• Hé mensen van Q,

    Laatst bleek in een ander topic dat er wel wat users waren die interesse hadden in een tweede meeting in Groningen. Ik vond het zelf de vorige keer ook erg leuk, dus hier gaan we weer. :3

    Waar?
    De titel van dit topic is misschien een milde spoiler, want de meeting zal plaatsvinden in Groningen. We kunnen afspreken op het stadsbalkon (zie mijn prachtige kaart) bij het Peerd van Ome Loeks. Dat zou goed te vinden moeten zijn voor iedereen die met de trein, bus of fiets komt.

    Wat?
    Dat hangt af van de mensen die komen. Het zal bij deze meeting hopelijk wat warmer zijn dan in januari, dus dan kunnen we in ieder geval door de stad lopen. Er werd de vorige keer ook voorgesteld om eventueel (kleine) spelletjes mee te nemen. Ik heb nog steeds geen geniaal plan, maar we verzinnen vast wel wat.
    Update: Evi stelde voor naar het Noorderplantsoen te gaan en Margot kwam met het idee er een picknick van te maken! (:

    Wanneer?
    Zondag 16 augustus. Om 13:00 verzamelen we.

    Wie?
    Username - Naam - Leeftijd - Eten/drinken
    Een x'je betekent dat je hebt gereageerd op mijn gb.

    Zeker
    x Square - Inge - 18 - Koekjes! Ook bekertjes mocht dat nodig zijn, en eventueel een van de pakken frisdrank die niemand hier drinkt
    x Krull - Emma - 21 - Gezonde spiesjes
    x Portmanteau - Margot - 20 - Scones
    x Elan - Daniela - 23 - Appel-kaneel muffins
    x SonOfGondor - Marleen - 19 - Appeltaart
    x Wiarda - Jip - 16 - Wraps
    x Mylintis - Nina - 17 - Stroopwafels
    x Ethan - Sofie - 19 - Brood
    x Vause - Evi - 15 - Chips
    x Solemnly - Linde - 14 - [komt kort langs]
    x lluitador - Eefke - 17 - Suikerwafels
    x Virren - Yori - 23 - Blondies

    Misschien
    Westallen - Marjolien - 21 -
    Bluck - Julia - 14 -
    x Benzo - Jellanie - 18 -

    Voedsel om op te letten zodat we ongezellige moordpogingen kunnen voorkomen
    [list][*]Sesam (Jip)
    [*]Cashewnoten (Jip)[/list]

    Iedereen is welkom, natuurlijk, niet alleen mensen die er de vorige keer bij waren. Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in. ^^
    Naam:
    Leeftijd:
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode?
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen?



    Het is 16 augustus geworden.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 21:11 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    BoromirOfGondor --> SonOfGondor (want hoe zouden jullie me anders kunnen herkennen?)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    BoromirOfGondor --> SonOfGondor (want hoe zouden jullie me anders kunnen herkennen?)


    paniek, agressie, ieder voor zich. WIE IS MARLEEN, WAAR IS MARLEEN


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    SonOfGondor schreef:
    BoromirOfGondor --> SonOfGondor (want hoe zouden jullie me anders kunnen herkennen?)


    Ik roep gewoon heel luid DWARSFLUIT en loop in de richting van het gelach. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    SonOfGondor schreef:
    BoromirOfGondor --> SonOfGondor (want hoe zouden jullie me anders kunnen herkennen?)


    SonOfBoromir & Blarry. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb geen flauw idee of ik kan of niet, ligt er echt aan hoe het zit met werken. Ik laat het wel daar vanaf hangen, omdat ik echt moet bijverdienen deze zomer en ik wil liever niet te veel vrij vragen, deze keer. (Heb ik door het jaar heen al behoorlijk wat keren gedaan.) Ik laat het weten plusminus twee à drie weken van te voren. (Ligt eraan wanneer ik mijn rooster weet.)
    Ik zou wel graag een brood willen bakken, mocht ik kunnen. Wij hebben namelijk het Broodboek, waarin ontzettend leuke en lekkere recepten voor brood staan. :3

    Overigens: Drones -> Ethan

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 21:22 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben ook vrij zeker dat ik kom. Wat ik meeneem weet ik nog niet echt... Zijn er mensen die pannenkoeken willen? Want pannenkoeken bakken valt nog net binnen mijn beperkte kooktalent.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik weet zeker dat ik kom. Ik weet nog echt niet wat ik mee moet nemen. Weet iemand iets ?

