• Zuid-Frankrijk is in de ban van een groep mensen die verkleed als clown meerdere misdrijven plegen. In Montpellier werd afgelopen nacht een 35-jarige man dertig keer geslagen met een ijzeren staaf.

    De aanval van afgelopen nacht staat niet op zichzelf. In andere dorpen in dezelfde regio werden drie automobilisten aangevallen door clowns. Vrijdagavond sloeg een als clown geschminkte man al een auto tot schroot. Hij werd gisteren opgepakt en verklaarde dat het om een hype ging op de sociale media.

    In Agde arresteerde de politie gisteravond veertien gewapende jongeren die als clown verkleed waren. Ze hadden pistolen, messen en baseballbats bij zich.

    Het fenomeen dook eerder al op in het noorden van Frankrijk. Een 19-jarige man werd er afgelopen week veroordeeld tot een voorwaardelijke celstraf van zes maanden, omdat hij voorbijgangers terroriseerde als clown.

    Ook in de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk zijn er bij de politie meldingen binnengekomen van 'clowns' die bepaalde gebieden terroriseren.



    Bron: AD



    Zelf heb ik op YouTube al eerder een clip gezien van een soort Braziliaanse prank kanaal dat ze een "killer clown." Prank des waarmee meerdere delen er nog iemand bij kwam verkleed als clown. Zelfs op dat YouTube kanaal kan je zien dat er mensen van angst zelf ook gewoon in het water springen en bezittingen zelf beschadigt worden alleen neemt het prank kanaal geen schuld op hun. Zelf denk ik dat die video de inspiratie is geweest maar hierbij gaan ze gewoon echt mensen verwonden. In de video's gebruikte ze props.



    Edit: Hier is de facebook link van het prank kanaal waar ik het over had. Alleen in de video zie je hou de prank fout afloopt en de man in het water springt met al zijn persoonlijke bezittingen.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2014 - 10:55 ]

    Ik hoorde het op werk en zag het net op het nieuws. Er is waarschijnlijk sprake van een bende. Bah, ze weten wel hoe ze mensen op stang moeten jagen.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2014 - 23:14 ]


    Tijd voor koffie.

    Het idee is leuk (zonder mensen écht aan te vallen en pijn te doen). Maar hoe deze mensen er mee omgaan en er misbruik van maken is echt sneu. Ik hoop dat deze "clowns" snel opgepakt worden.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2014 - 23:15 ]

    Lophos schreef:
    Het idee is leuk (zonder mensen écht aan te vallen en pijn te doen). Maar hoe deze mensen er mee omgaan en er misbruik van maken is echt sneu. Ik hoop dat deze "clowns" snel opgepakt worden.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Lophos schreef:
    Het idee is leuk (zonder mensen écht aan te vallen en pijn te doen). Maar hoe deze mensen er mee omgaan en er misbruik van maken is echt sneu. Ik hoop dat deze "clowns" snel opgepakt worden.



    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)


    Niet dan? Als grapje + overdag zou ik het wel kunnen waarderen.

    Lophos schreef:
    (...)
    Niet dan? Als grapje + overdag zou ik het wel kunnen waarderen.



    De pranks van t YouTube kanaal en ik denk de acties van de bende gebeuren in het pikke donker.

    Ik zag het ook al op het nieuws. Bah, hier krijg ik echt koude rillingen van, moet ik zeggen. Ik wil níét weten hoe ik zelf zou reageren als ik 's nachts aangevallen zou worden door een bende jongeren die verkleed zijn als clowns, maar ik weet wel dat ik de schrik van m'n leven zou hebben. Ik snap echt totaal niet hoe ze er zelf nog de humor van in kunnen zien, ik vind het gewoonweg macaber.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2014 - 23:35 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik zag het in het journaal, ja. Ontzettend creepy. Ik zou zoiets echt niet grappig vinden, zelfs niet als "prank" voor een YouTube kanaal. Ik zou het niet waarderen als mensen probeerden me de stuipen op het lijf te jagen terwijl ik gewoon over straat loop en ergens heen wil. Nu het zo uit de hand begint te lopen en zelfs criminelen zich als clown beginnen te verkleden, moet dit natuurlijk sowieso stoppen. Het is nu geen grapje meer, hoe je het ook bekijkt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ... Dit bewijst al genoeg. Ik had altijd al de haat aan clowns.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eddie verovert de wereld. Run for your lifes :Y)

    Dit is natuurlijk een serieus probleem, maar ik kon het niet laten.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik moest er zo hard om Lachen! (Om de clowns die geen mensen verwonden)
    echt joh je had ze moeten zien rennen haha allemaal van die stoere jongens die als een muis weg rennen xp

    Maar voor alsnog hoef ik er zelf geen tegen te komen. Al is de lol er snel vanaf voor ze omdat ik van schrik stil blijf staan :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Bat schreef:
    Ik zag het ook al op het nieuws. Bah, hier krijg ik echt koude rillingen van, moet ik zeggen. Ik wil níét weten hoe ik zelf zou reageren als ik 's nachts aangevallen zou worden door een bende jongeren die verkleed zijn als clowns, maar ik weet wel dat ik de schrik van m'n leven zou hebben. Ik snap echt totaal niet hoe ze er zelf nog de humor van in kunnen zien, ik vind het gewoonweg macaber.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Twisty


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Bat schreef:
    Ik zag het ook al op het nieuws. Bah, hier krijg ik echt koude rillingen van, moet ik zeggen. Ik wil níét weten hoe ik zelf zou reageren als ik 's nachts aangevallen zou worden door een bende jongeren die verkleed zijn als clowns, maar ik weet wel dat ik de schrik van m'n leven zou hebben. Ik snap echt totaal niet hoe ze er zelf nog de humor van in kunnen zien, ik vind het gewoonweg macaber.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn nachtmerrie die tot leven komt. (clown)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."