Marcel Styles
Ik stapte voorzichtig uit de auto en vroeg Niall nog, die inmiddels mijn hand weer veilig in de zijne had genomen, of ik een kusje van hem mocht krijgen. Ik liet me met een klein glimlachje wat tegen de auto drukken en kuste hem zachtjes terug toen zijn lippen die van mij weer wisten te beroeren. Mijn vrije hand legde ik losjes op zijn onderrug en ging iets meer rechtop staan, zodat ik mijn hoofd wel iets moest buigen, maar hij zo ook iets dichter tegen me aan kon komen staan. Het stelde me vreemd genoeg erg gerust. Misschien was het een simpel gebaar, maar het liet me veilig voelen en dat was het belangrijkste voor mij om mezelf in de hand te kunnen houden. Jammer genoeg sloot Niall al snel de kus af, waardoor ik hem met een klein pruillipje aan bleef kijken, maar hem wel rustig volgde zijn gebouw binnen. Daar moesten we nog een trap op voor we op de verdieping waren van zijn penthouse. Ik keek hem nog wat afwachtend aan, maar er kwam niets, behalve een deur die voor me werd geopend en al snel een prachtig, enigsinds rommelig, appartement weergaf. Dat van Harry een mij was nu niet heel opgeruimd, dat deed ik iedere zondag als ik thuis was, maar het was wel duidelijk dat Niall er misschien wel goed aan zou doen om een schoonmaakster in te huren. Het was niet heel vies ofzo, maar wel rommelig en dat was zonde, want het was duidelijk zichtbaar dat het een prachtig en ook mooi ingericht appartement was. Ik schudde mijn hoofd bij zijn vraag en schuifelde toch wat ongemakkelijk achter hem aan. "Nee, bedankt. Maar als jij wil moet je het gewoon nemen." Ik keek intussen wat rond. Het was ruim en modern ingericht, maar het was niet kil zoals sommige andere moderne huizen. Er zat ziel in dit huis, net als dat er veel ziel in de Ierse jongen zat. Ik merkte nu aan mezelf ook dat ik wel benieuwd was hoe zijn slaapkamer eruit zou zien, of het modern was als de woonkamer, knus en huiselijk zoals het gevoel wat ik van hem kreeg, en zoals mijn slaapkamer was, of meer zoals de kamertjes in de club. Nu hoopte ik dat laatste niet, want dat was misschien wat veel van het goede, maar we zagen het allemaal wel, en ik hoopte gewoon dat het goed zou gaan. Ik wist nu eigenlijk ook niet meer zo goed wat te doen, waardoor ik maar gewoon wat ongemakkelijk midden in de kamer bleef staan, wachtend tot Niall me naar de juiste plek ging leiden waar hij me wilde hebben. Hij wist dat allemaal vast een stuk beter dan wie dan ook, en niet alleen omdat dit zijn huis was.
Will Brodie
Sam reageerde geweldig goed, en bezorgde mij weer een heel goed gevoel door zelf te genieten van wat ik deed met hem. Ik stelde toch wel wat vragen, gewoon om niet direct al zijn dominantie weg te nemen, zoals gister, maar hij lag nu onder en leek dat verre van erg te vinden. Het bracht een goede meester om een dominante sub zijn plek te laten accepteren, en dat was mij gelukt. Nu zou het me niets verbazen als hij met ieder ander nogsteeds een wrede dom was, maar bij mij lag hij onder. Ik nam zijn antwoorden in me op en streelde hem nog even, om hem na zijn orgasme van even geleden toch weer wat op te winden. Een ring omdoen terwijl hij niet opgewonden was, maakte het ding nu niet echt functioneel en ik zou het er zo weer vanaf kunnen halen, wat ook niet de bedoeling was. Hij was intussen nu alweer aan het smeken dat ik hem aanraakte, waar ik heel rustig mee doorging, terwijl ik zijn schuldbewuste belofte kreeg dat hij niet meer zou slaan in mensen hun gezicht. "Goedzo, sletje." Ik zette mijn handen op zijn benen en legde die zo neer dat ik er met gemak tussenuit kon. "Ik ga even die ring voor je halen, Sammy. Intussen wil ik dat je die plug op het kastje insmeert met wat glijmiddel. Niet te veel en je mag je eigen onderlichaam niet aanraken tot ik terug ben. Dat is alleen aan mij. Goed, sletje?" vroeg ik aan hem, voor ik nog een zacht kusje op zijn eikel gaf, en toen opstond en naar mijn kantoor liep. Ik moest nu echt erop letten dat ik normaal liep, en niet een beetje mank, terwijl zijn zaad via mijn benen naar beneden droop. Misschien zou hij straks wel weer in me klaar mogen komen, maar dat lag erg aan zijn gedrag. Ik opende mijn kasten weer en haalde er nog een cockring uit, ditmaal een dubbele, die met twee stangetjes aan elkaar vast zaten, zodat zijn lid echt bijna gevangen zat. Het duurde even voor ik de juiste lengte had gevonden, voor ik terugliep naar het kamertje waar ik Sam had achtergelaten. "Je mag weer kiezen, Sammy. Een eigen of degene die ik nu om heb." zei ik tegen hem, met de nieuwe ring achter mijn rug. Vandaag mocht hij keuzes maken over hoe zijn lichaam werd behandeld. Nu moest hij daar niet aan wennen, maar aangezien hij het niet in zich had om zich dominant op te stellen tegenover mij, mocht hij nu als sub binnen mijn marges beslissen over zijn lot en hoe hij zijn eigen genot zou vinden.
Bowties were never Cooler