• Hé mensen van Q,

    Laatst bleek in een ander topic dat er wel wat users waren die interesse hadden in een tweede meeting in Groningen. Ik vond het zelf de vorige keer ook erg leuk, dus hier gaan we weer. :3

    Waar?
    De titel van dit topic is misschien een milde spoiler, want de meeting zal plaatsvinden in Groningen. We kunnen afspreken op het stadsbalkon (zie mijn prachtige kaart) bij het Peerd van Ome Loeks. Dat zou goed te vinden moeten zijn voor iedereen die met de trein, bus of fiets komt.

    Wat?
    Dat hangt af van de mensen die komen. Het zal bij deze meeting hopelijk wat warmer zijn dan in januari, dus dan kunnen we in ieder geval door de stad lopen. Er werd de vorige keer ook voorgesteld om eventueel (kleine) spelletjes mee te nemen. Ik heb nog steeds geen geniaal plan, maar we verzinnen vast wel wat.
    Update: Evi stelde voor naar het Noorderplantsoen te gaan en Margot kwam met het idee er een picknick van te maken! (:

    Wanneer?
    Zondag 16 augustus. Om 13:00 verzamelen we.

    Wie?
    Username - Naam - Leeftijd - Eten/drinken
    Een x'je betekent dat je hebt gereageerd op mijn gb.

    Zeker
    x Square - Inge - 18 - Koekjes! Ook bekertjes mocht dat nodig zijn, en eventueel een van de pakken frisdrank die niemand hier drinkt
    x Krull - Emma - 21 - Gezonde spiesjes
    x Portmanteau - Margot - 20 - Scones
    x Elan - Daniela - 23 - Appel-kaneel muffins
    x SonOfGondor - Marleen - 19 - Appeltaart
    x Wiarda - Jip - 16 - Wraps
    x Mylintis - Nina - 17 - Stroopwafels
    x Ethan - Sofie - 19 - Brood
    x Vause - Evi - 15 - Chips
    x Solemnly - Linde - 14 - [komt kort langs]
    x lluitador - Eefke - 17 - Suikerwafels
    x Virren - Yori - 23 - Blondies

    Misschien
    Westallen - Marjolien - 21 -
    Bluck - Julia - 14 -
    x Benzo - Jellanie - 18 -

    Voedsel om op te letten zodat we ongezellige moordpogingen kunnen voorkomen
    [list][*]Sesam (Jip)
    [*]Cashewnoten (Jip)[/list]

    Iedereen is welkom, natuurlijk, niet alleen mensen die er de vorige keer bij waren. Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in. ^^
    Naam:
    Leeftijd:
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode?
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen?



    Het is 16 augustus geworden.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 21:11 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind dit nu al leuk.

    Mijn vaders eerste reactie was letterlijk, met een Nederlands accent: Ish ut in Groowninguh ofsow? Maar ik vind het wel heel aardig van jullie, Sophie en Yolanda. (:


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    De beginpost zou nu weer up to date moeten zijn! (:



    Mylintis schreef:
    Jaa, leuk!

    Naam: Nina
    Leeftijd: 16 (dan 17)
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode? Niet van 1 - 15 augustus als het even kan

    Edit: voorlopig kan je me onder misschien plaatsen!


    Whoo! Voor jou geldt natuurlijk hetzelfde als voor Jip. ^^



    BoromirOfGondor schreef:
    Naam: Marleen
    Leeftijd: 19
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode? Het liefst in Augustus
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen? 3 uur in de Hema zitten


    Wat een creatief plan. Ik ben onder de indruk. :Y)



    Cwtch schreef:
    (...)

    No problem! ^^



    ----

    GAAN WE OOK WEER NAAMPLAATJES OP ONS VOORHOOFD PLAKKEN EN DAT IEMAND EEN BALLON MEENEEMT EN DAT WE ALLEMAAL ONS BADEENDJE MEENEMEN EN ERMEE GAAN SPELEN? _O_ :Y)


    Nee, ik moet mezelf blijven overtreffen, dus dit keer neem ik een grote tas met echte eenden mee.

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 20:41 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    De beginpost zou nu weer up to date moeten zijn! (:



    (...)

    Nee, ik moet mezelf blijven overtreffen, dus dit keer neem ik een grote tas met echte eenden mee.


    Deal. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Naam: Emma
    Leeftijd: 21
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode? Augustus
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen? Nee, ik ben daar niet zo origineel in. Ik kom nooit verder dan shoppen - aangezien mensen dan enkel hun treinreis hoeven te betalen en dan kun je elkaar al ontmoeten. Waar ze dan verder geld aan uit geven, kunnen ze zelf bepalen.

    Hee Natascha, mede 20+er!! haha x'D

    Cwtch schreef:
    (...)

    Deal. (cat)


    Oeps. :'D Nu moet ik ergens levende eenden zien te vinden. Ik heb dit plan niet helemaal doordacht.



    Krull schreef:
    Naam: Emma
    Leeftijd: 21
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode? Augustus
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen? Nee, ik ben daar niet zo origineel in. Ik kom nooit verder dan shoppen - aangezien mensen dan enkel hun treinreis hoeven te betalen en dan kun je elkaar al ontmoeten. Waar ze dan verder geld aan uit geven, kunnen ze zelf bepalen.


    Haha, ik kom ook niet veel verder dan dat, nee. Leuk dat je wilt komen! :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oeps. :'D Nu moet ik ergens levende eenden zien te vinden. Ik heb dit plan niet helemaal doordacht.


    Tsja. Dat had je dan maar eerder moeten bedenken. Don't worry. Pulletjes (zo eten baby-eendjes toch?) mogen ook. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jaaaaaaa, leuk!

    Naam: Daniela
    Leeftijd: 22, maar tegen die tijd zal ik wel 23 zijn.
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode? Doordeweeks? Ik ben van plan in de weekenden mijn kamer in Nijmegen te renoveren (lees verven enzo). Verder nog niet echt een voorkeur.
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen? Ehmmm, ik ben niet bijster origineel met zulke dingen...

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 22:38 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Krull schreef:
    Hee Natascha, mede 20+er!! haha x'D

    We zijn nog maar saampjes :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Omg zet mij ook maar op de lijst Inge


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Quatrefoil schreef:
    Omg zet mij ook maar op de lijst Inge


    Jaaaaaa Margot! 8D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Jaaaaaa Margot! 8D


    Ja Jipje en als we weg gaan zal ik nog eens met je trein meerennen!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Btw er kunnrn misschien ook wel 1/2 mensen bij mij tukken


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Quatrefoil schreef:
    Btw er kunnrn misschien ook wel 1/2 mensen bij mij tukken


    Ik