• Hé mensen van Q,

    Laatst bleek in een ander topic dat er wel wat users waren die interesse hadden in een tweede meeting in Groningen. Ik vond het zelf de vorige keer ook erg leuk, dus hier gaan we weer. :3

    Waar?
    De titel van dit topic is misschien een milde spoiler, want de meeting zal plaatsvinden in Groningen. We kunnen afspreken op het stadsbalkon (zie mijn prachtige kaart) bij het Peerd van Ome Loeks. Dat zou goed te vinden moeten zijn voor iedereen die met de trein, bus of fiets komt.

    Wat?
    Dat hangt af van de mensen die komen. Het zal bij deze meeting hopelijk wat warmer zijn dan in januari, dus dan kunnen we in ieder geval door de stad lopen. Er werd de vorige keer ook voorgesteld om eventueel (kleine) spelletjes mee te nemen. Ik heb nog steeds geen geniaal plan, maar we verzinnen vast wel wat.
    Update: Evi stelde voor naar het Noorderplantsoen te gaan en Margot kwam met het idee er een picknick van te maken! (:

    Wanneer?
    Zondag 16 augustus. Om 13:00 verzamelen we.

    Wie?
    Username - Naam - Leeftijd - Eten/drinken
    Een x'je betekent dat je hebt gereageerd op mijn gb.

    Zeker
    x Square - Inge - 18 - Koekjes! Ook bekertjes mocht dat nodig zijn, en eventueel een van de pakken frisdrank die niemand hier drinkt
    x Krull - Emma - 21 - Gezonde spiesjes
    x Portmanteau - Margot - 20 - Scones
    x Elan - Daniela - 23 - Appel-kaneel muffins
    x SonOfGondor - Marleen - 19 - Appeltaart
    x Wiarda - Jip - 16 - Wraps
    x Mylintis - Nina - 17 - Stroopwafels
    x Ethan - Sofie - 19 - Brood
    x Vause - Evi - 15 - Chips
    x Solemnly - Linde - 14 - [komt kort langs]
    x lluitador - Eefke - 17 - Suikerwafels
    x Virren - Yori - 23 - Blondies

    Misschien
    Westallen - Marjolien - 21 -
    Bluck - Julia - 14 -
    x Benzo - Jellanie - 18 -

    Voedsel om op te letten zodat we ongezellige moordpogingen kunnen voorkomen
    [list][*]Sesam (Jip)
    [*]Cashewnoten (Jip)[/list]

    Iedereen is welkom, natuurlijk, niet alleen mensen die er de vorige keer bij waren. Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in. ^^
    Naam:
    Leeftijd:
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode?
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen?



    Het is 16 augustus geworden.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 21:11 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tywin schreef:
    (...)

    Volgens mij zouden ze Breda/Tilburg al te ver vinden. Maar ik kan het inderdaad proberen, haha.
    @Jarne: Kunnen we altijd proberen! Maar ik betwijfel of ze het goed gaan vinden, haha.


    We kunnen op zijn minst proberen, met een veel te goed voorbereid masterplan en een B en C plan met het lukken.:Y)
    Geven we ons voor misschien op?


    Queer zijn is gewoon alles

    O gawd. Je hebt ook echt ''Yolandapanda'' als mijn naam gezet. Genius. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cwtch schreef:
    Naam: Yolandapanda
    Leeftijd: 18
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode? [/b]Maakt niet uit/ [/b]
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen? Iets gezelligs. xd


    ZET MIJ MAAR BIJ ZEKER! IK PAS MIJN AGENDA WEL AAN! :Y)


    Yush! Mijn volgende stap was vragen of jij dit topic al had gezien, maar nu lijkt dat niet meer nodig. :3



    Gogh schreef:
    jaaaaa ik! Als ik dan niet in Afrika zit :p
    Ik ben van 14 juli tot 4 augustus weg, volgens mij.


    Ah, anders kom je toch gewoon even voor een dagje terug uit Afrika? Geen probleem. :'D



    Wiarda schreef:
    Jaaaa!

    Naam: Jip
    Leeftijd: 16
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode? Geen idee wanneer ik op vakantie ga, dus nog niet.
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen? Ook niet. :')


    Yaaay! ^^
    Je bent ook weer in mijn woonkamer welkom, haha, mocht je niet in één dag op en neer willen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oke, ik kom misschien.

    Naam: Fanny
    Leeftijd: 15
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode? Ik ga 3 weken op vakantie, maar ik weet nog niet wanneer. Laat ik dan wel weten.
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen? Nope.

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 19:45 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Tywin schreef:
    (...)

    Volgens mij zouden ze Breda/Tilburg al te ver vinden. Maar ik kan het inderdaad proberen, haha.
    @Jarne: Kunnen we altijd proberen! Maar ik betwijfel of ze het goed gaan vinden, haha.


    Debbaut schreef:
    (...)

    We kunnen op zijn minst proberen, met een veel te goed voorbereid masterplan en een B en C plan met het lukken.:Y)
    Geven we ons voor misschien op?


    Het zou wel heel gaaf zijn als dat echt lukte, haha. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    @Inge
    Neehoor. Is nu inderdaad niet meer nodig. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Debbaut schreef:
    (...)

