• Hé mensen van Q,

    Laatst bleek in een ander topic dat er wel wat users waren die interesse hadden in een tweede meeting in Groningen. Ik vond het zelf de vorige keer ook erg leuk, dus hier gaan we weer. :3

    Waar?
    De titel van dit topic is misschien een milde spoiler, want de meeting zal plaatsvinden in Groningen. We kunnen afspreken op het stadsbalkon (zie mijn prachtige kaart) bij het Peerd van Ome Loeks. Dat zou goed te vinden moeten zijn voor iedereen die met de trein, bus of fiets komt.

    Wat?
    Dat hangt af van de mensen die komen. Het zal bij deze meeting hopelijk wat warmer zijn dan in januari, dus dan kunnen we in ieder geval door de stad lopen. Er werd de vorige keer ook voorgesteld om eventueel (kleine) spelletjes mee te nemen. Ik heb nog steeds geen geniaal plan, maar we verzinnen vast wel wat.
    Update: Evi stelde voor naar het Noorderplantsoen te gaan en Margot kwam met het idee er een picknick van te maken! (:

    Wanneer?
    Zondag 16 augustus. Om 13:00 verzamelen we.

    Wie?
    Username - Naam - Leeftijd - Eten/drinken
    Een x'je betekent dat je hebt gereageerd op mijn gb.

    Zeker
    x Square - Inge - 18 - Koekjes! Ook bekertjes mocht dat nodig zijn, en eventueel een van de pakken frisdrank die niemand hier drinkt
    x Krull - Emma - 21 - Gezonde spiesjes
    x Portmanteau - Margot - 20 - Scones
    x Elan - Daniela - 23 - Appel-kaneel muffins
    x SonOfGondor - Marleen - 19 - Appeltaart
    x Wiarda - Jip - 16 - Wraps
    x Mylintis - Nina - 17 - Stroopwafels
    x Ethan - Sofie - 19 - Brood
    x Vause - Evi - 15 - Chips
    x Solemnly - Linde - 14 - [komt kort langs]
    x lluitador - Eefke - 17 - Suikerwafels
    x Virren - Yori - 23 - Blondies

    Misschien
    Westallen - Marjolien - 21 -
    Bluck - Julia - 14 -
    x Benzo - Jellanie - 18 -

    Voedsel om op te letten zodat we ongezellige moordpogingen kunnen voorkomen
    [list][*]Sesam (Jip)
    [*]Cashewnoten (Jip)[/list]

    Iedereen is welkom, natuurlijk, niet alleen mensen die er de vorige keer bij waren. Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in. ^^
    Naam:
    Leeftijd:
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode?
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen?



    Het is 16 augustus geworden.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 21:11 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vond het de vorige keer erg gezellig, dus als ik kan en er zijn weer treinkaartjes dan kom ik graag. (:

    Naam: Natas
    Leeftijd: 25
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode? Het liefst in augustus, in juli zit ik al erg vol.
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen? Niet echt. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deadshot schreef:
    Ik vond het de vorige keer erg gezellig, dus als ik kan en er zijn weer treinkaartjes dan kom ik graag. (:

    Naam: Natas
    Leeftijd: 25
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode? Het liefst in augustus, in juli zit ik al erg vol.
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen? Niet echt. c;


    Yay! Dan ben ik in ieder geval niet in mijn eentje, haha. *O*

    Ik heb je nu bij misschien gezet. Is dat goed?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ohja!
    Naam: Sofie
    Leeftijd: 19
    Voorkeur voor bepaalde data: ik ga op vakantie van 7-13 juli, dus dan liever niet. Augustus zou mij misschien beter uitkomen, omdat ik dan waarschijnlijk al in Amsterdam woon, dus dan is het hopelijk korter reizen voor mij. Al zou het best kunnen dat ik mijn rijbewijs in juli heb, dan zou het niets uitmaken (behalve dat ik dan een auto moet hebben x'D )
    Ideeën: is er een bepaalde tijd iets te doen in de stad? Want ik denk dat dat ook wel leuk is ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Hmmm, da's wel heel ver weg.:/
    Jammer, maar ik vrees dat ik voor die afstand mijn ouders niet kan overtuigen.:'c


    Queer zijn is gewoon alles

    Square schreef:
    (...)

    Yay! Dan ben ik in ieder geval niet in mijn eentje, haha. *O*

    Ik heb je nu bij misschien gezet. Is dat goed?


    Ja, prima.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Meeeeeee

    Khan schreef:
    Ohja!
    Naam: Sofie
    Leeftijd: 19
    Voorkeur voor bepaalde data: ik ga op vakantie van 7-13 juli, dus dan liever niet. Augustus zou mij misschien beter uitkomen, omdat ik dan waarschijnlijk al in Amsterdam woon, dus dan is het hopelijk korter reizen voor mij. Al zou het best kunnen dat ik mijn rijbewijs in juli heb, dan zou het niets uitmaken (behalve dat ik dan een auto moet hebben x'D )
    Ideeën: is er een bepaalde tijd iets te doen in de stad? Want ik denk dat dat ook wel leuk is ^^


    Whoo! ^^ Wil je bij misschien of zeker staan?



    Debbaut schreef:
    Hmmm, da's wel heel ver weg.:/
    Jammer, maar ik vrees dat ik voor die afstand mijn ouders niet kan overtuigen.:'c


    Klopt, voor de Belgen is Groningen een behoorlijk eind, helaas. Het zou veel gemakkelijker zijn als Nederland wat vierkanter was. Jammer! :c

    Edit: Ik realiseer me nu dat ik had moeten zeggen dat Nederland wat meer Square had moeten zijn. Damn. (krul)

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 19:30 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Krull schreef:
    Meeeeeee


    Jaaa, Emma! *O*

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 19:31 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom moeten alle mensen die ik wil meeten toch rond Groningen/Friesland wonen? :'D Ik geloof niet dat ik mijn ouders ga kunnen overtuigen tot daar te reizen, but I can try.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Naam: Yolandapanda
    Leeftijd: 18
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode? Maakt niet uit
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen? Iets gezelligs. xd


    ZET MIJ MAAR BIJ ZEKER! IK PAS MIJN AGENDA WEL AAN! :Y)

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 19:39 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    jaaaaa ik! Als ik dan niet in Afrika zit :p
    Ik ben van 14 juli tot 4 augustus weg, volgens mij.

    Edit: Ik vul het lijstje later in maar ik heet Evi en ik ben 15 jaar inmiddels :Y)

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 19:37 ]

    Tywin schreef:
    Waarom moeten alle mensen die ik wil meeten toch rond Groningen/Friesland wonen? :'D Ik geloof niet dat ik mijn ouders ga kunnen overtuigen tot daar te reizen, but I can try.


    Aw. :c
    Misschien kun je samen met Jarne een delegatie Belgen vormen? Dan kunnen jullie samen reizen en hoeven jullie ouders nergens bang voor te zijn omdat jullie super veilig zijn. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tywin schreef:
    Waarom moeten alle mensen die ik wil meeten toch rond Groningen/Friesland wonen? :'D Ik geloof niet dat ik mijn ouders ga kunnen overtuigen tot daar te reizen, but I can try.


    We kunnen proberen onze ouders samen te overtuigen en dan kunnen we afspreken om samen te reizen?:Y)

    @Inge
    Je had het nog snel kunnen aanpassen!D':


    Queer zijn is gewoon alles

    Jaaaa!

    Naam: Jip
    Leeftijd: 16
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode? Geen idee wanneer ik op vakantie ga, dus nog niet.
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen? Ook niet. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    (...)

    Aw. :c
    Misschien kun je samen met Jarne een delegatie Belgen vormen? Dan kunnen jullie samen reizen en hoeven jullie ouders nergens bang voor te zijn omdat jullie super veilig zijn. :Y)


    Volgens mij zouden ze Breda/Tilburg al te ver vinden. Maar ik kan het inderdaad proberen, haha.
    @Jarne: Kunnen we altijd proberen! Maar ik betwijfel of ze het goed gaan vinden, haha.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.