• Hé mensen van Q,

    Laatst bleek in een ander topic dat er wel wat users waren die interesse hadden in een tweede meeting in Groningen. Ik vond het zelf de vorige keer ook erg leuk, dus hier gaan we weer. :3

    Waar?
    De titel van dit topic is misschien een milde spoiler, want de meeting zal plaatsvinden in Groningen. We kunnen afspreken op het stadsbalkon (zie mijn prachtige kaart) bij het Peerd van Ome Loeks. Dat zou goed te vinden moeten zijn voor iedereen die met de trein, bus of fiets komt.

    Wat?
    Dat hangt af van de mensen die komen. Het zal bij deze meeting hopelijk wat warmer zijn dan in januari, dus dan kunnen we in ieder geval door de stad lopen. Er werd de vorige keer ook voorgesteld om eventueel (kleine) spelletjes mee te nemen. Ik heb nog steeds geen geniaal plan, maar we verzinnen vast wel wat.
    Update: Evi stelde voor naar het Noorderplantsoen te gaan en Margot kwam met het idee er een picknick van te maken! (:

    Wanneer?
    Zondag 16 augustus. Om 13:00 verzamelen we.

    Wie?
    Username - Naam - Leeftijd - Eten/drinken
    Een x'je betekent dat je hebt gereageerd op mijn gb.

    Zeker
    x Square - Inge - 18 - Koekjes! Ook bekertjes mocht dat nodig zijn, en eventueel een van de pakken frisdrank die niemand hier drinkt
    x Krull - Emma - 21 - Gezonde spiesjes
    x Portmanteau - Margot - 20 - Scones
    x Elan - Daniela - 23 - Appel-kaneel muffins
    x SonOfGondor - Marleen - 19 - Appeltaart
    x Wiarda - Jip - 16 - Wraps
    x Mylintis - Nina - 17 - Stroopwafels
    x Ethan - Sofie - 19 - Brood
    x Vause - Evi - 15 - Chips
    x Solemnly - Linde - 14 - [komt kort langs]
    x lluitador - Eefke - 17 - Suikerwafels
    x Virren - Yori - 23 - Blondies

    Misschien
    Westallen - Marjolien - 21 -
    Bluck - Julia - 14 -
    x Benzo - Jellanie - 18 -

    Voedsel om op te letten zodat we ongezellige moordpogingen kunnen voorkomen
    [list][*]Sesam (Jip)
    [*]Cashewnoten (Jip)[/list]

    Iedereen is welkom, natuurlijk, niet alleen mensen die er de vorige keer bij waren. Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in. ^^
    Naam:
    Leeftijd:
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode?
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen?



    Het is 16 augustus geworden.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 21:11 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Quatrefoil > Portmanteau


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Naam: Marjolien.
    Leeftijd: 21.
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode? Maakt niet uit.
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen? Ik heb werkelijk geen idee. :'D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Westallen schreef:
    Naam: Marjolien.
    Leeftijd: 21.
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode? Maakt niet uit.
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen? Ik heb werkelijk geen idee. :'D


    Yeah!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    BoromirOfGondor schreef:
    (...)

    Yeah!


    Ja man. _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Oh gosh, ik moet nog steeds die datumprikker maken. Dat wordt mijn nummer één doel voor morgen.



    Westallen schreef:
    Naam: Marjolien.
    Leeftijd: 21.
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode? Maakt niet uit.
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen? Ik heb werkelijk geen idee. :'D


    Yes, je hebt het topic gevonden! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oh gosh, ik moet nog steeds die datumprikker maken. Dat wordt mijn nummer één doel voor morgen.



    (...)

    Yes, je hebt het topic gevonden! ^^


    Ik had hem al eerder gevonden maar nog niks geplaatst ha. :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Oh well. Omdat Evi me verplicht ook te komen. Zet me maar op misschien x)

    Naam: Julia
    Leeftijd: 14
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode? Oh. Dan moet ik even in mn agenda (mijn moeder) kijken(/vragen). Ik geef het zo snel mogelijk door.
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen? Uh. Veel slagroom eten :Y)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Laat maar.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2015 - 23:41 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Khan -> Locksley


    Deep inside, I've never felt alive

    Wanneer komt de datumprikker? _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    Wanneer komt de datumprikker? _O_


    Ah, shit. Ik wist dat ik iets vergat. Je hebt me er gisteren niet meer aan herinnerd. :c
    Ik zal er eentje maken zodra ik thuis ben. Dan zal ik ook de beginpost bijwerken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ah, shit. Ik wist dat ik iets vergat. Je hebt me er gisteren niet meer aan herinnerd. :c
    Ik zal er eentje maken zodra ik thuis ben. Dan zal ik ook de beginpost bijwerken.


    Ik was er niet! D: En ik zeg het nu! D:
    _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En dan nu, na wat extra tijd om spanning op te bouwen -



    Vul deze alsjeblieft in, anders kunnen we geen rekening me je houden wat de datum betreft! ^^
    Ik heb alle weekenden als optie aangegeven plus de doordeweekse dagen waarop sowieso iedereen vakantie zou moeten hebben, minus momenten waarop ik zelf niet kan en mijn verjaardag. De (Ja) optie is voor wanneer je wel zou kunnen, maar die dag niet je voorkeur heeft.

    Edit: hij blijft open tot einde van de maand, denk ik? Dat zou voldoende tijd moeten zijn. (:

    [ bericht aangepast op 12 mei 2015 - 15:59 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Inge, van 10 tot 15 augustus is het keiweek, dus het is dan wel megadruk in de stad. Ik weet niet zeker of dit problematisch is, maar ik dacht dat het misschien wel handig is om te weten. Verder heb ik de meeste dagen maar gegokt dat ik kan omdat ik nog niet zo'n vast omlijnd zomervakantieplan heb.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Portmanteau schreef:
    Inge, van 10 tot 15 augustus is het keiweek, dus het is dan wel megadruk in de stad. Ik weet niet zeker of dit problematisch is, maar ik dacht dat het misschien wel handig is om te weten. Verder heb ik de meeste dagen maar gegokt dat ik kan omdat ik nog niet zo'n vast omlijnd zomervakantieplan heb.


    Oh, dat is een goede opmerking, want daar had ik inderdaad niet bij stilgestaan. Hm. Ik denk dat ik die data er voorlopig gewoon in laat staan, en dan zien we wel verder?

    Of moet ik die dagen weghalen? Mensen, wat denken jullie?
    Keiweek is een soort introductieweek voor aankomende studenten. Het zal dan inderdaad heel druk zijn, maar ik heb er zelf nooit aan meegedaan, dus ik kan niet erg goed inschatten of dat een probleem is.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan