Marcel Styles
Het was heel fijn dat Niall me in elk geval beloofde voorzichtig met me te zijn. Dat maakte me toch een stuk zekerder van mijn keuze van de persoon, die ik hiervoor had gevraagd. Hij was de grootste schat van de hele club, een jongen met veel ervaring, maar die wel, wat er ook gebeurde, voorzichtig met me was en naar me luisterde. Daar was ik hem echt enorm dankbaar voor. Ik vroeg nog even hoe we naar zijn huis zouden gaan en knikte kort bij zijn uitleg. Dat zou alleen wel betekenen dat ik zo even al mijn spullen moest pakken, want anders had ik die gewoon later opgehaald, maar dat ging nu niet. Will was namelijk altijd nog een tijd na sluiting in de club, maar dat maakte nu niets uit. Ik haalde mijn schouders op toen hij of ik het erg vond dat hij zich aankleedde. Ik vond het ook zeker niet erg om hem zo te zien, een gedachte die me deed blozen, maar het was vrij onpraktisch om halfnaakt over straat te gaan. "Toe maar. Ik moet toch nog even mijn spulletjes pakken." zei ik, voor hij me losliet en ik dus terug kon lopen naar mijn eigen kleedkamer. Daar pakte ik mijn boek weer in en pakte mijn tassen op. Ik nam nog wel even de tijd om de kostuums van Harry en mij terug op haakjes te hangen en die weg te hangen voor ik terug naar Niall's kleedkamer liep. Lopen was nog wel het raarst met de plug in mijn achterste, want hoe normaler ik probeerde te lopen, hoe erger het ding bewoog en het me moeilijk maakte niet te kreunen. Ik klopte zachtjes op de deur, om hem niet te storen als hij net naakt stond. Zelfs al had ik hem vaker dan eens naakt gezien in de douches, en zou hem straks hopelijk weer naakt zien, maar toch vond ik het niet netjes zomaar binnen te lopen. Ik haalde nog een hand door mijn verschrikkelijke krullen, wat me eraan herrinderde toch mijn vlinderdasje terug te vragen, al was het maar om mijn haar vast te kunnen binden zodat het me niet constant in de weg zat. Harry was dan wel trots op zijn krullen, maar ik vond de mijnen echt verschrikkelijk.
Will Brodie
Sam was een wild dier op dit moment, met een doel, mij eronder krijgen en diep in mijn binnenste klaarkomen. Zodra ik instemde dat hij vanavond de baas was, had hij duidelijk genoeg gehoord. Hij duwde mijn benen ver uit elkaar en omhoog, waardoor ik blij was dat ik redelijk lenig was, waarna hij in een keer hard en genadeloos bij me binnenkwam. Ik was nu echt heel blij voor het feit dat hij al droop en ik mezelf al had ingesmeerd met glijmiddel, want hij was genadeloos en zijn lid was groot, zeker nu ik al zo lang niet van achter was genomen. Hij gaf me geen tijd bij te komen, waardoor mijn handen in vuisten gebald bleven, met witte knokkels. Toch wist ik hem toe te fluisteren dat hij voor me moest klaarkomen. Hij reageerde niet op de letter, maar zijn kreunen en het feit dat hij me heel stevig vastpakte liet me wel merken dat hij dit verre van lang zou volhouden. Zijn gelispelde woorden deden me grijnzen en deden me een truc herrinderen waarvan ik eigenlijk zeker wist dat ik hem voor de eerste keer vanavond over de rand zou trekken. Hij probeerde duidelijk wel mijn prostaat te raken, maar dat hoefde voor mij nu even niet. Eerst hem maar eens ontdoen van zijn eerste lading. Ik wist sinds gister namelijk dat hij een seriespuiter was, wat maar weinig mannen konden, maar wat deze avond ook weer een stuk interessanter maakte. Ik spande mijn lichaam op, vooral mijn onderlichaam natuurlijk, en kreunde hees in zijn oor. Morgen zou ik dit echt wel voelen, maar heel erg was het niet. Ik kon uitslapen en had thuis ergens nog wel aspirines liggen. "Kom voor me, slutty Sammey." kreunde ik hees in zijn oor. Ik voelde zijn lid letterlijk kloppen tegen de wanden van mijn binnenste en nog voor hij in me ging had hij al gedropen van het voorvocht. Nu wist ik dat ik niet zo strak was als een maagd, zeker niet als hij iets verder was en me weer wat had opgerekt, maar zelfs mijn binnenste was strak met een paal als die van hem. Ik zou het ook echt niet erg vinden om straks daar nog aan te zuigen. Dat hij me al had geneukt veranderde niets aan mijn bereidheid daartoe. Ik had wel vreemdere dingen gedaan in mijn leven en wat me vanavond allemaal zou overkomen, zou vast van niets mijn eerste keer zijn, ookal was ik er met Sam toch niet helemaal zeker van, want die man was heel vindingrijk, zeker op het gebied van mensen kinky onder handen nemen.
Bowties were never Cooler