• Hé mensen van Q,

    Laatst bleek in een ander topic dat er wel wat users waren die interesse hadden in een tweede meeting in Groningen. Ik vond het zelf de vorige keer ook erg leuk, dus hier gaan we weer. :3

    Waar?
    De titel van dit topic is misschien een milde spoiler, want de meeting zal plaatsvinden in Groningen. We kunnen afspreken op het stadsbalkon (zie mijn prachtige kaart) bij het Peerd van Ome Loeks. Dat zou goed te vinden moeten zijn voor iedereen die met de trein, bus of fiets komt.

    Wat?
    Dat hangt af van de mensen die komen. Het zal bij deze meeting hopelijk wat warmer zijn dan in januari, dus dan kunnen we in ieder geval door de stad lopen. Er werd de vorige keer ook voorgesteld om eventueel (kleine) spelletjes mee te nemen. Ik heb nog steeds geen geniaal plan, maar we verzinnen vast wel wat.
    Update: Evi stelde voor naar het Noorderplantsoen te gaan en Margot kwam met het idee er een picknick van te maken! (:

    Wanneer?
    Zondag 16 augustus. Om 13:00 verzamelen we.

    Wie?
    Username - Naam - Leeftijd - Eten/drinken
    Een x'je betekent dat je hebt gereageerd op mijn gb.

    Zeker
    x Square - Inge - 18 - Koekjes! Ook bekertjes mocht dat nodig zijn, en eventueel een van de pakken frisdrank die niemand hier drinkt
    x Krull - Emma - 21 - Gezonde spiesjes
    x Portmanteau - Margot - 20 - Scones
    x Elan - Daniela - 23 - Appel-kaneel muffins
    x SonOfGondor - Marleen - 19 - Appeltaart
    x Wiarda - Jip - 16 - Wraps
    x Mylintis - Nina - 17 - Stroopwafels
    x Ethan - Sofie - 19 - Brood
    x Vause - Evi - 15 - Chips
    x Solemnly - Linde - 14 - [komt kort langs]
    x lluitador - Eefke - 17 - Suikerwafels
    x Virren - Yori - 23 - Blondies

    Misschien
    Westallen - Marjolien - 21 -
    Bluck - Julia - 14 -
    x Benzo - Jellanie - 18 -

    Voedsel om op te letten zodat we ongezellige moordpogingen kunnen voorkomen
    [list][*]Sesam (Jip)
    [*]Cashewnoten (Jip)[/list]

    Iedereen is welkom, natuurlijk, niet alleen mensen die er de vorige keer bij waren. Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in. ^^
    Naam:
    Leeftijd:
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode?
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen?



    Het is 16 augustus geworden.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 21:11 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ho ho ho(man) Inge, Margot stelde de picknick voor!

    Homan schreef:
    Ho ho ho(man) Inge, Margot stelde de picknick voor!


    A+ voor inspelen op je nieuwe username. :'D

    En oeps. Sorry, Margot! Nu klopt het.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik baal nu best wel dat ik niet wist van de vorige meeting :')

    Naam: Jellanie
    Leeftijd: 18
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode? Maakt mij niet uit
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen? Geen idee, de picknick lijkt me wel erg leuk!
    Daarbij wil ik zeggen dat het bijna wel zeker is dat ik dan kom!


    Life is a beautiful struggle

    Naam: Sarita
    Leeftijd: 17
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode? nope. Het ligt echt aan de datum of ik wel of niet kan komen. Niet aan een periode.
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen? vroeger toen ik nog meetings in Breda organiseerde, gingen we altijd picknicken. Voor de rest vind ik het nooit echt leuk als er iets gepland is. Daar zelf wat verzinnen vind ik leuker.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jullie staan erbij! Jellanie, ik heb jou op zeker gezet, aangezien je zegt dat je eigenlijk sowieso wel wilt komen. ^^

    Ik zal ergens in de komende paar dagen ook weer zo'n datumprikker-ding in elkaar zetten. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ghosthunter --> Hobbitses


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Deadshot > DolGuldur


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cwtch -> GandalfTheSexy


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    Cwtch -> GandalfTheSexy


    hehe


    Rest in Peace, Son of Gondor

    BoromirOfGondor schreef:
    (...)

    hehe


    (puh)

    - I'm sexy and I know it. (wbw) -SmileyDieIkNietHeb


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Stom dat ik dit nu pas lees! Ik ben nog nooit eerder naar een Q meeting geweest maar als het dan zo dichtbij is lijkt me dat best leuk :3
    Naam: Sanne
    Leeftijd: 18
    Data: Maakt me eigenlijk niet uit. Zal uiteindelijk echt van de gekozen datum afhangen.
    Ideeën?: Als het lekker weer is dan is het noorderplantsoen wel echt een idee. Als er iemand iets van twister heeft is dat dan misschien wel leuk?

    [ bericht aangepast op 30 april 2015 - 20:35 ]


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Oh dit klinkt leuk!
    Zet mij er maar bij.
    Naam: Eefke
    Leeftijd: 17
    Data: maakt mij niet zo veel uit, zolang het maar niet in de weken 29, 30, 31 & 32 is want dan ben ik er niet.
    Ideeën:
    Als het lekker weer is, is het inderdaad wel leuk om iets buiten te doen en verder heb ik niet echt uitgesproken ideeën.


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Aisslin schreef:
    Stom dat ik dit nu pas lees! Ik ben nog nooit eerder naar een Q meeting geweest maar als het dan zo dichtbij is lijkt me dat best leuk :3
    Naam: Sanne
    Leeftijd: 18
    Data: Maakt me eigenlijk niet uit. Zal uiteindelijk echt van de gekozen datum afhangen.
    Ideeën?: Als het lekker weer is dan is het noorderplantsoen wel echt een idee. Als er iemand iets van twister heeft is dat dan misschien wel leuk?

    Fredegar schreef:
    Oh dit klinkt leuk!
    Zet mij er maar bij.
    Naam: Eefke
    Leeftijd: 17
    Data: maakt mij niet zo veel uit, zolang het maar niet in de weken 29, 30, 31 & 32 is want dan ben ik er niet.
    Ideeën:
    Als het lekker weer is, is het inderdaad wel leuk om iets buiten te doen en verder heb ik niet echt uitgesproken ideeën.


    Jullie staan erbij! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hobbitses --> Athelas


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    DolGuldur > Bronn


    Every villain is a hero in his own mind.