Will Brodie
Natuurlijk moest Harry nog een tik uitdelen voor hij met Louis verdween. Ik zuchtte en zag hoe Sam nog echt opgepompt stond van de adrenaline en woede. Na een klap tegen een gelukkig betonnen muur. Ik wachtte daarna op een antwoord van hem. Het was duidelijk waarom Harry hem was aangevallen, maar als Marcel echt vrijwillig mee was gegaan, was het niets van Harry's zaken. Zoizo had hij dit niet mogen doen, want de rode plekken waren duidleijk zichtbaar in zijn nek. "Het spijt me, Sam. Dit had echt niet mogen gebeuren. Marcel is het kleine broertje van iedereen hier en Harry is extreem beschermend over hem. Het spijt me heel erg." zei ik oprecht. Ik was heel verrast dat Marcel dit enigsinds vrijwillig had gedaan, maar Sam leek echt oprecht. Hij was misschien een klootzak, maar geen leugenaar. Ik knikte toen hij zei dat hij ging roken, dat was misschien voor het beste. Zelf rookte ik weinig, maar nu was ik ook echt aan een peuk toe. Ik liep via mijn kantoor, waar ik een pakje had liggen, richting buiten. Onderweg kwam ik Louis tegen, die ik even staande hield. "Hey Lou, even over vanavond. Je hoeft niet mee met Sam, dat doe ik wel. Kalmeer maar even, en dan is het tijd om het podium op te gaan. Ik zal Sam bezighouden, dat je die in elk geval niet in de zaal hebt." zei ik tegen hem, voor ik naar buiten liep en naast Sam ging staan om zelf ook een peuk op te steken. "Het spijt me echt van wat er gebeurt is, Sam. Als je wil kan ik zo nog even langs Marcel gaan of hij nog verder wil? Anders krijg je zoizo met mij te maken vanavond." zei ik tegen hem, terwijl ik de nicotine me liet kalmeren. Soms wilde ik dit alles echt opdoeken, maar dan zou niet alleen ik op straat staan, maar ook alle jongens. Ik wist het gewoon echt niet meer, want de laatste tijd werd het steeds lastiger en gebeurden dit soort dingen steeds vaker. Ik zou binnenkort denk ik gewoon een algemene vergadering inlassen om te kijken wat zij ervan vonden, want dit kon ik niet alleen. Nu hoopte ik dat Sam in elk geval weer wat zou kalmeren en we een gesprek aan konden gaan zonder dat hij weer uit zijn vel zou springen.
Marcel Styles
Harry luisterde niet naar me, dat was niets nieuws, jammer genoeg, maar dat Louis me rond commandeerde vond ik toch een stuk minder leuk. Ik keek hem even gefrustreerd aan, maar uiteindelijk deed ik het wel, nog meer verward en gechoqueerd door het gevecht dan door de aanranding. Will reageerde erop, zoals ik had gedacht, waarna ik naar de kleedkamer verdween. Daar pakte ik een boek wat Harry een week geleden er had laten slingeren en krulde me op, op de bank, om hopelijk wat te kunnen kalmeren. Het was een boek waar ik al eerder stukjes uit had gelezen, maar meestal was ik te druk met mijn eigen studies om echt door te lezen in een boek. Ik was misschien nog wel het meest gechoqueerd en boos op Harry. Ik had hem eigenlijk nog nooit zo boos gezien en ik was echt bang door hem geworden. Toen Harry dan ook binnenkwam keek ik hem met grote ogen aan. Ik was nu echt voorzichtig met hem, want vandaag had hij al eerder mijn vertrouwen geschaad. Ik keek hem aan toen hij begon over dat het hem speet en dat hij me een kus op mijn kruin gaf. Ik keek hem aan en zuchtte. "Yeah right." zei ik. Ik miste de Harry van vroeger en was hem nu echt even helemaal zat. Natuurlijk deed hij het om me te beschermen, wat ik zeker ook nodig had, maar dit was gewoon verkeerd geweest. Ik keek hem aan en schudde mijn hoofd. "Je probeerde me te beschermen, Harry, daar ben ik blij om, maar je ging nu echt te ver. Je had in elk geval kunnen vragen hoe het zat en je hebt hem bijna vermoord. Zo ken ik je niet en zo wil ik je niet kennen." Ik keek hem aan en zag dat zijn spijt verre van echt was. "En als je geen spijt hebt moet je dat niet zeggen. Dat maakt namelijk niets beter. Zelfs al wil je er een ruzie mee voorkomen, je maakt het alleen maar erger." zei ik tegen hem. Daarna draaide ik me weer naar het boek. "Ik sta straks na je op het podium, dat zoizo, ik laat je niet in de steek, maar ik ben nogsteeds niet blij met je." zei ik tegen hem voor ik hem echt negeerde en me weer probeerde te richten op het boek. Als hij me gewoon emt een smoes had weggehaald was ik hem dankbaar geweest, maar nu was ik zeker van binnen echt woest op hem.
Bowties were never Cooler