• Hé mensen van Q,

    Laatst bleek in een ander topic dat er wel wat users waren die interesse hadden in een tweede meeting in Groningen. Ik vond het zelf de vorige keer ook erg leuk, dus hier gaan we weer. :3

    Waar?
    De titel van dit topic is misschien een milde spoiler, want de meeting zal plaatsvinden in Groningen. We kunnen afspreken op het stadsbalkon (zie mijn prachtige kaart) bij het Peerd van Ome Loeks. Dat zou goed te vinden moeten zijn voor iedereen die met de trein, bus of fiets komt.

    Wat?
    Dat hangt af van de mensen die komen. Het zal bij deze meeting hopelijk wat warmer zijn dan in januari, dus dan kunnen we in ieder geval door de stad lopen. Er werd de vorige keer ook voorgesteld om eventueel (kleine) spelletjes mee te nemen. Ik heb nog steeds geen geniaal plan, maar we verzinnen vast wel wat.
    Update: Evi stelde voor naar het Noorderplantsoen te gaan en Margot kwam met het idee er een picknick van te maken! (:

    Wanneer?
    Zondag 16 augustus. Om 13:00 verzamelen we.

    Wie?
    Username - Naam - Leeftijd - Eten/drinken
    Een x'je betekent dat je hebt gereageerd op mijn gb.

    Zeker
    x Square - Inge - 18 - Koekjes! Ook bekertjes mocht dat nodig zijn, en eventueel een van de pakken frisdrank die niemand hier drinkt
    x Krull - Emma - 21 - Gezonde spiesjes
    x Portmanteau - Margot - 20 - Scones
    x Elan - Daniela - 23 - Appel-kaneel muffins
    x SonOfGondor - Marleen - 19 - Appeltaart
    x Wiarda - Jip - 16 - Wraps
    x Mylintis - Nina - 17 - Stroopwafels
    x Ethan - Sofie - 19 - Brood
    x Vause - Evi - 15 - Chips
    x Solemnly - Linde - 14 - [komt kort langs]
    x lluitador - Eefke - 17 - Suikerwafels
    x Virren - Yori - 23 - Blondies

    Misschien
    Westallen - Marjolien - 21 -
    Bluck - Julia - 14 -
    x Benzo - Jellanie - 18 -

    Voedsel om op te letten zodat we ongezellige moordpogingen kunnen voorkomen
    [list][*]Sesam (Jip)
    [*]Cashewnoten (Jip)[/list]

    Iedereen is welkom, natuurlijk, niet alleen mensen die er de vorige keer bij waren. Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in. ^^
    Naam:
    Leeftijd:
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode?
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen?



    Het is 16 augustus geworden.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 21:11 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Alpheratz schreef:
    (...)

    Er is couscoussalade van Sanne en als jij dan fruitspiesjes brengt (of iemand die dichterbij woont???). Dan kunnen we ook nog fatsoenlijk voedsel eten.

    Haha, ik neem sowieso brood mee, misschien wel ook verschillende soorten (wit en tarwe ofzo). Ik denk alleen als ik niet met de auto ben, dat ik dan beter niet iets koelhoudends kan komen. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ethan schreef:
    (...)
    Haha, ik neem sowieso brood mee, misschien wel ook verschillende soorten (wit en tarwe ofzo). Ik denk alleen als ik niet met de auto ben, dat ik dan beter niet iets koelhoudends kan komen. ^^


    true


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Sapienza -> Arthritis


    I aspire to inspire before I expire

    Fredegar --> lluitardor


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Ik sta nu nog op misschien en dat blijft voorlopig nog wel. Ik ben dan namelijk net terug uit Berlijn dus ik weet niet hoe het met mijn geld zit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oakenshield > Jotunheim


    Every villain is a hero in his own mind.

    Momenteel waag ik me even niet aan naamsveranderingen, want ik ben op vakantie en heb hier alleen mijn telefoon. De beginpost wordt gerenoveerd zodra ik weer in hetzelfde land ben als mijn trouwe laptop. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Palinoia -> Palinoia
    :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    Palinoia -> Palinoia
    :Y)


    Wauw, dat wordt wennen. Speciaal voor jou zal ik deze gigantische verandering wel alvast in de beginpost zetten. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Wauw, dat wordt wennen. Speciaal voor jou zal ik deze gigantische verandering wel alvast in de beginpost zetten. :'D


    I know, right? ;D
    Ik zag de username en dacht, "Díé moet ik hebben!". Dus zodoende veranderde Palinoia in Palinoia. (cool)

    &Yaay! I feel special!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Anduin --> Manjasang


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ohja, dat zou ik hier ook nog even neerzetten: ik kom zeker en ik kom vanuit Den Bosch. Er moeten maar mensen roepen of ik via Utrecht of Arnhem moet gaan.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb het topic bijgewerkt! Het is alleen heel goed mogelijk dat ik iets ben vergeten, zeker als het alleen in de Whatsappgroep of ergens in mijn gb is gezegd, dus alvast sorry. (krul)

    Er staat nu ook een geweldige lijst in de beginpost met voedsel waar op gelet moet worden. Als je zelf nog allergieën of iets dergelijks hebt, kan het handig zijn om dat even door te geven. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gibbs it is inmiddels. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Voor mensen die nog niets hebben: water! Of ik neem zelf een eigen waterflesje mee, wat het handigste is.


    Deep inside, I've never felt alive