• "In some way, I love being bored during class. It's my way to lose myself in my own reality."

Hierboven ziet u een plaatje van Steve Rogers aka Captain America. Hij huilt omdat hij zijn beste vriend is verloren.

Veel mensen zeggen dat ik geobsedeerd ben met dit personage, en dus ook Chris Evans.
    De waarheid is, is dat ik dit personage gewoon geweldig vind. Want tijdens de Tweede Wereldoorlog was Steve Rogers niet meer dan een klein, iel mannetje, met een goed hart. Hij werd gerekruteerd voor een geheim project, en veranderde fysiek. Ik vind het fantastisch dat zijn hele attitude hetzelfde is gebleven, as I quote Doctor Erskine:

"Whatever happens tomorrow you must promise me one thing. That you will stay who you are. Not a perfect soldier, but a good man."

En dat bleef hij. Hij heeft (naar mijn smaak) niet alleen de looks, maar hij heeft voor mij ook een voorbeeldfunctie.

Ik moest dit even kwijt. Bedankt voor het lezen.
    ~ Xantheve.

You can always count on me if you're in trouble.

[ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 0:55 ]

"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

Massacres schreef:
    Ik geneer me echt omdat ik niet huil...

Ik ook niet. Geen tranen, ik voel me enkel fantastisch depressief en alsof ik elk moment kan instorten. Het soort gevoel dat je hebt als je huilt.

Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

Chronos schreef:
    CAN WE HAVE A GROUP HUG BECAUSE I WANT A GROUP HUG FULL OF LOVE AND LIFE. YOU ARE ALL AMAZING PEOPLE WHO I DONUT WANT TO LOSE.
    PERMISSION GRANTED THAT DONUT THO

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Chronos schreef:
    CAN WE HAVE A GROUP HUG BECAUSE I WANT A GROUP HUG FULL OF LOVE AND LIFE. YOU ARE ALL AMAZING PEOPLE WHO I DONUT WANT TO LOSE.

*Grouphugt mee, nog steeds huilend.*

Ik tril gewoon helemaal.

She was always looking for more..

Retrouvailles schreef:
    (...)

Dat weet ik. Mensen vertellen nooit hun hele verhaal, het echte en zo lijkt het 'minder erg', wat dan weer maakt dat men niet serieus genomen wordt zodat het gewoon nog erger wordt. Ik zit al heel de avond met een schaar naast mij en een aardappelenmes in mijn had. De schaar did it, het aardappelenmes volgt. Dit klinkt zo aanstellerig, ik weet het, maar de enige manier waarop ik het zelf kan aanvaarden is het relativeren, wat het ook weer erger maakt.

Precies.
    Ik vertelde het ooit een keer een aan een vriendin, die toen echt mijn vertrouwensperdoon was. Maar die vond dat ik bullshit praatte en zette me neer als een aansachtshoer, voor mijn hele klas. Na die tijd werd ik daar mee achtervolgt door iedereen en ik werd de hele tijd gezien als dat kind dat naar aandacht zoekt omdat ze zo fk lelijk is dat soort dingen.

I just caught the wave in your eyes

"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

Retrouvailles schreef:
    (...)

Ik ook niet. Geen tranen, ik voel me enkel fantastisch depressief en alsof ik elk moment kan instorten. Het soort gevoel dat je hebt als je huilt.

Eerst kon ik ook niet huilen..

Maar toen schoot het me ineens naar binnen dat Jente echt weggaat, en nu kan ik aan niets anders denken en moest ik ineens heel erg huilen.

Cynefin schreef:
    (...)

Precies.
    Ik vertelde het ooit een keer een aan een vriendin, die toen echt mijn vertrouwensperdoon was. Maar die vond dat ik bullshit praatte en zette me neer als een aansachtshoer, voor mijn hele klas. Na die tijd werd ik daar mee achtervolgt door iedereen en ik werd de hele tijd gezien als dat kind dat naar aandacht zoekt omdat ze zo fk lelijk is dat soort dingen.

*hug*

take me back to the basics and the simple life

Chronos schreef:

Ameliorate schreef:
    (...)

Eerst kon ik ook niet huilen..

Maar toen schoot het me ineens naar binnen dat Jente echt weggaat, en nu kan ik aan niets anders denken en moest ik ineens heel erg huilen.

This

take me back to the basics and the simple life

Cynefin schreef:
    (...)

Precies.

Dat is echt zo erg!
    Alsof je zoiets zou zeggen om aandacht te zoeken.
    Omg.
    *Geeft Yu een knuffel.*

Eleutheromania schreef:
    (...)

*hug*

Dankje Leo, love you, echt waar

I just don't want to lose anybody more, because then I'll break.

-

Eleutheromania schreef:
    (...)

This

Het kan gewoon niet, het kan gewoon niet, het kan gewoon niet, het kan gewoon niet, het kan gewoon niet.

Cynefin schreef:
    (...)

Precies.

*hug*

-

Ameliorate schreef:
    (...)

Dat is echt zo erg!
    Alsof je zoiets zou zeggen om aandacht te zoeken.
    Omg.
    *Geeft Yu een knuffel.*

Dankje Lau, *knuffelt terug*