• Hé mensen van Q,

    Laatst bleek in een ander topic dat er wel wat users waren die interesse hadden in een tweede meeting in Groningen. Ik vond het zelf de vorige keer ook erg leuk, dus hier gaan we weer. :3

    Waar?
    De titel van dit topic is misschien een milde spoiler, want de meeting zal plaatsvinden in Groningen. We kunnen afspreken op het stadsbalkon (zie mijn prachtige kaart) bij het Peerd van Ome Loeks. Dat zou goed te vinden moeten zijn voor iedereen die met de trein, bus of fiets komt.

    Wat?
    Dat hangt af van de mensen die komen. Het zal bij deze meeting hopelijk wat warmer zijn dan in januari, dus dan kunnen we in ieder geval door de stad lopen. Er werd de vorige keer ook voorgesteld om eventueel (kleine) spelletjes mee te nemen. Ik heb nog steeds geen geniaal plan, maar we verzinnen vast wel wat.
    Update: Evi stelde voor naar het Noorderplantsoen te gaan en Margot kwam met het idee er een picknick van te maken! (:

    Wanneer?
    Zondag 16 augustus. Om 13:00 verzamelen we.

    Wie?
    Username - Naam - Leeftijd - Eten/drinken
    Een x'je betekent dat je hebt gereageerd op mijn gb.

    Zeker
    x Square - Inge - 18 - Koekjes! Ook bekertjes mocht dat nodig zijn, en eventueel een van de pakken frisdrank die niemand hier drinkt
    x Krull - Emma - 21 - Gezonde spiesjes
    x Portmanteau - Margot - 20 - Scones
    x Elan - Daniela - 23 - Appel-kaneel muffins
    x SonOfGondor - Marleen - 19 - Appeltaart
    x Wiarda - Jip - 16 - Wraps
    x Mylintis - Nina - 17 - Stroopwafels
    x Ethan - Sofie - 19 - Brood
    x Vause - Evi - 15 - Chips
    x Solemnly - Linde - 14 - [komt kort langs]
    x lluitador - Eefke - 17 - Suikerwafels
    x Virren - Yori - 23 - Blondies

    Misschien
    Westallen - Marjolien - 21 -
    Bluck - Julia - 14 -
    x Benzo - Jellanie - 18 -

    Voedsel om op te letten zodat we ongezellige moordpogingen kunnen voorkomen
    [list][*]Sesam (Jip)
    [*]Cashewnoten (Jip)[/list]

    Iedereen is welkom, natuurlijk, niet alleen mensen die er de vorige keer bij waren. Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in. ^^
    Naam:
    Leeftijd:
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode?
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen?



    Het is 16 augustus geworden.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 21:11 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vause schreef:
    (...)

    Oh wauw dat heb ik helemaal gemist :') Maar dan ben ik er bij de 16e!


    Super! :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mij gaat het niet lukken.:/


    Queer zijn is gewoon alles

    Aisslin --> Selmy


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Seppia --> Sibyl --> Bluck


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik kan op een zondag! Jeej!

    Ik weet niet zeker of ik kan, 16 augustus is de laatste dag van de vakantie.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik kom er net achter dat 16 augustus de dag is voor school weer begint.
    Mijn ouders vinden het niet goed als ik dan naar de andere kant van het land reis, dus sorry :c
    Heel slim dit van mij -.-


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Bluck schreef:
    Ik kom er net achter dat 16 augustus de dag is voor school weer begint.
    Mijn ouders vinden het niet goed als ik dan naar de andere kant van het land reis, dus sorry :c
    Heel slim dit van mij -.-

    Neee Juul D:


    Life is a beautiful struggle

    Martinez -> Benzo


    Life is a beautiful struggle

    Cordon schreef:
    Mij gaat het niet lukken.:/


    Aw. D:
    Maar goed, het zou natuurlijk ook wel heel erg ver zijn geweest voor jou. Misschien een volgende keer?



    Krull schreef:
    Ik kan op een zondag! Jeej!


    Awesome! Ik heb je bij zeker gezet. *O*



    Aire schreef:
    Ik weet niet zeker of ik kan, 16 augustus is de laatste dag van de vakantie.


    Wat jammer! Maar ik snap dat dat onhandig kan zijn. :c
    Moet ik je van de lijst halen, of wil je het nog even afwachten?



    Bluck schreef:
    Ik kom er net achter dat 16 augustus de dag is voor school weer begint.
    Mijn ouders vinden het niet goed als ik dan naar de andere kant van het land reis, dus sorry :c
    Heel slim dit van mij -.-


    Oh nee, nog iemand. Ik had er niet echt bij stilgestaan dat dit voor sommige mensen al de laatste dag van de vakantie zou zijn, sorry. Ik heb je van de lijst gehaald. :/
    Zeker weten dat je ze niet kunt overhalen je toch te laten gaan? Je hoeft niet per se heel laat pas weer thuis te zijn, als dat is waar ze zich zorgen over maken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Evanel --> Anduin


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Goed, dus, ik bedacht me gisteren weer dat het plan was om een picknick te houden. :'D Hoe willen jullie dat doen? Het is waarschijnlijk handig als iedereen iets meeneemt, al is het maar een fles drinken of zo. Ik zou wel voor plastic bekertjes kunnen zorgen, denk ik, en ik wil sowieso koekjes bakken. :Y)

    Moet ik een lijstje maken met wie wat meeneemt, of zien we wel wat er komt? Of neemt iedereen zijn eigen dingen mee?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Goed, dus, ik bedacht me gisteren weer dat het plan was om een picknick te houden. :'D Hoe willen jullie dat doen? Het is waarschijnlijk handig als iedereen iets meeneemt, al is het maar een fles drinken of zo. Ik zou wel voor plastic bekertjes kunnen zorgen, denk ik, en ik wil sowieso koekjes bakken. :Y)

    Moet ik een lijstje maken met wie wat meeneemt, of zien we wel wat er komt? Of neemt iedereen zijn eigen dingen mee?


    Ik ben voor een lijstje met wie wat meeneemt, dat vind ik gezelliger dan iedereen zijn eigen voedsel en makkelijker dan dat iedereen maar wat doet haha.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Alpheratz schreef:
    (...)

    Ik ben voor een lijstje met wie wat meeneemt, dat vind ik gezelliger dan iedereen zijn eigen voedsel en makkelijker dan dat iedereen maar wat doet haha.


    Ja, eigenlijk lijkt mij dat ook veruit de beste optie. Anders krijgen we tien keer cola en appeltaart, of zo. :'D
    Hm, ik zal iedereen die nog op de lijst staat morgen wel een berichtje sturen, anders.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben ook voor een lijstje! Ik ga echter morgen weg voor drie en een halve week, maar daarna zal ik wel even doorgeven wat ik meeneem (dat zal dan gewoon iets zijn wat nog niemand meeneemt en/of we nog nodig hebben of zo). Oh en misschien is het ook leuk om spelletjes mee te nemen!