Will Brodie
Sam had het duidelijk heel erg moeilijk, maar ik ging het zeker niet makkelijker maken voor hem. Ik probeerde zijn onderdanigheid te testen, zelfs al was hij niet altijd even onderdanig. Hij deed nu netjes wat ik vroeg, zelfs al was zijn vraag om te beginnen nog vrij brutaal. De man kreeg al 25 zweepslagen en door zijn brutale mond zette ik er net iets meer kracht achter dan voorheen. Ik telde rustig en methodisch mee, terwijl zijn gekreun me weer langzaam begon op te winden. Ik gaf hem nog zijn laatste tik en veranderde toen van spelletje, om hem eigenlijk geen enkele seconde rust te geven. Ik begon hem, plagend, te vragen hoe hij zijn orgasme van me wilde krijgen, terwijl hij een soort mantra mompelde. Hij begon me niet veel later echt te smeken, wat me nog wel beter deed dan al zijn gekreun en gegil. Met mijn handen duwde ik wat ruw zijn heupen weer terug op het matras. "Laat me eens horen hoe graag je me wil, Sammy." zei ik, voor ik mijn lippen om zijn eikel sloot en er zacht aan begon te zuigen, terwijl mijn tong er overheen schoot. Ik hield zijn heupen stevig naar beneden gedrukt en streelde met mijn vingers over zijn liezen, terwijl ik zijn lengte steeds meer in mijn mond nam. Hij smaakte niet slecht, wat dit echt niet zo slecht maakte. Ik liet mijn linkerhand zijn heup verlaten en begon ermee masserend in zijn ballen te knijpen. Ik moest met mijn mond wel rekening houden met zijn ringen, maar gezien ik toch geen kokhalsreflex meer had, kon ik hem geheel in mijn mond nemen en mijn tanden, elke keer als ik iets naar achter kwam, ruw over zijn lengte laten gaan. Ik liet mijn stem wat vibreren en zette mijn linkerhand op de plug, om die hard tegen zijn prostaat te drukken. Ik trok eventjes helemaal terug en keek hem aan. "Laat alles gaan, sletje. Spuit mijn keel vol." zei ik, voor ik hem weer helemaal in mijn mond nam, in zijn ballen kneep, hard tegen de plug duwde, en mijn tanden iets in zijn vlees te zetten. Als hij nu niet klaarkwam wist ik het ook niet meer. Nu zou ik het niet allemaal doorslikken, ik was zijn slet niet, maar een beetje zou ik niet kunnen voorkomen. Toch zou ik kunnen terugtrekken as hij eenmaal was begonnen, want dan zou het masseren van mijn hand en het trillen van de plug genoeg zijn om het orgasme aan te laten houden. Misschien moest ik hem nog een beetje helpen met een tweede handje, maar hij zou waarschijnlijk zichzelf compleet onder spuiten, en ondertussen enorm onder de knellende ringen lijden. Ik had nog genoeg plannen met hem, maar dan zonder die ringen, of hij moest ze graag om willen houden. Speeltjes waren leuk, maar het hoefde niet altijd moeilijk, ook zonder kon ik zorgen dat hij morgen het bed niet uit zou kunnen komen.
Marcel Styles
Ik voelde hoe Niall begon te bewegen. Ik hield hem nog iets steviger vast, maar kon het niet laten te kreunen toen hij keer op keer mijn prostaat raakte. Ik werd overspoeld met de heerlijke sensaties die het veroorzaakte. Het voelde zo geweldig. Nog lang niet al mijn spanning was verdwenen uit mijn lichaam, maar ik kon niets anders dan hiervan genieten. Niall's lieve woordjes deden me goed, terwijl mijn ademhaling langzaam steeds meer versnelde. Ik verloor mijn grip op zijn schouders een beetje en al kreunend klauwde ik wat aan zijn rug opzoek naar grip, die ik niet wist te krijgen, terwijl ik ook de grip op mijn lichaam begon te verliezen. De golven van genot gingen door mijn lichaam bij elke keer dat hij tegen mijn prostaat kwam, wat ervoor zorgde dat ik langzaam een beetje begon te trillen en voelde hoe mijn lengte dof begon te kloppen. Het voelde allemaal nog heel erg vreemd, vooral onwennig, maar het voelde ook zo enorm goed, dat het me op dit moment echt niets kon schelen. Niall zou me mijn eerste orgasme geven, en ondanks dat ik geen idee had hoe het zou voelen, wist ik dat het fijn zou voelen. "Dit voelt zo goed, Nialler." piepte ik tussen de eindeloze stroom hoge kreunen door. "Je bent echt geweldig." kreunde ik luid. Ik had geen idee meer hoe ik me in de hand moest houden, of gedragen en bleef maar wat naar zijn rug klauwen. Ik wilde Niall echt geen pijn doen, op geen enkele manier, maar ik had geen idee wat ik anders kon doen. Niall zou me vast stoppen als hij dit echt niet wilde, of het echt pijn deed. Ik drukte zo af en toe mijn heupen iets verder omhoog, naar die van hem toe, in de hoop het gevoel nog sterker te maken. Ik had ook geen idee meer waarom ik het deed, want deze gevoelens waren intenser dan ik ooit had gedacht dat ik aan zou kunnen, maar het enige wat ik nu wilde was meer, hoe egoïstisch en hebberig dat misschien ook was.
Bowties were never Cooler