Will Brodie
Sam had de klemmetjes, en zeker de pijn die ze konden verschaffen, niet voorzien, maar zijn reactie was prachtig. Gekreun en gescheld, maar niets anders. Dat gescheld zou ik hem later wel afleren, maar eerst eens kijken of hij braaf kon zijn op enige mogelijke manier. Ik legde hem uit wat mijn bedoeling was en zorgde dat hij een deel van mijn werk voor me zou doen. De eerste klap maakte wel duidelijk hoe goed hij dat deed. Hij gromde en piepte en de pijn was van hem af te lezen, maar dat maakte hem duidelijk niet minder opgewonden, in tegendeel zelfs. Hij kreunde en trok aan zijn polsen, wat het voor hem alleen nog pijnlijker maakte, maar toen ik uiteindelijk de laatste van de 25 zweepslagen plaatste stroomde het voorvocht alweer rijkelijk, klopte mijn lid wat, en was zijn stem bijna compleet verdwenen. Zijn lid zou hij de komende tijd niet aan kunnen raken zonder hier aan te worden herrinderd. Ik streelde er nog even overheen en keek hem aan. "Je bent klaar, sletje." Ik legde het zweepje weg en maakte zijn handen los van het kettinkje. Ook haalde ik de klemmetjes van zijn tepels, die een klein beetje bloedden. Ik zou hem straks wel verzorgen waar nodig voor ik hem naar huis bracht. De rest liet ik zitten, want die zouden er waarschijnlijk vanzelf af geneukt worden. Nog even ging ik staan en duwde hem in de positie die ik wilde: Op zijn buik, op zijn knieën, maar niet steunend op zijn handen, maar op zijn schouders, zodat zijn kont nog beter in de lucht stak. Ik ging achter hem op mijn knieën zitten en drukte nog wat tegen de intens trillende plug. "Als ik eenmaal in je zit mag je vrij klaarkomen, sletje, omdat je zo enorm braaf bent geweest." zei ik zacht, voor ik de plug langzaam uit hem trok, om de rek nog wat te verlengen en hem echt te focussen op zijn ingang. Toen het speeltje uit hem was bleef zijn achterste mooi openstaan. Ik grijnsde en zette het ding uit, voor ik die weglegde en mijn eikel naar zijn ingang bracht. "Wat een prachtig uitzicht." zei ik nog voor ik hard in hem stootte. Hij was verre van zo strak als gister, maar nogsteeds strak genoeg om nauw om mijn lid te sluiten. Ik bleef een seconde wachten en begon toen hard en diep in hem te stoten, in de hoek waarvan ik had geleerd dat daar precies zijn prostaat zat. Zeker met mannen die groot geschapen waren, zoals Sam, was die soms moeilijk te vinden, maar ik wist nu precies waar die zat en bleef hard die plek raken. Met elke stoot trok ik hem aan zijn heupen hard naar achter, om zijn prostaat nog harder te raken. Mijn ademhaling werd langzaam oppervlakkig en sneller, tot een soort gehijg, en ik liet zo af en toe een genietende kreun gaan. "Je voelt echt heerlijk, Sammy. Precies zoals het hoort voor een geweldige slet als je bent." gromde ik hem hees toe tussen een aantal kreunen door. Dit zou niet heel lang meer duren, want we waren beiden enorm geil en zijn binnenste was de meest geweldige plek om in te stoten.
Marcel Styles
Ik kon niets meer inhouden. De gevoelens die Niall me gaf waren te overweldigend. Uiteindelijk werd het me echt te veel en kwam ik hevig trillend en gillend klaar. De tranen stroomde over mijn wangen en ik kon erna ook niet meer stoppen met trillen. Mijn buik, net als die van Niall waarschijnlijk, hadden het meest van mijn zaad opgevangen en niet veel later voelde ik Niall in mijn achterste spuiten, wat echt heel vreemd voelde, maar me ook heel erg dichtbij de blonde jongen deed voelen. Het was me allemaal veel te veel. Dat hij nog in me zat was een gevoel wat nu door mijn tijdelijk hypersensitieve lichaam werd opgevangen als pijn, wat de tranen alleen maar aanwakkerde. Toch kwamen de meesten doordat nu echt alles loskwam. Niall hield me vast en wiegde me wat, maar het hielp allemaal niet zo goed. Mijn ademhaling en hartslag waren nogsteeds vrij onregelmatig en ik was echt even compleet de weg kwijt. Het ergste was nog dat Niall's woorden het alleen erger maakte. Nooit had een buitenstaander me echt oprecht verteld dat ik dingen goed deed, tot vandaag dan, nog nooit had iemand, buiten Harry, me getroost, en dat maakte alles nog veel erger. Ik krulde me op tot een bolletje, waardoor ik hem in elk geval een stukje uit me wist te krijgen. Dit hielp iets, maar dit moest er gewoon allemaal uit en dat kostte tijd. Ik zou me daarna waarschijnlijk leeg voelen, maar dat was niet zeker, omdat het euforische gevoel van mijn eerste orgasme stevig standhield. Na even keek ik snikkend naar Niall en aaide zacht over zijn heup, in de hoop dat hij snapte dat hij nog in me zat en dat nu verre van prettig voelde. Ik was gewoon een sukkeltje wat niet eens gewoon kon genieten van een heerlijke avond seks, want dat was het zeker geweest. Het heerlijke gevoel was door al mijn beschermingsmuren gedrongen en had alle duistere wezens die ik ermee had opgesloten losgelaten. "Dank je." snikte ik zachtjes en erg hees. Dit zou ik echt niet kunnen verstoppen, niets hiervan, een gedachte die weer een nieuwe vloedgolf aan angstige tranen over mijn wangen stuurde. Ik wilde niet dat Harry Niall iets zou aandoen, want het was allemaal zo heerlijk geweest. "Ik moet zo naar huis." snikte ik zachtjes, want kalmeren zat er echt nog niet in. Ik wilde er zijn voor mijn broer terugkwam, wat in elk geval alle problemen hopelijk zou beperken tot morgen ochtend. Ik wilde Niall eigenlijk niet kwijt, ik wilde in zijn warme armen blijven liggen, maar dat kon jammer genoeg echt niet. Je kon niet altijd je zin hebben, dat wist ik maar al te goed.
Bowties were never Cooler