodig zijn, en eventueel een van de pakken frisdrank die niemand hier drinkt
    x Krull - Emma - 21 - Gezonde spiesjes
    x Portmanteau - Margot - 20 - Scones
    x Elan - Daniela - 23 - Appel-kaneel muffins
    x SonOfGondor - Marleen - 19 - Appeltaart
    x Wiarda - Jip - 16 - Wraps
    x Mylintis - Nina - 17 - Stroopwafels
    x Ethan - Sofie - 19 - Brood
    x Vause - Evi - 15 - Chips
    x Solemnly - Linde - 14 - [komt kort langs]
    x lluitador - Eefke - 17 - Suikerwafels
    x Virren - Yori - 23 - Blondies

    Misschien
    Westallen - Marjolien - 21 -
    Bluck - Julia - 14 -
    x Benzo - Jellanie - 18 -

    Voedsel om op te letten zodat we ongezellige moordpogingen kunnen voorkomen
    [list][*]Sesam (Jip)
    [*]Cashewnoten (Jip)[/list]

    Iedereen is welkom, natuurlijk, niet alleen mensen die er de vorige keer bij waren. Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in. ^^
    Naam:
    Leeftijd:
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode?
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen?



    Het is 16 augustus geworden.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 21:11 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gogh schreef:
    (...)

    Ik


    evi je woont hier :p

    maar je mag wel een keertje komen logeren hoor


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ghosthunter schreef:
    Jaaaaaaa, leuk!

    Naam: Daniela
    Leeftijd: 22, maar tegen die tijd zal ik wel 23 zijn.
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode? Doordeweeks? Ik ben van plan in de weekenden mijn kamer in Nijmegen te renoveren (lees verven enzo). Verder nog niet echt een voorkeur.
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen? Ehmmm, ik ben niet bijster origineel met zulke dingen...

    Quatrefoil schreef:
    Omg zet mij ook maar op de lijst Inge


    Jullie staan erbij. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh, het moet niet 13 augustus worden trouwens, tenzij jullie graag allemaal cadeautjes voor mij willen kopen. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oh, het moet niet 13 augustus worden trouwens, tenzij jullie graag allemaal cadeautjes voor mij willen kopen. :Y)


    Is niet erg. Ik breng wel een badeend voor je mee. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cwtch schreef:
    (...)

    Is niet erg. Ik breng wel een badeend voor je mee. :Y)


    Een hele of eentje die door Sheila is bewerkt?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Een hele of eentje die door Sheila is bewerkt?


    Kies maar. Wat wil je? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Leuk dat het in Groningen is!! Ik heb al heel vaak bij dat paard gestaan, hihi!
    Ik mag helaas niet van mijn ouders... ):

    Cwtch schreef:
    (...)

    Kies maar. Wat wil je? ^^


    Een hele! De hond van een vriendin had laatst precies de snavel van een eendje gekauwd. Zwaar traumatiserend, zo'n snavelloze badeend. D:



    Ascarda schreef:
    Leuk dat het in Groningen is!! Ik heb al heel vaak bij dat paard gestaan, hihi!
    Ik mag helaas niet van mijn ouders... ):


    Dat is jammer! Maar toen ik twaalf was zou ik ook niet hebben gemogen, dus ik snap je ouders wel. Misschien een volgende keer. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    @Inge
    Deal. Jij krijgt een splinternieuwe badeend! :3
    Is er een leuk watertje in de buurt? Neemt iedereen hun badeend mee en dan droppen we de badeendjes erin en dan leren we ze zwemmen. Om ze vervolgens met een visnet er weer uit te halen voor wie dat wil. :Y) ghehe


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cwtch schreef:
    @Inge
    Deal. Jij krijgt een splinternieuwe badeend! :3
    Is er een leuk watertje in de buurt? Neemt iedereen hun badeend mee en dan droppen we de badeendjes erin en dan leren we ze zwemmen. Om ze vervolgens met een visnet er weer uit te halen voor wie dat wil. :Y) ghehe


    Ooooh zullen we dan naar het Noorderplantsoen? Wel een stukje lopen maar dat kunnen we vast wel :Y)

    Gogh schreef:
    (...)

    Ooooh zullen we dan naar het Noorderplantsoen? Wel een stukje lopen maar dat kunnen we vast wel :Y)


    Zolang we wel op de heen- of terugweg langs de Homan komen, vind ik het goed! :3
    Wanneer verander je je username? Lolololololol


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cwtch schreef:
    (...)

    Zolang we wel op de heen- of terugweg langs de Homan komen, vind ik het goed! :3
    Wanneer verander je je username? Lolololololol


    Haha, ligt er maar net aan welke route we nemen (;
    Ah shit, je bent het nog niet vergeten, hahaha. Zal ik het nu maar doen dan? Kan mijn username toch veranderen nu.

    Gogh schreef:
    (...)

    Haha, ligt er maar net aan welke route we nemen (;
    Ah shit, je bent het nog niet vergeten, hahaha. Zal ik het nu maar doen dan? Kan mijn username toch veranderen nu.


    Ghehe okii. ^^
    En nee. Ik heb gelukkig best een goed geheugen. :Y) Maar als je het echt niet wilt hoeft het niet hoor. ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gogh schreef:
    (...)

    Ooooh zullen we dan naar het Noorderplantsoen? Wel een stukje lopen maar dat kunnen we vast wel :Y)


    Haha, ik heb maar een erg vaag idee van hoe je daar moet komen vanuit het centrum, maar als jij de weg weet vind ik het prima. Het zal daar in ieder geval gemakkelijker zijn eendjes weer in te vangen dan als we ze bij het museum in het kanaal gooien. (krul)
    (Al waren er de vorige keer wel wat mensen die niet erg ver konden lopen. Ik weet niet in hoeverre het voor iedereen handig/haalbaar zal zijn.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Cwtch schreef:
    (...)

    Ghehe okii. ^^
    En nee. Ik heb gelukkig best een goed geheugen. :Y) Maar als je het echt niet wilt hoeft het niet hoor. ;)


    Nee, een deal is een deal. Ik maak dan wel even een topic aan om uit te leggen waarom Homan mijn username is, hoor hahaha

    Square schreef:
    (...)

    Haha, ik heb maar een erg vaag idee van hoe je daar moet komen vanuit het centrum, maar als jij de weg weet vind ik het prima. Het zal daar in ieder geval gemakkelijker zijn eendjes weer in te vangen dan als we ze bij het museum in het kanaal gooien. (krul)
    (Al waren er de vorige keer wel wat mensen die niet erg ver konden lopen. Ik weet niet in hoeverre het voor iedereen handig/haalbaar zal zijn.)


    Ja, ik weet de weg wel (-:
    Dat is waar. Nou ja, zodra het duidelijk is wie er precies mee gaan kunnen we wel beslissen of het echt een goed plan is!