    We kunnen op zijn minst proberen, met een veel te goed voorbereid masterplan en een B en C plan met het lukken.:Y)
    Geven we ons voor misschien op?


    Is 'n idee, maar ik wil niet weten hoe lang we dan onderweg zijn (sowieso ben ik nog meer dan een half uur langer onderweg dan jij). Tegen het moment dat we daar zouden aankomen zou de meeting al praktisch afgelopen zijn, vrees ik. Maastricht is al twee/drie uur reizen. Groningen is nog twee keer zo ver, haha.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Cwtch schreef:
    O gawd. Je hebt ook echt ''Yolandapanda'' als mijn naam gezet. Genius. :'D


    Natuurlijk. Is dat niet wat er in jouw paspoort staat dan? (cat)



    Aire schreef:
    Oke, ik kom misschien.

    Naam: Fanny
    Leeftijd: 15
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode? Ik ga 3 weken op vakantie, maar ik weet nog niet wanneer. Laat ik dan wel weten.
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen? Nope.


    Leuk! (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Of ik overtuig mijn vader om in Groningen op vakantie te gaan, hehe. :Y)


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Tywin schreef:
    (...)

    Is 'n idee, maar ik wil niet weten hoe lang we dan onderweg zijn (sowieso ben ik nog meer dan een half uur langer onderweg dan jij). Tegen het moment dat we daar zouden aankomen zou de meeting al praktisch afgelopen zijn, vrees ik. Maastricht is al twee/drie uur reizen. Groningen is nog twee keer zo ver, haha.


    Bang om vroeg op te staan? Kom, we doen eens gek Leah! Together! Of wil je niet weten of Inge nu rond of vierkant is?:'D

    Naam:
    Jarne

    Leeftijd: 16 jaar!

    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode?
    Alleen de laatste week van juli en de eerste week van augustus kan ik niet!

    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen?
    Nope!


    Queer zijn is gewoon alles

    Tywin schreef:
    Of ik overtuig mijn vader om in Groningen op vakantie te gaan, hehe. :Y)


    Als ik maar mee kan!D':


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Bang om vroeg op te staan? Kom, we doen eens gek Leah! Together! Of wil je niet weten of Inge nu rond of vierkant is?:'D

    Naam:
    Jarne

    Leeftijd: 16 jaar!

    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode?
    Alleen de laatste week van juli en de eerste week van augustus kan ik niet!

    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen?
    Nope!


    Pak nu dat je om twaalf uur afspreekt. Ik doe er vijf uur over om tot in Groningen te raken, op z'n minst en zonder vertragingen en gemiste treinen en shizzle. 12 - 5 = 7. Dat betekent dat ik om vijf uur dertig moet opstaan én mijn ouders moet overtuigen dat ze me om zeven uur 's ochtends naar het station brengen, want ik leef letterlijk in the middle of nowhere en wij hebben geen station. Als dat niet lukt kan ik met de bus gaan, maar dan moet ik nóg vroeger opstaan.
    Het is vakantie. ): Maar ik zie wel, haha.

    Naam: Leah
    Leeftijd: 14
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode? Geen idee, eigenlijk. Op het moment ligt alles nog open, denk ik.
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen? Ik heb me nog niet verdiept in wat er in Groningen te doen is, jammer genoeg. ^^

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 20:12 ]


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Tywin schreef:
    (...)

    Pak nu dat je om twaalf uur afspreekt. Ik doe er vijf uur over om tot in Groningen te raken, op z'n minst en zonder vertragingen en gemiste treinen en shizzle. 12 - 5 = 8. Dat betekent dat ik om zes uur dertig moet opstaan én mijn ouders moet overtuigen dat ze me om acht uur 's ochtends naar het station brengen, want ik leef letterlijk in the middle of nowhere en wij hebben geen station. Als dat niet lukt kan ik met de bus gaan, maar dan moet ik nóg vroeger opstaan.
    Het is vakantie. ): Maar ik zie wel, haha.

    Naam: Leah
    Leeftijd: 14
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode? Geen idee, eigenlijk. Op het moment ligt alles nog open, denk ik.
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen? Ik heb me nog niet verdiept in wat er in Groningen te doen is, jammer genoeg. ^^


    Ik zit met hetzelfde probleem. En dan vzlt het nog te zien of we met zijn twee afspreken aan een centraal station om samen de grote reis te maken, dan kunnen die tijden er ook bij.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik zit met hetzelfde probleem. En dan vzlt het nog te zien of we met zijn twee afspreken aan een centraal station om samen de grote reis te maken, dan kunnen die tijden er ook bij.:'D


    En dan heb je de terugreis nog niet, want de laatste treinen rijden om elf uur dus dan moet je wel wat speling hebben. Desnoods kan ik misschien kijken of ik uit Antwerpen kan vertrekken de dag ervoor, maar dan moet het de week van m'n vader zijn én moeten we niets anders te doen hebben, haha.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Jarne, Inge is ovaal! :Y)


    En Inge, natuurlijk staat er 'Yolandapanda' op mijn paspoort joh. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •