Liefste spammers van me.
Ik weet dat het niet erg goed gaat met mij. Ik heb nog altijd last van bepaalde dingen. Je zult het niet geloven, maar de eerste echte keer dat ik hier in het spamtopic kwam dacht ik: Wat een idioten, I like it.
Ik heb echter een paar topics gewacht, gewoon omdat ik bang was op de reactie van mijn ouders. Maar op een gegeven moment had ik echt iets van: screw you. En toen ben ik gejoined. Het begon met dit simpele zinnetje:
I WANT TO JOIN. Ik voel dat ik hier thuis ga horen of zo. Spam is mijn ding.
En toen is het vanzelf gegaan. Ik vertelde eigenlijk al gauw over mijn problemen, iets wat ik niet gauw doe. Nooit eigenlijk. Ik heb enorme dipjes en terugvallen gehad.
En toen joinde Xanthe.
Darling, ik weet dat ik je al veel langer ken, en samen met Leah vormen wij het awesome Marvel-trio. Het begon met het berichtje in mijn GB toen ik net op Quizlet kwam. Natuurlijk ging het over mijn zwakte: Captain America.
Al gauw praatte we over vele dingen. Ik was verrast toen ik ontdekte dat je Xanthe heette, maar vond dit toch ergens wel amuserend omdat ik het
stiekem al langer wist.
Maar nu, in dit topic, ben ik echt blij dat ik toch gejoined heb.
Because I can't imagine how my world would be without you guys.
Jullie zijn altijd welkom om bij mij aan te kloppen voor hulp, en al weet ik niet altijd een antwoord op een probleem, ik weet dat het andersom ook zo is.
STAY AWESOME.
"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."