• Hé mensen van Q,

    Laatst bleek in een ander topic dat er wel wat users waren die interesse hadden in een tweede meeting in Groningen. Ik vond het zelf de vorige keer ook erg leuk, dus hier gaan we weer. :3

    Waar?
    De titel van dit topic is misschien een milde spoiler, want de meeting zal plaatsvinden in Groningen. We kunnen afspreken op het stadsbalkon (zie mijn prachtige kaart) bij het Peerd van Ome Loeks. Dat zou goed te vinden moeten zijn voor iedereen die met de trein, bus of fiets komt.

    Wat?
    Dat hangt af van de mensen die komen. Het zal bij deze meeting hopelijk wat warmer zijn dan in januari, dus dan kunnen we in ieder geval door de stad lopen. Er werd de vorige keer ook voorgesteld om eventueel (kleine) spelletjes mee te nemen. Ik heb nog steeds geen geniaal plan, maar we verzinnen vast wel wat.
    Update: Evi stelde voor naar het Noorderplantsoen te gaan en Margot kwam met het idee er een picknick van te maken! (:

    Wanneer?
    Zondag 16 augustus. Om 13:00 verzamelen we.

    Wie?
    Username - Naam - Leeftijd - Eten/drinken
    Een x'je betekent dat je hebt gereageerd op mijn gb.

    Zeker
    x Square - Inge - 18 - Koekjes! Ook bekertjes mocht dat nodig zijn, en eventueel een van de pakken frisdrank die niemand hier drinkt
    x Krull - Emma - 21 - Gezonde spiesjes
    x Portmanteau - Margot - 20 - Scones
    x Elan - Daniela - 23 - Appel-kaneel muffins
    x SonOfGondor - Marleen - 19 - Appeltaart
    x Wiarda - Jip - 16 - Wraps
    x Mylintis - Nina - 17 - Stroopwafels
    x Ethan - Sofie - 19 - Brood
    x Vause - Evi - 15 - Chips
    x Solemnly - Linde - 14 - [komt kort langs]
    x lluitador - Eefke - 17 - Suikerwafels
    x Virren - Yori - 23 - Blondies

    Misschien
    Westallen - Marjolien - 21 -
    Bluck - Julia - 14 -
    x Benzo - Jellanie - 18 -

    Voedsel om op te letten zodat we ongezellige moordpogingen kunnen voorkomen
    [list][*]Sesam (Jip)
    [*]Cashewnoten (Jip)[/list]

    Iedereen is welkom, natuurlijk, niet alleen mensen die er de vorige keer bij waren. Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in. ^^
    Naam:
    Leeftijd:
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode?
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen?



    Het is 16 augustus geworden.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 21:11 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ethan schreef:
    Voor mensen die nog niets hebben: water! Of ik neem zelf een eigen waterflesje mee, wat het handigste is.


    Oh, ja, ik ging er eigenlijk min of meer vanuit dat iedereen toch wel een eigen waterflesje bij zich zou hebben. Er kan ook wel iemand wat meenemen, maar water voor twaalf personen zou betekenen dat je minstens zes liter mee moet slepen, en dat zou ik alleen van iemand willen vragen die toch zin had om onderweg gewicht te heffen, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oh, ja, ik ging er eigenlijk min of meer vanuit dat iedereen toch wel een eigen waterflesje bij zich zou hebben. Er kan ook wel iemand wat meenemen, maar water voor twaalf personen zou betekenen dat je minstens zes liter mee moet slepen, en dat zou ik alleen van iemand willen vragen die toch zin had om onderweg gewicht te heffen, haha. :'D

    Dat is geen probleem. Ik drink alleen op het moment water, dus dan hoef met mij geen rekening te houden met ander drinken ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ethan schreef:
    Ohja, dat zou ik hier ook nog even neerzetten: ik kom zeker en ik kom vanuit Den Bosch. Er moeten maar mensen roepen of ik via Utrecht of Arnhem moet gaan.

    Utreeeecht! Gezellig (cat)


    Oja, over het picknicken.. Mensen die ongezonde dingen meenemen zoals taart enzo, met mij hoef je geen rekening te houden. Ik heb mezelf een gezonde leefstijl aangemeten ^^

    Ik ben zelf dan ook nog aan het nadenken over wat ik zelf in hemelsnaam mee zou kunnen nemen. Ikzelf leef voornamelijk op brood met gezond beleg en yoghurt, niet echt iets om meer van mee te nemen om uit te delen x)

    Krull schreef:
    (...)
    Utreeeecht! Gezellig (cat)


    Oja, over het picknicken.. Mensen die ongezonde dingen meenemen zoals taart enzo, met mij hoef je geen rekening te houden. Ik heb mezelf een gezonde leefstijl aangemeten ^^

    Ik ben zelf dan ook nog aan het nadenken over wat ik zelf in hemelsnaam mee zou kunnen nemen. Ikzelf leef voornamelijk op brood met gezond beleg en yoghurt, niet echt iets om meer van mee te nemen om uit te delen x)


    Je kunt broodjes smeren en dat meenemen? Hebben we ook iets gezonds tussen al het ongezonde. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ga sowieso twee broden maken hoor. Eentje wit en eentje met grover meel. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik stem ook Utrecht! Tijdens de terugweg, dan. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zet mij maar bij zeker neer! Ik weet alleen niet of ik dan al van mijn rolstoel af ben, dus als iemand mij dan eventueel zou willen duwen, zou dat bijzonder fijn zijn :^)
    Zal nog even nadenken over wat ik mee kan nemen aan eten!

    Vause schreef:
    Zet mij maar bij zeker neer! Ik weet alleen niet of ik dan al van mijn rolstoel af ben, dus als iemand mij dan eventueel zou willen duwen, zou dat bijzonder fijn zijn :^)
    Zal nog even nadenken over wat ik mee kan nemen aan eten!


    DIBS. Team Jip & Evi gaan even een partijtje door Groningen scheuren. 8D

    Of rustig lopen, idk, ik houd van rolstoelen duwen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Vause schreef:
    Zet mij maar bij zeker neer! Ik weet alleen niet of ik dan al van mijn rolstoel af ben, dus als iemand mij dan eventueel zou willen duwen, zou dat bijzonder fijn zijn :^)
    Zal nog even nadenken over wat ik mee kan nemen aan eten!


    Yaaay! ^^
    Al is die eventuele rolstoel natuurlijk wat minder, maar dat komt ook wel goed. Desnoods pakken we allemaal een hoekje en leer je hoe het is om te crowdsurfen. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Is er een groepje mensen of iemand die via utrecht reist en dat we vanaf daar samen kunnen reizen?

    Ik ben zo'n kalf. Ik merk nu pas dat ik me'et een ander accout had opgegeven, duq ik had je privebericht niet geizen. :') I'm gonna read ot now, vier weken te laat.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Krull schreef:
    Is er een groepje mensen of iemand die via utrecht reist en dat we vanaf daar samen kunnen reizen?

    Ik, vanaf Utrecht! Ik kom vanuit Den Bosch.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ethan schreef:
    (...)
    Ik, vanaf Utrecht! Ik kom vanuit Den Bosch.

    Ohh gezellig Sofie (:

    Krull schreef:
    Is er een groepje mensen of iemand die via utrecht reist en dat we vanaf daar samen kunnen reizen?


    Terug kunnen Nina en ik met je mee reizen! ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Terug kunnen Nina en ik met je mee reizen! ^^

    Leuk!