• || The Selection ||




    || Rollentopic 1
    || Speeltopic 1
    || Praattopic 1

          Voor 35 meisjes uit Illéa is de selectie dé kans op een beter leven. Zo kunnen ze ontsnappen aan een armoedig kaste-leven en opgenomen worden in een wereld vol glamour. De selectie biedt de mogelijkheid om in het paleis te wonen en te strijden om het hart van de kroonprins. Maar de strijd om de kroon is niet gemakkelijk. Desondanks er strenge regels gehandhaafd worden, halen sommige meisjes alles uit de kast en zijn tot veel dingen in staat. Hoever zal jij gaan?

    Rollen: [Max. 12 en max. 6] [Volzet]
    || Uptown | Sky Illéa | Eén || Qing
    || Uptown | Elloise Everage | Twee || Qing

    || Yetti | Alison Lily Chase | Vijf || Leonie
    || Tartle| Aedalyn Sophia Wallace | Twee || Yu
    || Philia | Delilah Kingston | Zes || Savannah
    || JudithSuzann | Brianna Taylor Campbell | Vier || x
    || Nereid | Rayne Alvarado | Zeven || Cheryl
    || Crucifix | Evalie Coven Magdalene| Drie || Marie
    || Sirimiri | Lina Waters | Zes || Femke
    || Melville | x | Vijf || x
    || Lypophrenia | Alexandra Valdez | Vier || Marjolein
    || Saith | Annalise Alisha Annablle Linton | Twee || Jente
    || Fairytalest | Quadira Azikiwe | Drie || Maxime
    || MrsMessie | Elena Meredith Grey | Drie || Stephanie

    || Sirimiri | Matthew Foley | Twee || Femke
    || Philia | Baltazar Merrit | Twee || Savannah
    || -Dumbledore | Joshua Emmanuel Montgomery | Twee || Sanne
    || x | x | Twee || x
    || Dionysia | Ryan Elijah Apostolakis |Twee || Amber
    || -Wolfstar | Eliot Killian Reeze | Twee || Lisa

    De verjaardagen:
    Alison || 21 maart
    Brianna || 18 april
    Rayne || 22 april
    Aedalyn || 21 juni
    Elena || 21 juli
    Alexandra || 5 augustus
    Rhine || 2 september
    Evalie || 16 december
    Annalise || 21 december
    Lina || 27 december
    Delilah || 31 december
    Quadira || 31 december

    Shipnames:
    Aedalyn en Sky: Skydalyn
    Rayne en Sky: Skyne
    Alison en Sky: Alisky, Skyson
    Quadira en Sky: Squad
    Delilah en Sky: Skylah, Desky, Delisky, Delky, Skilah
    Evalie en Sky: Evasky
    Ryan en Sky: Ryky, Skyan
    Brianna en Sky: Skyanna, Skyna
    Alexandra en Sky: Skydra

    Afwezigheden:
    || Sirimiri [10/04 - 18/04]
    || Tartle [13/04 - 16/04]
    || Lypophrenia [20/04 - 25/04]
    || Nereid [17/05 - 24/05]
    || Fairytalest [11/05 - 26/05]



    || Minimaal 250 woorden per post.
    Maximaal één personage per persoon per geslacht ||
    || Reservatie vervalt na drie dagen, uitstel met goede reden
    Geen Mary Stu's of Mary Sue's ||
    || Enkel ik maak nieuwe topics aan
    Verzorg je taal ||
    || OOC doe je tussen haakjes
    Ik-pov en tegenwoordige tijd ||
    || Kasten met hoofdletters
    Bestuur enkel jouw eigen personage ||

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 16:52 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Moet ik nu reageren met Delilah voor ze de helikopter weer in kunnen of kan Fairytalest gewoon reageren met Quadira voor de helikopter?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ainigma schreef:
    Moet ik nu reageren met Delilah voor ze de helikopter weer in kunnen of kan Fairytalest gewoon reageren met Quadira voor de helikopter?


    Wat mij betreft kan je reageren, ik ben voor 4 uur namelijk niet thuis ;$


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Fairytalest schreef:
    (...)

