• Hé mensen van Q,

    Laatst bleek in een ander topic dat er wel wat users waren die interesse hadden in een tweede meeting in Groningen. Ik vond het zelf de vorige keer ook erg leuk, dus hier gaan we weer. :3

    Waar?
    De titel van dit topic is misschien een milde spoiler, want de meeting zal plaatsvinden in Groningen. We kunnen afspreken op het stadsbalkon (zie mijn prachtige kaart) bij het Peerd van Ome Loeks. Dat zou goed te vinden moeten zijn voor iedereen die met de trein, bus of fiets komt.

    Wat?
    Dat hangt af van de mensen die komen. Het zal bij deze meeting hopelijk wat warmer zijn dan in januari, dus dan kunnen we in ieder geval door de stad lopen. Er werd de vorige keer ook voorgesteld om eventueel (kleine) spelletjes mee te nemen. Ik heb nog steeds geen geniaal plan, maar we verzinnen vast wel wat.
    Update: Evi stelde voor naar het Noorderplantsoen te gaan en Margot kwam met het idee er een picknick van te maken! (:

    Wanneer?
    Zondag 16 augustus. Om 13:00 verzamelen we.

    Wie?
    Username - Naam - Leeftijd - Eten/drinken
    Een x'je betekent dat je hebt gereageerd op mijn gb.

    Zeker
    x Square - Inge - 18 - Koekjes! Ook bekertjes mocht dat nodig zijn, en eventueel een van de pakken frisdrank die niemand hier drinkt
    x Krull - Emma - 21 - Gezonde spiesjes
    x Portmanteau - Margot - 20 - Scones
    x Elan - Daniela - 23 - Appel-kaneel muffins
    x SonOfGondor - Marleen - 19 - Appeltaart
    x Wiarda - Jip - 16 - Wraps
    x Mylintis - Nina - 17 - Stroopwafels
    x Ethan - Sofie - 19 - Brood
    x Vause - Evi - 15 - Chips
    x Solemnly - Linde - 14 - [komt kort langs]
    x lluitador - Eefke - 17 - Suikerwafels
    x Virren - Yori - 23 - Blondies

    Misschien
    Westallen - Marjolien - 21 -
    Bluck - Julia - 14 -
    x Benzo - Jellanie - 18 -

    Voedsel om op te letten zodat we ongezellige moordpogingen kunnen voorkomen
    [list][*]Sesam (Jip)
    [*]Cashewnoten (Jip)[/list]

    Iedereen is welkom, natuurlijk, niet alleen mensen die er de vorige keer bij waren. Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in. ^^
    Naam:
    Leeftijd:
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode?
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen?



    Het is 16 augustus geworden.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 21:11 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het was zeker voor herhaling vatbaar!

    Caracalla schreef:
    Heel erg leuk (regenachtig, dus er kwamen vuilniszakken en paraplu's aan te pas). Ik ben tot de conclusie dat we behoorlijk goede baksters en hapjesmakers op Quizlet hebben en dat sommigen een verborgen kapperstalent hebben. Het was heel aangenaam (:


    Verborgen kapperstalent, oh gosh. Zijn jullie in de trein nog weer aan de slag gegaan? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Fijn om te horen dat jullie het leuk hebben gehad!
    Ik baal echt dat ik er niet heen kon.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Caracalla schreef:
    Heel erg leuk (regenachtig, dus er kwamen vuilniszakken en paraplu's aan te pas). Ik ben tot de conclusie dat we behoorlijk goede baksters en hapjesmakers op Quizlet hebben en dat sommigen een verborgen kapperstalent hebben. Het was heel aangenaam (:

    Ik voel me aangesproken. c:

    @ Inge. Spijtig genoeg niet, maar we zijn van plan een afspraak te maken om de laatste ook een nieuw kapsel te geven.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Volgende keer wil ik wel mee hoor! c: Fijn dat het een geslaagde dag was c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ImAwesome schreef:
    Fijn om te horen dat jullie het leuk hebben gehad!
    Ik baal echt dat ik er niet heen kon.


    Jammer dat je er niet bij was, maar er komt sowieso nog wel een meeting in Groningen, gok ik. Nog een kans. *O*



    Mylintis schreef:
    (...)
    Ik voel me aangesproken. c:

    @ Inge. Spijtig genoeg niet, maar we zijn van plan een afspraak te maken om de laatste ook een nieuw kapsel te geven.


    Ahh jongens, ik wil in ieder geval foto's als dat gebeurt. Ik ben groot fan van jullie werk. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ahh jongens, ik wil in ieder geval foto's als dat gebeurt. Ik ben groot fan van jullie werk. :'D

    Komt voor de bakker kapper!


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Eventjes de groepsfoto's:





    Deze keer mogen jullie zelf raden wie wie is. :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik verklap: ik zie er niet uit.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Van links naar rechts: Evi, Emma, Inge, Margot, Nina, Jip, Marleen, geen idee, geen idee2, Daniela, Sophie. Zoiets? :3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dan gok ik dat Eefke geen idee is en Linde geen idee2?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Linde staat alleen op de tweede foto en ik heet Sofie :Y)
    Maar verder heb je alles goed. ^^

    Edit: oh wacht, Eefke klopt trouwens niet.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2015 - 20:28 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh, dan is geen idee Yori en geen idee2 Eefke? En sorry, ik ben gewoon om Sophie ipv Sofie te schrijven. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik geef het ook alleen aan, hoor ;D Ik ben niet diep beledigd, haha.

    Nu klopt de eerste foto, ja.


    Deep inside, I've never felt alive

    Caracalla schreef:
    Ik verklap: ik zie er niet uit.


    Same op die eerste foto. Kan wel janken.