• Hé mensen van Q,

    Laatst bleek in een ander topic dat er wel wat users waren die interesse hadden in een tweede meeting in Groningen. Ik vond het zelf de vorige keer ook erg leuk, dus hier gaan we weer. :3

    Waar?
    De titel van dit topic is misschien een milde spoiler, want de meeting zal plaatsvinden in Groningen. We kunnen afspreken op het stadsbalkon (zie mijn prachtige kaart) bij het Peerd van Ome Loeks. Dat zou goed te vinden moeten zijn voor iedereen die met de trein, bus of fiets komt.

    Wat?
    Dat hangt af van de mensen die komen. Het zal bij deze meeting hopelijk wat warmer zijn dan in januari, dus dan kunnen we in ieder geval door de stad lopen. Er werd de vorige keer ook voorgesteld om eventueel (kleine) spelletjes mee te nemen. Ik heb nog steeds geen geniaal plan, maar we verzinnen vast wel wat.
    Update: Evi stelde voor naar het Noorderplantsoen te gaan en Margot kwam met het idee er een picknick van te maken! (:

    Wanneer?
    Zondag 16 augustus. Om 13:00 verzamelen we.

    Wie?
    Username - Naam - Leeftijd - Eten/drinken
    Een x'je betekent dat je hebt gereageerd op mijn gb.

    Zeker
    x Square - Inge - 18 - Koekjes! Ook bekertjes mocht dat nodig zijn, en eventueel een van de pakken frisdrank die niemand hier drinkt
    x Krull - Emma - 21 - Gezonde spiesjes
    x Portmanteau - Margot - 20 - Scones
    x Elan - Daniela - 23 - Appel-kaneel muffins
    x SonOfGondor - Marleen - 19 - Appeltaart
    x Wiarda - Jip - 16 - Wraps
    x Mylintis - Nina - 17 - Stroopwafels
    x Ethan - Sofie - 19 - Brood
    x Vause - Evi - 15 - Chips
    x Solemnly - Linde - 14 - [komt kort langs]
    x lluitador - Eefke - 17 - Suikerwafels
    x Virren - Yori - 23 - Blondies

    Misschien
    Westallen - Marjolien - 21 -
    Bluck - Julia - 14 -
    x Benzo - Jellanie - 18 -

    Voedsel om op te letten zodat we ongezellige moordpogingen kunnen voorkomen
    [list][*]Sesam (Jip)
    [*]Cashewnoten (Jip)[/list]

    Iedereen is welkom, natuurlijk, niet alleen mensen die er de vorige keer bij waren. Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in. ^^
    Naam:
    Leeftijd:
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode?
    Andere opmerkingen? Ideeën wat we kunnen doen?



    Het is 16 augustus geworden.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 21:11 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oke, ik heb eindelijk besloten wat ik meeneem. Ik ga appel-kaneel muffins bakken (bloos)
    En als niemand anders het meeneemt, neem ik ook kruidenboter mee :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Oh jongens het klinkt zo lekker allemaal. Weet iemand of het een beetje lekker weer wordt?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Manjasang --> Elan


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Elan schreef:
    Oke, ik heb eindelijk besloten wat ik meeneem. Ik ga appel-kaneel muffins bakken (bloos)
    En als niemand anders het meeneemt, neem ik ook kruidenboter mee :Y)


    Dat klinkt erg goed! ^^
    Ik heb geen idee of er al iemand voor kruidenboter wilde zorgen, eigenlijk. We hebben wel een hoop brood, dus dat is vast een goed idee. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh trouwens ik ben nou wel net iets te laat, maar ik kan dus niet komen. :') Vanuit het diepste punt van Vlaanderen naar het hoogste punt in Nederland is a little bit too far. Anyway, amuseer jullie!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Baelor schreef:
    Oh trouwens ik ben nou wel net iets te laat, maar ik kan dus niet komen. :') Vanuit het diepste punt van Vlaanderen naar het hoogste punt in Nederland is a little bit too far. Anyway, amuseer jullie!


    Jammer, maar erg begrijpelijk. In ieder geval leuk dat je het überhaupt hebt overwogen. Misschien zien we elkaar weleens bij een andere meeting. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben er morgen bij hoor!
    Dus je mag mij bij zeker zetten :]
    En ik neem, als ik het niet vergeet, suiker wafels mee!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 14:45 ]


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    lluitador schreef:
    Ik ben er morgen bij hoor!
    Dus je mag mij bij zeker zetten :]
    En ik neem, als ik het niet vergeet, suiker wafels mee!


    Leuk! (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga ook niet komen. Sorry.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom kom ik hier nu pas achter D: Groningen is een van m'n favo steden D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ImAwesome schreef:
    Ik ga ook niet komen. Sorry.


    jammer Sarita


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ben eindelijk thuis yay


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hoe was het?


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Hoe was het?


    Life is a beautiful struggle

    Heel erg leuk (regenachtig, dus er kwamen vuilniszakken en paraplu's aan te pas). Ik ben tot de conclusie dat we behoorlijk goede baksters en hapjesmakers op Quizlet hebben en dat sommigen een verborgen kapperstalent hebben. Het was heel aangenaam (:


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.