    [ bericht aangepast op 14 juli 2015 - 0:25 ]

    Wiarda schreef:
    Ik ben ook vrij zeker dat ik kom. Wat ik meeneem weet ik nog niet echt... Zijn er mensen die pannenkoeken willen? Want pannenkoeken bakken valt nog net binnen mijn beperkte kooktalent.


    eh jip is dat een vraaag


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Glad vergeten, je mag me weer toevoegen aan de app (als het goed is heeft iemand mijn nummer wel x'D ). Bestaat die oude trouwens niet nog? ;D
    Ik ben er blijkbaar al uitgegaan, geen idee of hij nog bestaat.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2015 - 1:17 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Super leuk!
    Zolang ik niet hoef te werken ben ik erbij ;)

    Naam: Yori
    Leeftijd: 23
    Baksel: blondies! (brownies met witte chocola)


    Be the change you wanna see in the world...

    Ethan schreef:
    Ik heb geen flauw idee of ik kan of niet, ligt er echt aan hoe het zit met werken. Ik laat het wel daar vanaf hangen, omdat ik echt moet bijverdienen deze zomer en ik wil liever niet te veel vrij vragen, deze keer. (Heb ik door het jaar heen al behoorlijk wat keren gedaan.) Ik laat het weten plusminus twee à drie weken van te voren. (Ligt eraan wanneer ik mijn rooster weet.)
    Ik zou wel graag een brood willen bakken, mocht ik kunnen. Wij hebben namelijk het Broodboek, waarin ontzettend leuke en lekkere recepten voor brood staan. :3

    Overigens: Drones -> Ethan

    Ethan schreef:
    Glad vergeten, je mag me weer toevoegen aan de app (als het goed is heeft iemand mijn nummer wel x'D ). Bestaat die oude trouwens niet nog? ;D
    Ik ben er blijkbaar al uitgegaan, geen idee of hij nog bestaat.


    Als het goed is heb ik je nummer zelf nog, dus dan zal ik je zo toevoegen. Zelfgebakken brood is leuk! ^^
    En de oude groep bestaat ook nog ja, haha. Maar daar zitten mensen in die dit keer waarschijnlijk niet komen en andere mensen juist weer niet, dus het leek gemakkelijker om een nieuwe aan te maken. :'D



    Wiarda schreef:
    Ik ben ook vrij zeker dat ik kom. Wat ik meeneem weet ik nog niet echt... Zijn er mensen die pannenkoeken willen? Want pannenkoeken bakken valt nog net binnen mijn beperkte kooktalent.


    Ik verplaats iedereen die "vrij zeker" is niet-zo-heel-stiekem gewoon naar de zeker lijst. :Y) Pannenkoeken zijn super!



    xRoxybos schreef:
    Ik weet zeker dat ik kom. Ik weet nog echt niet wat ik mee moet nemen. Weet iemand iets ?


    Ik heb hierboven een lijstje met mogelijke dingen neergezet. Misschien kun je daar inspiratie uit halen. Verder zou ik zeggen, kies gewoon iets wat nog niet in de beginpost staat en wat je zelf lekker vindt, dan kan het niet misgaan. (:



    Virren schreef:
    Super leuk!
    Zolang ik niet hoef te werken ben ik erbij ;)

    Naam: Yori
    Leeftijd: 23
    Baksel: blondies! (brownies met witte chocola)


    Leuk! ^^
    (En oh mijn God, dát is dus wat een blondie is? Weer een mysterie des levens opgelost voor mij, wow. :'D )


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik kan wel een cake maken ofzo als het goed is en dan nog slagroom erbij. Cake met slagroom.

    xRoxybos schreef:
    Ik kan wel een cake maken ofzo als het goed is en dan nog slagroom erbij. Cake met slagroom.


    Klinkt goed! :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet niet of ik blij of verdrietig moet zijn als ik niet kan. Ik ben namelijk op mijn eten aan het letten en deze picknick gaat er niet echt gezond uitzien geloof ik. Al is het wel jammer als ik al dat lekkers moet missen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ethan schreef:
    Ik weet niet of ik blij of verdrietig moet zijn als ik niet kan. Ik ben namelijk op mijn eten aan het letten en deze picknick gaat er niet echt gezond uitzien geloof ik. Al is het wel jammer als ik al dat lekkers moet missen.


    Er is couscoussalade van Sanne en als jij dan fruitspiesjes brengt (of iemand die dichterbij woont???). Dan kunnen we ook nog fatsoenlijk voedsel eten.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.