• "In some way, I love being bored during class. It's my way to lose myself in my own reality."

Hierboven ziet u een plaatje van Steve Rogers aka Captain America. Hij huilt omdat hij zijn beste vriend is verloren.

Veel mensen zeggen dat ik geobsedeerd ben met dit personage, en dus ook Chris Evans.
    De waarheid is, is dat ik dit personage gewoon geweldig vind. Want tijdens de Tweede Wereldoorlog was Steve Rogers niet meer dan een klein, iel mannetje, met een goed hart. Hij werd gerekruteerd voor een geheim project, en veranderde fysiek. Ik vind het fantastisch dat zijn hele attitude hetzelfde is gebleven, as I quote Doctor Erskine:

"Whatever happens tomorrow you must promise me one thing. That you will stay who you are. Not a perfect soldier, but a good man."

En dat bleef hij. Hij heeft (naar mijn smaak) niet alleen de looks, maar hij heeft voor mij ook een voorbeeldfunctie.

Ik moest dit even kwijt. Bedankt voor het lezen.
    ~ Xantheve.

You can always count on me if you're in trouble.

[ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 0:55 ]

"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

Massacres schreef:
    Jullie zijn mij een jaar geleden... Als ik het lef had gehad had ik zelfmoord gepleegd en dat meen ik.

:c

I just caught the wave in your eyes

Retrouvailles schreef:
    (...)

Thought of it, but I won't give up my life because of a few more months (I hope) and some dickheads. Met wonden waar niemand het kan zien neem ik genoegen.
    De enige waar ik op die moment veel aan had was Fabiënne. Zij heeft me er door geholpen. Mijn ouders echter geloven het niet...

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Iedereen op Quizlet heeft een verhaal. Een droevig of juist vrolijk verhaal... Maar iedereen heeft er een.

Iniminicum schreef:
    Ik voel me nu echt een aansteller want ik weet niet waarom ik me zo voel. Mijn vriendinnen staan voor me klaar, ik heb geweldige ouders en verder loopt mijn leven ook redelijk. Maar ik heb gewoon de neiging om me onder mijn dekens te verstoppen en er nooit meer onder uit te komen.

Ik blijf me er echt in herkennen. You'll be all right, I promise. You will.
    @Xanthe: Fabiënne lijkt me echt een fantastisch persoon. Ik ken haar niet zo goed, maar de gesprekken die ik met haar heb gehad, she was literally amazing.

Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

@Leo dankjewel *hugs back*
    @Leah snap ik, ik moest alleen dat gedeelte kwijt van m'n verhaal, omdat het me de laatste tijd weer dwars zit, de neigingen om dat mes weer te pakken... Maar ik heb een ander verhaal dat ik liever niet etaleer
    @Jente ben je niet, echt niet

Het valt me vaak op dat mensen hier (dit begrip gebruik ik vooral voor mezelf bij gebrek aan een term) wel vaker Beschadigd' zijn

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Oh god, als ik eens vertel waar ik allemaal aan leed/lijd. Ik was als de dood voor mijn moeder, had verlatingsangst, duistere gedachtes, wegloop/zelfmoord gedachtes, doodsangst, angst om maar iets te zeggen... Waarschijnlijk nog veel meer, maar ik durf het gewoon weg niet met jullie te delen.

Iniminicum schreef:
    Ik voel me nu echt een aansteller want ik weet niet waarom ik me zo voel. Mijn vriendinnen staan voor me klaar, ik heb geweldige ouders en verder loopt mijn leven ook redelijk. Maar ik heb gewoon de neiging om me onder mijn dekens te verstoppen en er nooit meer onder uit te komen.

Henk. You cannot ignore your geelings. Even with amazing people surrounding tou loneliness and such dont appear when one is alone, they appear when one is surrounded by people bit doesnt feel like belonging with them and wants to crawl away.
    Jente. If you really decide to leave Q for a while; hete's my email: leoniewierenga@gmail.com
    I want you to know that I love you. And that I'm actually crying

take me back to the basics and the simple life

Massacres schreef:
    (...) De enige waar ik op die moment veel aan had was Fabiënne. Zij heeft me er door geholpen. Mijn ouders echter geloven het niet...

Als in de mod? Zij lijkt me inderdaad echt een heel behulpzaam en aardig persoon. Ik mag haar heel erg.

Cillin schreef:
    Oh god, als ik eens vertel waar ik allemaal aan leed/lijd. Ik was als de dood voor mijn moeder, had verlatingsangst, duistere gedachtes, wegloop/zelfmoord gedachtes, doodsangst, angst om maar iets te zeggen... Waarschijnlijk nog veel meer, maar ik durf het gewoon weg niet met jullie te delen.

*hug*

take me back to the basics and the simple life

Iniminicum schreef:

Dit is ook exact hoe ik me voel.
    Maar dan ben je zeker geen aansteller, dat ben je echt, echt niet.

She was always looking for more..

Cillin schreef:

Je kan altijd alles aan me vertellen. Altijd. Ik zal voor je klaarstaan.

-

@Leo *Hugs back*
    @Jente I will. If... you do the same thing.

O gosh, ik kan dit niet meer aan. Ik kan echt niet stoppen met huilen.

She was always looking for more..

Xanthe, inderdaad. Q is ook een geweldihe site om van je af te schrijven, tegen mensen te praten die je kunnen beoordelen omdat ze je toch niet helemaal kennen maar toch vertrouwt voelen en dat soort dingen