    Wat mij betreft kan je reageren, ik ben voor 4 uur namelijk niet thuis ;$


    Oh nee, het was eerder bedoelt om te vragen of ik niemand op hield door niet te reageren ^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Hm.. Oke. (: Dus we gaan zegmaar al afspreken hoe dat gesprek gaat verlopen zeg maar?


    Jep, zodat we dat allemaal in één of twee posts kunnen zetten.
    Dan bestuurt iemand dan onze beide personages even, dat versnelt het gesprek. Want anders is het een beetje saai voor de anderen. (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    MrsMessi schreef:
    Dus ik moet de acties van Elena zo gaan zetten? *Gaat zitten*? Vind ik persoonlijk nogal.. Onhandig..


    Het ia of dat, of vier maandwachten tot iedereen z'n één - op één gesprek met Sky heeft gehad :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vrees dat ik niet meer zal kunnen reageren tot maandag 20 april. Nog veel inpakwerk te doen en zo.
    Het idee dat ze door een ziek familielid later komt, vind ik goed!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nereid schreef:
    (...)

    Het ia of dat, of vier maandwachten tot iedereen z'n één - op één gesprek met Sky heeft gehad :')


    Dat zou dan al wel langer zijn dan de gemiddelde rpg tegenwoordig overleefd op Quizlet ;p.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ainigma schreef:
    (...)

    Dat zou dan al wel langer zijn dan de gemiddelde rpg tegenwoordig overleefd op Quizlet ;p.


    Yap, maar deze rpg zou ook doodgaan wanneer iedereen zolang moet wachten tot al die gesprekjes geweest zijn, vandaar dat de gesprekken van te voren uitgewerkt gaan worden ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik krijg nu wel echt het idee dat je de boeken op zn minst moet kennen, aangezien ik van sommige dingen echt geen bal begrijp. Als dit inderdaad het geval is, heb ik geen andere keuze dan me uit te schrijven want ik heb nog nooit van de boeken gehoord.


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    Ik krijg nu wel echt het idee dat je de boeken op zn minst moet kennen, aangezien ik van sommige dingen echt geen bal begrijp. Als dit inderdaad het geval is, heb ik geen andere keuze dan me uit te schrijven want ik heb nog nooit van de boeken gehoord.


    Ik heb de boeken ook niet gelezen. Als je wat dingen op internet opzoekt die je niet begrijpt kom je al een heel eind. Ik denk dat je er dan wel uit komt.
    Je kan het altijd proberen c:


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ik ben ook altijd bereid dingen uit te leggen over de boeken enzo ^^. Al is natuurlijk niet alles in de rpg precies hetzelfde als in de boeken.


    We've lived in the shadows for far too long.

    MrsMessi schreef:
    Ik krijg nu wel echt het idee dat je de boeken op zn minst moet kennen, aangezien ik van sommige dingen echt geen bal begrijp. Als dit inderdaad het geval is, heb ik geen andere keuze dan me uit te schrijven want ik heb nog nooit van de boeken gehoord.



    Als je gewoon de beginpost goed leest, dan kan het wel te snappen zijn, want alles staat gewoon daarin.uitgelegd. Bovendien is niet alles hetzelfde als in de.boeken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zit van 20 tot 25 april in Kiel, Duitsland en weet niet of het gastgezin waar ik heen ga wifi heeft, dus in die periode kan ik waarschijnlijk niet posten

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 19:42 ]


    be gay do crimes

    Wanneer zullen de meiden ongeveer aankomen in echte dagen/posts? Of mag het gewoon zolang duren als nodig Is?

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 19:57 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Nereid schreef:
    (...)


    Als je gewoon de beginpost goed leest, dan kan het wel te snappen zijn, want alles staat gewoon daarin.uitgelegd. Bovendien is niet alles hetzelfde als in de.boeken.


    En ik snap het toevallig niet helemaal.


    Als ik morgen tijd heb zal ik wat gaan researchen, kijken of ik er dan uitkom


    Faith is everything.