Will Brodie
Misschien had ik Sam gister in een rol geduwd waar hij toen niet thuishoorde, maar nu was dit het grootste compliment wat hij me kon geven. Hij begon langzaam een hele onderdanige sub te worden, zelfs al had hij nog genoeg dominante trekjes die nog bijgeschaafd moesten worden. Misschien zou hij nooit voor iemand anders op zijn knieën gaan, en dat maakte het allemaal nog bijzonderder. Hij was mijn sub, alleen van mij, en daarom was het ook zo speciaal. Bij elk van mijn jongens zou hij namelijk direct weer de touwtjes stevig in handen nemen, terwijl ik hem alle hoeken van de kamer liet zien en zijn lichaam veranderde in een regelrecht wrak. Ik liet een zachte kreun gaan toen hij zijn lippen om mijn eikel sloot en sloot zelf mijn handen over zijn achterhoofd, zodat ik hem bij kon sturen waar nodig. Het was aan de ene kant goed te zien en te voelen dat dit zijn eerste blowjob was, maar aan de andere kant maakte dat niet uit. Ik kon hem goed genoeg bijsturen en laten zien wat ik fijn vond. Hij had toch zijn streken niet verleerd, zelfs al was hij hier niet ervaren mee. Hij sabbelde en likte wat over mijn eikel en aan een deel van mijn lengte, maar het was niet genoeg voor me. Hij mocht echt beter zijn best doen, zeker omdat hij nu ervoor zorgde dat hij straks niet zo erg zou lijden, gezien ik echt niet van plan was koud plakkerig glijmiddel te gebruiken als het niet hoefde. Ik had altijd al een afkeer gehad richting dat spul en het was voor mij dan ook verre van vreemd dat ik me meestal in elk geval een korte blowjob liet geven voor ik iemand nam. Ik oefende dan ook iets meer druk op zijn achterhoofd uit en kreunde zacht. Dit voelde echt heel erg goed. "Ga door, Sammy. Neem me helemaal tot je." gromde ik hem tussen het kreunen toe met een verhoogde ademhaling. Als hij dit even volhield, zou ik klaarkomen, ring of niet. Stiekem had ik ook iets voor blowjobs met toch wel wat licht gebruik van tanden, niet echt pijnlijk, maar gewoon de schrapende sensatie maakte me compleet gek. Voor nu hield ik het voor me, maar dat zou hij vast een keer uitvinden. Voor nu was zijn kwijlerige warme keel meer dan genoeg om me al snel klaar te doen komen, zeker omdat ik me voor nu echt nog even niet in ging houden, terwijl hij dat duidelijk wel deed. "Als ik klaar ben gekomen, zal ik nog een orgasme uit je trekken, sletje, maar denk maar niet dat dit het laatste is." sprak ik hem toe, maar het werd meerdere malen verstoord door een kreun, terwijl ik hem nogsteeds licht probeerde te dwingen echt mijn hele lengte, tot zijn lippen het metaal van de ring zouden raken, tot zich te nemen.
Marcel Styles
Niall's zachte woordjes waren genoeg om me gerust te stellen, maar tegelijkertijd maakten ze mijn zenuwen nog een stuk erger. Toen hij weer met het koude glijmiddel aan kwam zetten spande ik me iets op, maar met wat moeite wist ik me weer te ontspannen door zijn warme handen op mijn benen en zijn woorden die me heel zenuwachtig deden giechelen, gewoon omdat ik niet wist wat ik anders moest doen. Ik voelde plots weer wat drukken tegen mijn ingang en keek Niall recht aan in zijn prachtige ogen. Ik knikte bij zijn woorden en kuste hem zacht terug, terwijl ik voelde hoe iets warms, zijn penis, bij me binnenkwam. Het rekte iets, maar het deed geen pijn. Het was voor nu nog een erg vreemde gewaarwording, vooral omdat ik niet echt wist hoe dit moest voelen, maar het voelde best veel fijn. Ik kreunde zacht een paar keer tegen zijn lippen, terwijl hij bij me binnenkwam. Toch werd het oprekken wat pijnlijker toen hij bijna compleet in me zat en spande ik me onwillekeurig aan, waardoor het alleen maar erger werd en ik nog wat kreunde, maar nu eerder pijnlijk dan genietend. Ik trok terug om met een iets snellere ademhaling te proberen mijn lichaam weer te laten ontspannen. Het hielp absoluut niet dat ik nu begon te bevatten dat ik op dit moment echt geen maagd meer was, wat je definitie daar ook van was. Ik keek Niall aan en greep achterlangs zijn schouders vast, zodat mijn ellebogen tegen zijn ribben drukten en mijn vingers op zijn sleutelbenen lagen. Ik had steun nodig en hij was de enige steun die hier in de buurt was. "Kan je even wachten voor we verder gaan, popje?" vroeg ik zachtjes en wat verlegen. Het ontspannen en wennen aan zijn lengte, die echt nog een maatje groter was dan de plug, zou even tijd kosten, want het deed nu ik zo gespannen was best wat pijn. Ik wilde hem niet tegenzitten, hem pijn doen of het ongemakkelijk maken voor hem, maar de pijn en het ongemak was me net iets te veel om het niet te vragen. Als hij liever door wilde gaan, kon dat ook, maar als het maar even kon, zou ik graag willen dat hij me heel even tijd gaf te ontspannen en aan hem te wennen. Hij was een flinke jongen, niet qua lichaam, maar zeker wel qua lid, en ik wilde dit nu niet stoppen doordat het te snel ging, want het voelde toch ook wel weer vreemd fijn.
Bowties were never Cooler